Cozy sunday

Holaaa!

I dag har vært en slapp søndag, slik det burde være. Våknet opp til ferdig ryddet leilighet og deilig frokost ferdig på bordet av verdens beste ♥ Ellers har vi fått skrudd opp den nye tv-benken jeg kjøpte på IKEA på fredag, synes det ble sååå fint. Trenger bare en litt større tv så er vi i mål! Vurderer også et annet tv-bord, men det haster uansett ikke nå. Istad da vi skulle på butikken var det maaasse småjenter som stod skrikende utenfor The Thief, som ligger 5 meter unna min inngang. Isac Elliot har nemlig vært i Oslo og bodd der, og skulle nå hjem. Da vi gikk forbi stod han en halv meter unna meg (xPP). Nå har vi spist middag og skal sette på film. Blir helt forvirret av denne mørketiden, blir så slapp og føler det er sent når klokken bare er 18.00 liksom… Haha. Her er stuen min i skrivende øyeblikk:

                        

Meg og beste Molls i stad. Stakkars bebien har ikke helt vendt seg til leiligheten enda og virker litt skvetten og redd noen ganger. Blir nok bedre snart håper jeg

63 kommentarer

Siste innlegg