Nattinatt

Hola!

Da har jeg akkurat kommet hjem fra en koselig bursdagsfeiring hjemme hos mor og far. Var deilig elgestek til middag og det var kjempehyggelig å være der igjen. Blir enda litt koseligere å møtes når man ikke bor sammen lenger, mye å snakke om og supergod stemning. Nå skal jeg snart hoppe i seng og gjøre meg klar for en ny dag! Skal starte med noe sykt smart som dere også burde gjøre om dere ønsker å være litt sunnere. Nå før jeg legger meg skal jeg steke endel kylling som jeg krydrer godt, som jeg kan ha i kjøleskapet. Husker jeg gjorde det i vår og det er SÅ smart! Da har du alltid klar kylling om du kanskje gjør det sånn 2 ganger i uken før du legger deg, slik at du lett kan lage gode og sunne måltider. Hvertfall jeg synes det er så stress å steke kjøttet, men når du har det ferdig er det jo bare å lage litt salat og putte det oppi. Smart, smart! Spesielt om man går på jobb og skole kan jo det være litt lurt sånn at du på morningen sjapt kan fikse deg en sunn og god lunch du kan ta med så du unngår usunne fristelser på butikken  

To sjappe bilder som F tok av meg i stad da vi skulle ut å gjøre litt ærender før bursdagen til Paps! Vest fra Zara // Skinnjakke fra Karen Millen // Veske fra Céline // Bukse fra Bikbok // Sko fra Primeboots.

Ellers tenkte jeg bare å tipse dere om at Nelly sitt salg slutter kl 12.00 i morgen (på dagen), så om dere vil rekke å få bestillt noen billige godbiter hjem burde dere skydte dere. De har satt ned 1000 fler varer til kun 100 kr for å få solgt alt, så kanskje dere finner noen kupp! Dere finner salget HER. Selv skal jeg ta en siste titt før jeg legger meg.. God natt alle søte ♥

76 kommentarer

Siste innlegg