VIP-kode til Nellys julesalg

Hei!

Nelly har vært supersnille og gitt meg en VIP-kode til salget deres som jeg kan få dele med leserne mine. Det er det største julesalget de har hatt noensinne rundt 6000 fine plagg på opp til 85% avslag. Salget starter egentlig på julaften men med min kode kan dere få tilgang til å shoppe allerede nå  Har fått kjøpt masse fint selv allerede og skal vise dere alt på når jeg får det. Her er koden:

Her er noen av mine salgsfavoritter:

♥ 1 HER // 2 HER // 3 HER

♥  4 HER // 5 HER // 6 HER

♥  7 HER // 8 HER // 9 HER

♥  10 HER // 11 HER // 12 HER

♥  13 HER // 14 HER // 15 HER

♥  16 HER // 17 HER // 18 HER

Dere finner hele salget HER og koden for å få tilgang er som det står på bildet øverst: ANDREA  For å få kjolen innen nyttårsaften må dere bestille senest 26. des kl 12.00. Happy shopping!!!

11 kommentarer

Siste innlegg