KOSEMOSE

Hooola!

Har bestemt meg for å prøve å blogge mer enn jeg har pleid den siste tiden, det krever faktisk ikke så veldig mye. Hadde ikke noe planer om å blogge noe mer i kveld, men hvor enkelt er det ikke å bare knipse litt bilder så har man et innlegg? Regner med at det er mye morsommere for dere å lese bloggen min når jeg oppdaterer oftere uansett  Nå har jeg inntatt chilleklærne mine og ser på Modern Family with my babyyy. Vi fikk trent i stad og laget en nydelig salat til middag så nå slapper jeg virkelig av med god samvittighet ♥ Modern Family er forresten utrolig bra for de som ikke har sett på det, anbefaler serien veldig. Supermorsomt! Her er meg og Molls i nuet:

Sjekk søta:

Og så et lite blinkskudd til slutt:

Hahahah, døde litt av dette bildet. DAT FACE!  Vi snakkes i morgen ♥

55 kommentarer

Siste innlegg