En fantastisk julaften

Hei!

Nå skal jeg straks legge meg men tenkte å legge ut litt bilder av dagen i dag først. Det har alt i alt vært en veldig koselig julaften som alltid med min fine familie. Desverre skulle besteforeldrene mine være hos tanten og onkelen min i år så da ble det bare jul med “kjernefamilien”. Vi skal heldigvis ha middagsbesøk av hele familien i morgen så det gleder jeg meg til! Har latet meg hele dagen, blitt skjemt bort på alle måter og spist meg kvalm på godteri. Middagen var fantastisk god, er vel litt fordi vi bare spiser slik mat 1 gang i året. Ble veldig fornøyd med gavene mine og var også utrolig gøy å gi bort mine! Jul er så fantastisk koselig ♥ I morgen er det stor, deilig 1. juledag frokost og så må vi gjøre i stand til gjester. Skal få tatt bilder i morgen også, vet dere liker litt sånn personlige hverdagsinnlegg og ikke bare klær, sminke og andre overfladiske ting  Her er litt bilder fra min fine julaften:

Masse gaveeer 

Molly var nisse for en dag:

Haha, verdens søteste ♥

Shandie hadde selvfølgelig også pyntet seg litt for anledningen… 

Yummyyyy

Verdens fineste mamsi ♥

Gaven fra meg, wihuuu!

Sis fik iPad av meg! Snill nisse i år jaaa 

Her kan dere se en av årets julegaver til meg:

Fra Mams & Paps! Store, fine diamantøredobber. Ble sååå glad  Av kjæresten fikk jeg London tur på bursdagen min som er om nøyaktig 1 mnd, wohoo. Heldige meg ♥

Verdens beste søster! Kjolen jeg har på meg er ny fra Nelly og den finner dere HER. Superfin og sitter veldig bra på kroppen ♥ Vi snakkes i morgen, kjære lesere. Håper dere alle har hatt en fantaaastisk julaften 

75 kommentarer

Siste innlegg