BESTILT

Hei!!

Siden flere av dere hadde lyst til å se det jeg bestillte i går så tenkte jeg å vise dere det. Fant siden helt tilfeldig da jeg søkte rundt på nettet og har aldri hørt/lest noe om den før. Følte meg helt frelst da jeg begynte å titte for jeg tror det må være den beste nettbutikken jeg har sett! Nesten ALT var min stil og jeg satt der og var helt sjokkert og hadde bare lyst på alt, haha. Helt fantastisk! Tror jeg tittet i ca 4 timer og la klær i handlekurven for sånn 30.000 kr. Desverre var det ganske urealistisk at jeg kunne kjøpe alt jeg hadde funnet så da silte jeg ut til det var 10 plagg igjen. Plaggene blir perfekte til Thailand og jeg krysser alle fingre x1000 for at de rekker å komme før jeg drar. Siden heter Revolveclothing.com  I det jeg skulle bestillte og søkte opp nettsiden på google så fant jeg plutselig en rabattkode som ga 10% avslag på bestillingen. Ikke at det er all verdens men det er alltid deilig å spare litt penger! Koden var TULIP. Dette er ikke et sponset innlegg altså men tenkte dere også ville ha rabattkoden om dere skulle finne noe dere liker ♥ Her er det jeg bestillte:

Kjempefornøyd!! Akkurat min stil, wuhuu Likte dere plaggene?

42 kommentarer

Siste innlegg