SVERIGE

Heihei!

Er på hytta vår i Sverige med min kjære familie for øyeblikket. Kom frem i går kveld og har ekstremt dårlig nett her så har ikke fått mulighet til å blogge før nå. I dag var vi i familiebursdag: Morfars 85 års dag. Utrolig at han har blitt så gammel for han holder seg veldig godt og er supersprek, er kjempestolt av han! Var hvertfall utrolig hyggelig i bursdag og ikke minst å få sett hele familien igjen. Jeg har en helt fantastisk familie, ikke bare “kjernefamilien” men også de andre slektningene mine. Koser meg alltid veldig med familien min ♥ Ble altfor mye mat, masse gitarspill og sang. Ellers er det deilig å være på hytta for det er på en måte ingenting man må gjøre og her finner jeg virkelig roen. Har startet på boken som heter Idas dans og etter 60 sider klarer jeg nå ikke legge den fra meg. Elsker å lese bøker, det er noe av det beste jeg vet. Spesielt romaner, det er nok det jeg liker best! Idas dans virker som en helt fantastisk bok og jeg har hørt mye bra om den så jeg gleder meg til å lese den ferdig. Får desverre ikke til å laste opp så mange bilder med det trege nettet her, så bilder fra bursdagen får komme i morgen når jeg er hjemme. Håper dere har det fint og nyter helgen som meg  

Seee så fint det var her på hytta istad! Nyyydelig himmel. Verdens beste søster og vår lille bebi ♥ 

48 kommentarer

Siste innlegg