SHE´S THE MAN

Heihei!

I dag fikk jeg hentet pakken min med FitLine produkter, som jeg har fått anbefalt av Bjørn Erik. Det et kosttilskudd som skal øke energinivået, konsentrasjonsevnen, gjøre deg mer opplagt og gjøre at du kan yte mer hele dagen. Er også proppfullt med masse vitaminer og ting som er bra for kroppen! Tokk min første “dose” i stad og det var helt sykt. Fikk noe som heter “flush” som gjorde at hele meg ble rød og glovarm, skikkelig rart. Det skjer fordi cellene får oksygen, men det skjer bare de første gangene. Gleder meg virkelig til å se effekten av disse produktene, for er det noe jeg trenger så er det mer energi. Bjørn Erik og alle jeg kjenner som bruker det sier det funker helt sykt bra, så det kan bli veldig spennende. Kommer til å skrive om opplevelsen min av disse produktene om et par uker. Gøygøy!

Nå er jeg med Bensen min og chiller hos meg. Vi ser på She´s the man, som er en sykt morsom film. Har sikkert sett den 10 ganger, haha  Kosee♥

38 kommentarer
    1. Tror det ikke er så lurt å ta det! Har biologi (på ullern faktisk) og vi har gått mye gjennom osmose transport i cellene (google det, så mye å forklare).. Dette gjelder dermed vann, men tror det kan ha lignende effekt med oksygen.. Nå har jeg bare hatt biologi siden skolestart, men det er ganske mye vi lærer. Hvis det blir altfor stor diffusjon i cellene over en lengre tid, kommer du til å angre om noen år!!

    2. Ååååh jeg lover deg, FitLine er verdens beste!! Familien min har sverget til det i sikkert 10 år nå! Jeg tar det activizer om morgenen, basics om dagen og restorate om kvelden! i tillegg lager vi youghurtene med fitline pulver som er suuupergod med litt blåbær og havregryn oppi!!
      Det er utrolig bra og jeg anbefaler det på det sterkeste!!

    3. Jeg har gått på disse produktene i 2 år snart og jeg vil si ar jeg er ikke annet en fornøyd med resultatet. Hele familien min går på disse produktene og min mamma har diabetes og en muskelsykdom som heter fybromilagi(er ikke sikker på hvordan det skrives), men hvertfall så har disse produktene stabilisert blodsukkertet hennes og hun verker ikke i nærheten av så mye som før. Pappa slet med hodepine og kunne ta opptil flere smertestillende pr uke, nå tar han vel kanskje bare 1 til ingen tabeletter pr uke. Jeg selv har merket at energien er på topp, er ikke like sliten og konestrasjonen på skolen var blitt bedre. Angående disse “flushene” kommer den ann på person til person om man får de eller ikke. Pappa har aldri fått dem, mamma får den nesten hele tiden og jeg ganske ofte selv. Så de “flsuhene” avhenger fra person til person. Om man ikke liker “flushene” og finner de ubehagelige kan man bestille den som heter sensetiv, som man ikke vil få “flush” av 🙂
      Sammen med disse produktene er det en kur på 28 dager, der du får en meny av folkene som jobber innen dette produktet, som skal være med på å rense kroppen din for slagstoffer + med denne kuren var at man også gikk ned i vekt(12kg mistet jeg på 28 dager) De som er tynne og ikke har behov for å gå ned, vil heller ikke gå ned like mye, siden dere har ikke like mye vann i kroppen som oss og det er det man mister. Hovedpoenget med denne kuren er jo ikke å gå ned i kg, for det er bare et +, men poenget med denne kuren er å rense kroppen. Etter en måened på denne kuren var jeg mye mer opplagt og om dere ikke tror oss. Så er det bare spørre naboene rundt meg. Vi pusset opp huset etterpå og holdt på til langt på natt og da hadde vi også jobbet siden tidlig på morningen. Så du vil få masse overskudd av energi! Det er ingenting negativ å si om disse produktene, hvertfall ikke fra min familie sin side. Vi har fått med broren min på denne kuren, familien til venninen av mamma og mormor, de også har lagt merke til STORE forskjeller på seg selv som bare er positivie tilbake meldinger. Så for dere som ikke går på disse produktene, anbefaler jeg de virkelig og samtidig og prøve denne kuren! 🙂 Du Andrea har noe og se frem til, for jeg lover at det vil komme vil merke forskjell på deg selv! 🙂

    4. “Det skjer fordi cellene får oksygen, men det skjer bare de første gangene”
      Kjære deg, cellene dine får alltid oksygen – det er jo derfor man puster, for å tilføre alle cellene i kroppen oksygen! Det som gjør at du blir rød derimot er at cellene øker metabolismen i kroppen din, dvs produserer mere energi 😉

    5. Hvilke produkter fikk du fra fitline? 🙂 Sliter veldig med at jeg har lite energi, dårlig konsentrasjonsevne og føler meg veldig uopplagt hele tiden, så hadde vært fint å visst hvilke produkter du har!

    6. Hvordan fikk du smalere og tynnere ben? 🙂 håper du virkelig kan svare på dette, for dette er et stort problem for meg..

    7. what kind of skin care do you use?? what skin type do you have?! did you ever suffer from acne? I need a new skin routine
      you are too cute :>

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg