Noen koselige førjuls-dager

Hei!

Vet jeg har fått blogget liiiiite disse førjuls-dagene og det er fordi det har vært mye å gjøre. Ikke minst koselig å være med vennene mine nå som de har ferie! Har heldigvis fått knipset et par bilder til dere de siste dagene som jeg ikke har fått lagt ut før nå. I nuet er jeg hos foreldrene mine og her har det vært skikkelig julestemning. Er det noe jeg virkelig har manglet hele desember så er det nettopp det. Har for første gang i livet mitt verken telt ned dager eller hatt kalender- måneden har gått SÅ fort. Plutselig var det 3 dager til jul og da måtte jeg sette i gang med hasteshopping av julegaver, haha. Har vært verdens snilleste nisse i år, gleder meg utrolig mye til å se reaksjonene på mine kjære. For å være helt ærlig er ikke gavene jeg får noe særlig viktig for meg lenger, noe som har vært det jeg har gledet meg mest til hver jul tideligere. Nå setter jeg så utrolig mye større pris på å glede de jeg er glad i! Derfor har jeg fikset noen superfine julegaver i år som jeg vet vil falle godt i smak. Det blir så gøy! Ellers har vi hatt en veldig fin lille julaften. Sov hos kjæresten til i dag og har fått fikset litt ting. Så pakket jeg ned alt jeg trengte av gaver, klær osv og dro til mamma & pappa. Tuva kom på besøk og vi lagde pepperkaker, det var utrolig koselig. Ellers har vi spist risengrynsgrøt som vi gjør hver lille julaften og nytt hverandres selskap. Merker jeg er skikkelig sliten så tror nok jeg hopper til sengs snart, så er jeg uthvilt til den store dagen i morgen  Her er litt bilder fra de siste 3 dagene:

Genser og skjørt fra Day Birger Mikkelsen på Byporten! Søsteren min jobber der, masse fine klær ♥

På lørdag var jeg og noen fler av jentene hos Elena. Vi lagde deilig middag som dere ser på bildet over og slappet av hele kvelden. Koselig!

Min kjære Henri ♥ Vi var på siste julegaveshopping i går og fikk kjøpt alt vi trengte. Var sykt sliten etter sikkert 5 timer i byen med tunge poser men det var superdeilig å være ferdig 

♥♥♥Lille julaften @ Badendycks:

Koseliiig! Vi snakkes i morgen alle fine blogglesere. Ønsker dere alle en fantastisk jul 

21 kommentarer

Siste innlegg