4 perfekte nyttårskjoler

Heihei!

Nå er vi snart i desember noe som betyr at det ikke er lenge til nyttårsaften, julaften og diverse julebord. Regner med at de fleste hvertfall vil ha en ny kjole til nyttårsaften, gjerne med paljetter? Vel, i dag hentet jeg 4 nye kjoler som er helt fantastiske og passer perfekt til nyttår. Er alltid tidlig ute med å bestille for jeg vet at jo nærmere det er til nyttår, jo dårligere utvalg har du av kjoler. De fine blir utrolig fort utsolgt når alle skal ha ny kjole! Derfor er jeg superhappy for å ha masse fine, nye paljettkjoler i skapet jeg kan velge mellom. Gleder meg 

Alle kjolene er fra Nelly og jeg har har de i xs. Noe som er smart med Nelly er at de har postoppkrav noe som vil si at du kan betale når du henter pakken på postkontoret- en veldig grei måte å få handlet på om du ikke har bankkort du kan bruke til å bestille klær på nettet. Også smart om du ikke har penger akkurat NÅ men vil sikre deg noen kjoler, for pakken blir ikke sendt tilbake før 2 uker etter at den har ankommet postkontoret. Altså har du 2 uker + dagene frakten tar på å få penger. Wellwell, her er de superfine kjolene jeg hentet på postkontoret i dag: 

♥ Fantastisk kjole med åpen rygg fra Rebecca Stella for Nelly i svart og sølv. Link HER

♥ Fantastisk kjole med åpen rygg fra Rebecca Stella for Nelly i grønn og svart. Link HER

♥ Perfekt kjole som sitter som støpt på kroppen fra Oneness. Dette er den samme som den i sølv jeg viste dere for ikke så lenge siden! Link HER

♥ Nyyydelig kjole fra Oneness med mesh foran og bak. Link HER (annonselenker)

Hvilken er din favoritt?

94 kommentarer

Siste innlegg