Slapp lørdag

Heyhey!

Ble en sen natt i går og jeg ble på slutten alt for full. Hater det- når du ligger på sengen, alt snurrer og du har den syyke pipelyden konstant i hodet. Sluknet heldigvis så fort jeg kom hjem og formen i dag var vel egentlig alt annet enn god. Men kvelden ble uansett utrolig koselig og morsom, så det var absolutt verdt det. Vi dro på trompeten, et 18 års sted jeg aldri har vært på før. Var faktisk ikke så aller værst, mye bedre enn studenten hvertfall. Nå er vi hos meg og slapper av etter å ha startet dagen med deeeilig mat på Fridays. Vet ikke helt hva jeg skal i dag men bir nok ikke noe annet enn å slappe av, er skikkelig sliten nå..

Genseren min er såå myk og god, elsker den! Dere finner den HER ♥

Nomnomnom. Perfekt dagen derpå mat! Vi snakkes senere 

35 kommentarer

Siste innlegg