Welcome to paradise

Heihei!

Fant ut at wifien her ikke fungerer i det heletatt og da ble jeg superoppgitt. Vil jo så gjerne blogge, er så fint her! MEN så kom jeg på at jeg kanskje skulle prøve å dele 3g’en på mobilen med maccen og det gikk faktisk utrolig greit. Blir selvfølgelig litt dyrt, men er verdt det for å få oppdatert dere. Ble sååå glad når jeg så at bildene ble lastet opp, haha. Koser meg som sagt utrolig mye her nede- god mat døgnet rundt, fantastisk hotell, masse kjærlighet og deilig vær. Kunne ikke bedt om mer! I dag var det overskyet og derfor fant vi ut at vi måtte finne på et eller annet. Det resulterte i at vi skal ri på hest i fjellene om en times tid og kamelsafari i morgen. Å ri på hest har jeg alltid hatt lyst til så det kan bli spennende, spesielt fritt i vakker natur! Å ri på kamel gjorde jeg på Kypros da jeg var der, men det var en så morsom opplevelse at jeg med glede gjør det igjen. Liker å gjøre litt ting når jeg først er på ferie, da har man gode minner å se tilbake på. Så dette skal bli gøy! Tar med kamera så da håper jeg at jeg rekker å vise dere bilder allerede i kveld  

Det jeg dro fra… Haha! Og det jeg kom frem til:

DEILIG! Her kan dere se et uredigert bilde av meg med null sminke i ansiktet, for de som har hatt lyst til å se det. Mange som nemlig tror jeg har så uren hud siden jeg ofte redigerer ganske mye… haha  Well well, nå skal jeg ri på hest i fjellene (wohoo)! Sneeiks♥

62 kommentarer

Siste innlegg