JUUUL

Heihei!

Beklager mine dårlige oppdateringer denne uken. Har hatt såå mye å gjøre og har ikke fått noe tid foran pcen før nå. I går var jeg på dekknavnskåringen på Rockefeller og vi vorset her først. Vi var bare 7 fra bussen som dro fordi halve bussen hadde juleball i går. Men det var hvertfall veldig gøy! Vi vorset hos meg og så tok vi maxitaxi bort. Møtte masse folk jeg ikke har sett på lenge så det var superhyggelig! Fikk i meg litt for mye drikke og endte opp med å miste vennene mine etter sånn 15 min. Så resten av kvelden var jeg med masse folk jeg egentlig ikke kjenner så veldig godt men koste meg som bare det uansett, haha. Så dro jeg hjem til F og sov hos han til i dag. I dag har vi spist deilig frokost på Fridays og nå er Fanny hos meg. Snart skal jeg til mams & paps på middag og baking. Vi skal bake pepperkaker- det MÅ man jo gjøre hver jul. Skikkelig julestemning! Elsker pepperkakedeig så kan se for meg at jeg kommer til å gomle det i meg til jeg blir kvalm som alltid, haha. Wellwell, nå må jeg være litt sosial her! Tar med kamera til mamma og pappa så skal jeg prøve å få tatt litt koselige bilder til bloggen. Her er dagens:

Ble sykt dårlige bilder siden det var mørkt ute.. menmen! Jakke fra Karen Millen // Genser og bukse fra Acne // Veske fra Celine // Sko fra Christian Louboutin

SNEIKS

21 kommentarer

Siste innlegg