KLESSALG

Holaaa!

Har helt glemt å si i fra til dere om noe viiiiktig. Jeg har altfor mye klær og har rett og slett ikke plass til alt i leiligheten min. Derfor skal jeg ha klessalg igjen og det blir nå på søndag (15.12) kl 12.00 på Hendrix Hair Majostuen. Skal ha sammen med Fanny (bassa) og begge har over 100 plagg vi skal selge hver, så det blir masse klær. Kommer til å selge veldig mye fint denne gangen, også noen av de dyre klærne mine. Skal selge Mulberry brynmore vesken min, en balenciaga veske, allsaints kjoler, parajumperen min og litt mer. Kommer til å legge ut et innlegg på lørdag med bilder av noen av klærne så dere får en liten smakebit på hva jeg skal selge. Blir utrolig glad om dere kommer, ble veldig vellykket forrige gang med Bjørnis! Kom gjerne også innom selvom du ikke skal kjøpe noe men vil hilse på oss 

Adressen til Hendrix’en vi skal ha det på er: Arbos gate 2 0368 Oslo. Ligger ca 2-3 minutter å gå fra Majorstua tbane! Regner med at prisene blir fra 50 kr og oppover og vi får desverre ikke mulighet til å ta kort. Er minibank 20 meter unna om noen må ta ut penger   Noen som vil komme på klessalget? ♥ 

67 kommentarer

Siste innlegg