GOOD NIGHT

Ville bare stikke innom for å si god natt! I dag har vært en skikkelig sunn dag og det liker jeg. Prøvde å lage en supersunn smootie med bær, litt frukt og masse grønsaker som spinat/brokkoli/tomat osv til frokost. Ble faktisk supergodt. Prøver som sagt å være sunn fortiden, for nå som mørketiden kommer blir jeg alltid ekstra trøtt og sliten. Det å spise usunt hadde bare gitt meg eeenda mindre energi.. Uansett er det gøy å sette seg selv mål, som nå for meg er å trene ca annenhver dag og kutte ut usunt i hverdager. Gleder meg til å se resultater og ikke minst kjenne hvor bra en slik livsstil er for kroppen min 

I morgen er det treningsøkt med Madicken igjen og jeg gleder meg faktisk. Første treningsøkten etter sommerferien trodde jeg skulle bli helt jævlig siden det var så lenge siden sist men neida, koste meg faktisk skikkelig. Jeg har sagt dette før men sier det igjen! Jeg H-A-T-E-T å trene før, gym var det værste jeg visste og hver gang jeg trente holdt jeg på å “dø” og ja jeg visste vel egentlig ikke om noe jeg synes var jæveligere enn trening. De første øktene vil alltid være fæle, sånn er det bare. Det tar faktisk ikke lang tid før du kommer deg inn i det og kroppen begynner å venne seg til det. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg kunne like trening, men det gjør jeg faktisk nå! Jeg jobber fortsatt litt med å ikke “orke å dra” men når jeg først er der er jeg alltid superglad og koser meg 100% ♥ Ellers fikk jeg pakken min fra Nelly i dag, vil dere jeg skal vise det jeg har kjøpt på i morgen?

33 kommentarer

Siste innlegg