Gled en som gruer seg til jul

Hei!

Kom over en kampanje fra kirkens bymisjon som jeg synes ALLE som har mulighet til det burde støtte. Selvom julen for de fleste av oss er en fantastisk høytid med god mat, kjærlighet og gaver er det desverre ikke slik for alle. Kampanjen under går ut på å gi 2 middager til mennesker som er hjemløse og rusmissbrukere. Dette er en fantastisk mulighet til å gjøre noe for andre og 80 kr er ikke så mye for de fleste av oss. I julen vil nok ensomheten føles ekstra vond, derfor er det godt å bli invitert inn til et varmt måltid og hyggelig samhold ♥

 

Håper virkelig at alle som har mulighet vil hjelpe ♥♥ Om noen vil støtte med mer enn 80 kr går det ann å gjøre det HER

21 kommentarer
    1. Så utrolig fint at du forteller om dette! Jeg er sikker på at mange vil støtte bymisjonen etter oppfordring fra deg 😊👍

    2. Det er så utrolig tøft at du som er en av norges største bloggere sier dette på bloggen. Takket være deg har sikkert flere tusener av leserene dine gjort det! tusen takk for at du er et så fint forbildet! Glad i deg Andrea♥ Du inspirerer! :))

    3. jeg må bare smiske lit hehe:) du er bare den beste bloggeren eveeeeeeeeeeer!
      du er så mye inspirasjon for meg og jeg klarer ikke å ikke se på bloggen din hver dag . jeg må bare du er såååååååååå UTROLIG PEN og jeg elsker deg <3 <3<3 jeg tenker på deg når jeg er på Tjuvholmen <3
      hilsen andrea <3

    4. Hei! Jeg er leder for en organisasjon som heter Oss Mot Mobbing.
      Vi kjemper for de som blir mobbet og vi ser ikke på at folk skal ha det vondt! Vi gjør en forskjell. Og jeg har lest bloggen din mange ganger, og du virker som en veldig kul og omtenksom jente! Jeg er 17 og er en bokser ifra nes i Akershus! Og brenner for denne saken isammen med mange andre! Dette er en viktig og seriøs sak! på Facebook er vi er rundt 1000 medlemmer. Norges bokseforbund vil samarbeide med meg og norsk folkehjelp! Vi skal dra rundt på skoler å forklare om dette temaet også skal vi lage en kortfilm som vi skal vise frem til skoler osv. Vi selger også gensere og t-skjorter med oss mot mobbing på! og jeg hadde satt veldig pris på om du kunne hjulpet meg! Kanskje skrivd et lite innlegg om det eller noe Planene er store og som sagt er det noe jeg brenner for! Mvh Kristian Sætre:) hvis du hadde hatt lyst til det kan du sende meg mld på:47 82 13 73

    5. There was a nice story the other day that someone anonymously left a Krugerrand in the Salvation Army red kettle in Kokomo Indiana. If everyone cared and were as kind as you Andrea, it would be a wonderful, better Christmas for so many. I don’t speak the language, but it is ‘a thousand thanks’, right? then at least ’80 thanks’ would be nice, I think the gift of love and compassion like that would be much more fulfilling than all of those expensive wanties folks fall for like shiny watches and, like, how many overpriced shoes can one person wear? A little food and respect and act of kindness is what it’s all about. Homelessness and poverty can really happen to anyone, with just a little bad luck, losing a job to globalization, a sickness or addiction, and most folks are actually just ‘one check away’ from losing almost everything. Thank you for helping dear Andrea,
      love and Merry Christmas

    6. Så fint gjort av deg å informere om noe sånt! Det er utrolig viktig! Du er en inspirasjon! <3 Du er så flink til å skrive! Jeg håper at jeg blir like flink en dag 🙂

    7. Så bra at du støtter dette, Andrea! Det inspirerer sikkert alle leserne dine og kirkens bymisjon trenger all den hjelp de kan få 🙂 stå på videre

    8. Dette skal jeg støtte! Har alltid tenkt på hvor trist det er for folk som er ensomme på julaften 🙁 Leve lenge felleskap og varme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg