SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

 Har du lyst til å reise rundt i verden? Ja, deffinitivt! Skal hvertfall ha vært i alle verdensdeler som finnes på denne vakre jordkolden. Jeg elsker å reise og har utrolig lyst til å oppleve de utrolig mange fantastiske miljøene og kulturene som finnes rundt om kring i verden. Nå skal jeg jo til Thailand og da kan jeg jo krysse av Asia på listen! Neste reise går nok til USA. Ellers drømmer jeg også om å bo i et fremmed land i et par mnd for å enten hjelpe fattige mennesker i u-land eller jobbe frivillig med å redde utryddningstruede dyr. Tenk hvor spennende, lærerikt og flott det hadde vært? 

Hvordan får man tak i p-piller uten å spørre foreldrene sine? Åh.. Minner, haha! Har virkelig vært der selv altså. Jeg husker jeg gikk til helsestasjon for ungdom for å få mine, ellers kan du nok gå til fastlegen din og bestille time på egenhånd. Tror alle bydeler i Oslo har en helsestasjon, ellers ligger det flere i sentrum også. Bare google helsestasjon for ungdom og så ditt nærmiljø så får du forhåpentligvis opp noe ♥

Har du lyst på barn i fremtiden? Ja! Er det noe jeg alltid har sett frem til og gleder meg veldig til så er det det å få barn. Min største frykt er å plutselig finne ut at jeg av en eller annen grunn er steril, dette hadde vært forferdelig.. Men så er jo dette veldig lite sansynlig da. Barn er absolutt ikke noe jeg ønsker NÅ men det er kanskje aktuelt om når jeg begynner å komme opp i 25 år+. Vil leve livet først, oppleve så mye som mulig, reise rundt osv før jeg faller til ro og stifter familie. Er selvfølgelig også viktig å ha alt på plass av eventuelle studier, god og stabil økonomi og en mann jeg vil tilbringe resten av livet mitt med.

Når har du bursdag? 24. januar, altså ikke så veldig lenge til! Fyller 19 år til de som lurer på det.

Hva gjør du om dagene? Vel, nå har jeg faktisk fått meg jobb i barnehage! Hadde min første dag i dag, veldig koselig. Kommer til å jobbe 8 timer ca 2 ganger i uken. Ellers trener jeg, forbereder meg til eksamner, blogger, er med venner og kjæresten.

Er du lykkelig? Tja, er vel forsåvidt det. Har bare en veldig stor beskymring fortiden som har gått ganske hardt inn på meg, nemlig skattesmellen.

Er du og Axel venner? Njaa, venner og venner.. Vi er ikke uvenner og sier selvfølgelig hei om vi ser hverandre men har ikke noe særlig kontakt.

Hvem er dine beste venner? De jeg har mest kontakt med og vil kalle for mine beste venner er vel: Bassa, Bjørnis, Elena, Fanny K, Henriette og Emilie. 

Gleder du deg til russetiden? Skal du på noe russetreff? Ja, jeg gleder meg veldig. Tror det blir fantastisk gøy! Skal på Lillehammer og Tryvann, så vidt jeg vet.

Hvor ofte tar du sol og hvor lenge? Jeg er en person som ikke tar solarium fast, det kan gjerne gå over 1 mnd uten at jeg tar det. Pleier heller å ta det feks 3 dager på rad, føler jeg får mye bedre effekt av det. Tar ca 30 min hver gang men det anbefaler jeg ingen å gjøre med mindre de har veldig godt grunnlag eller har såpass gode pigmenter at man ikke blir solbrent uansett.

Har du under middels BMI, ser sånn ut? Nei, jeg ligger der hvor de kaller det “normalvektig”. Men tror ikke BMI er noe man skal stole så altfor mye på så synes ikke dere skal bry dere noe om å sjekke det ut.

Hvordan kan man ha så mye penger bare av å blogge? Tenker på alle reisene dine og dyre klærne. Vel, blogging er nok noe man tjener mye mer på enn hva folk tror. Vet det høres rart ut, det syntes jeg også før jeg begynte å tjene på det selv. Vet ingen av toppbloggerne gidder å skrive hvor mye de tjener og jeg SKJØNNER dere er veldig nyskjerrige. Men det er jo også veldig privat. Kan si at som en av de mest leste bloggene i Norge kan man faktisk tjene alt fra 5000 til 50.000 kr på et reklameinnlegg, sistnevnte er jo selvfølgelig veldig sjeldent men absolutt ikke umulig.

Retter du håret? Veldig sjeldent men kanskje 2 ganger i mnd eller noe sånt.

Hvor ser du tvserier på nettet? Ser ikke så mye på tvserier på nett men isåfall er det vel på netflix. Der har de jo Orange is the new black, wohoo. Venter spent på sesong 2, noen som vet når den kommer ut i norge? 

Hvor gammel er Molly nå? Hun er vel ca 1 år og 3 mnd gammel.

Hvorfor vil du ikke skrive om kjæresten din eller legge ut bilder? Fordi verken han eller jeg vil ha han på bloggen så da bare blir det sånn. Jeg vil ikke ha en offtentlig kjæreste fordi av de 30.000 + som leser bloggen min er det desverre endel jenter som er ute etter å ødelegge. Snakker av erfaring fra mitt forrige forhold så dette er ikke en “feil” jeg kommer til å gjøre igjen. Håper dere skjønner ♥

Hvorfor har du ikke tid til å titte innom andre blogger? OM jeg har, haha. Leser blogger dagen lang, jeg!

Har du silikon? Heheh. Dette er et spørsmål jeg har unngått i lang tid fordi jeg har vært veldig usikker på om jeg vil svare på dette. Både fordi det er privat og fordi jeg ikke vil oppfordre noen til å ta det. Men siden det har tatt av så sykt og jeg ikke orker spekuleringer, drittslenging og spamming om det så har jeg bestemt meg for å bare svare en gang for alle. Ja, jeg har tatt silikon og det er faktisk veldig lenge siden jeg tok det nå. La ikke inn så veldig mye og restulatet ble veldig naturlig og fint. Usikker på om jeg kommer til å skrive et mer utfyllende innlegg om det, det får vi se på i fremtiden. 

Leser du alle kommentarer både på bloggen og instagram? SELVFØLGELIG! Om jeg ikke hadde gjort det hadde jo bare vært helt rart. Er veldig glad i bloggen og leserne mine så kommentarer er noe jeg sjekker hvertfall hver time i løpet av dagen 

Vet du hva du vil jobbe som i fremtiden? Nei, jeg har ingen aaaanelse. Klarer virkelig ikke å se for meg hvor jeg er om 5 år…Kom gjerne med tips, haha!

Teller du kalorier? Nei, det er virkelig noe styr altså… Har holdt ut med det i max 1 dag når jeg har prøvd. Fokuserer heller bare på å spise sunn mat som jeg nogenlunde vet næringsinnholdet i, da er ikke kaloriene noe viktig uansett. 

Når ble du full for første gang? Det tror jeg var på en revyfest i 1.klasse på vgs. Husker jeg var utrolig redd og det fantes ikke morsomt. Tro meg, å bli ordentlig full er alt annet enn gøy. Kanskje det værste jeg vet….

Hva synes du om de klassiske Chanel-veskene? Fantastiske!! En veldig vakker dag skal en bli min ♥

Kom veldig mange spørsmål så det er mye mulig at det kommer en del 2 også. Håper dere likte svarene! Sneiks♥ 

189 kommentarer
    1. Oi, så bra at du har fått jobb i barnehage. Gjort det selv, bare vær obs på at du fort blir forelsket i barna! Åååh, smelter bare av å tenke på det 🙂

    2. hadde satt veldig pris på om du lagde et innlegg om silikon! Har sett lenge at det så ut som du har hatt det og de ser veldig bra ut 🙂

    3. Liker at du plutselig har tatt bloggen seriøst igjen, og skriver så ofte! Skattesmellen gjorde deg til en bedre blogger. Liker også at du er så ærlig når du svarer på spørsmålene – spesielt med tanke på silikon som du har unngått å svare på på ca et halvt år nå

    4. Hvor er den svarte vesken på det ene bilde fra? Er det Celine?kan du lage en link til den! Håper på svar<3

    5. Endelig kom silikon spørsmålet alle har ventet på!hehe:)
      Hva syntes du egentlig om folk som tar silikon?
      Jeg er ei jente som selv fyller 19 år noen dager før deg og som mange andre på min alder, der i bland deg også tydeligvis ønsker spørre pupper. Jeg er selv for silikon om noen mener det hjelper på selvtilliten sin. I tillegg er jeg av de jentene som leser blogger som har en god del penger i lomma til å bruke på akkurat det de vil, som silikon i puppene.
      Min bh str er ikke noe jeg er flau over og kan fint stå frem å si jeg har ligger på en 65C noe som egentlig ikke er noen ting, altså, det er jo noe der,men ikke noe jeg kunne tenkt å kalt for pupper.
      Til poenget: jeg personlig syntes kanskje det kunne vært fint om aldersgrensen skulle bli satt opp til 20-22 år? på å ta silikon. Kropps press er der uansett og når du ser bilder av tynne fine jenter i bikini ( jeg er selv veldig tynn, så det er ikke noe jeg bryr meg om) og med store pupper er det lett å henge seg opp i kroppen. Og hvem vil ikke ha fine store naturlige pupper? Å bli påvirket er lett i alderen 14-18/19 år, derfor tenker jeg det kunne vært en fin ting å sette opp aldersgrensen på silikon, da du kanskje ikke bryr deg såå mye om å ha i største puppene i gjengen da. Hadde jeg hatt så god råd hadde jeg selvsagt tatt det selv, og jeg merker selv at selvtilliten og ”stoltheten” av min egen kroppen synker av flere og flere bilder av fine silikon pupper.
      Ikke ta det som jeg mener du ikke skal legge ut bilde av den flotte kroppen din på bloggen, du er garantert et forbilde for de som trener og vil se bra ut.
      Tror du det kunne hjelpet å sette opp aldersgrensen til 20/22 år? Du sier jo også selv at du oppfordrer ingen til å ta det:)
      Håper du tar deg tid til å lese kommentaren min og tenker over det, kanskje du kunne svart meg på mail, det hadde jeg satt stor pris på!:)

    6. Men da skjønner jeg hvorfor kjoler med utrigning alltid ser så sykt bra ut på deg! Haha 😀 bra besvart :)!

    7. Veldig bra svar! 🙂 Elsker hvordan bloggen er nå, du har blitt så flink igjen og gleder meg alltid til å lese nye innlegg! Du er virkelig en vakker jente og virker som en superherlig og jordnær person! Vennene dine bør være stolte over å være venn med deg. Selvom jeg ikke kjenner deg selv, så er jeg helt sikker på det 🙂

    8. Enormt gode svar og det er altid herligt med slike indlæg – man lærer mere om dig som blogger og jeg elsker når man er ærlig, selvom det kan være skræmmende overfor så mange mennesker! Stå på, du klarer det så flot! Er utrolig imponeret over hvor flot du takler tilbagemeldingerne fra dine læsere – gode som slemme. 🙂

    9. Fine svar! Hadde du silikon da det ble slutt med Axel? Hvis så er tilfelle, følte du da for å spørre om hans mening før du gjorde operasjonen? Syns selv det er litt “vanskelig”, hvis du skjønner:)

    10. Hei Andrea, så utrolig fin blogg elsker bloggen din! og du er så vakker!!
      bare lurte på en ting: hvor fikser du hårforlening? har du opplevd noe håravfall av at du har forlenget det? plissss svar meg 🙂

    11. Anna: Nei, hadde ikke kjæreste da jeg tok det. Men det er jo noe man planlegger ganske lenge og bestillte operasjonen hvertfall 2 mnd før og da var det fortsatt ikke helt slutt mellom meg og Axel. Spurte han selvfølgelig og han var veldig negativ til det siden han synes jeg ikke trengte det og at det egentlig bare var helt tulette at jeg skulle ta det. Med andre ord var han veldig i mot det, så det kan jo være vanskelig. Men jeg ville aldri latt en kjæreste få ta en avgjørelse på hva jeg ønsker å gjøre med min egen kropp. Så selvom det selvfølgelig var kjipt at han misslikte det så tok jeg det valget for meg selv. Og det er jeg veldig glad for nå, axel var jo ikke kjæresten min lenger da jeg tok operasjonen uansett! 🙂 Men ser situasjonen din. Mitt råd er at hvis du virkelig virkelig viiiirkelig vil gjøre det så burde du kjøre på til tross for hva alle andre rundt deg mener. Det er din kropp! Klem <3

    12. Først vil jeg bare si at jeg setter utrolig stor pris på at du har begynt å blogge så aktivt igjen! Vet du kanskje ikke har lyst, men hadde satt så utroolig stor pris på om du hadde skrevet et innlegg om silikon.. Jeg fyller 18 i mars og har slitt med dårlig selvfølelse siden 8. klasse pga puppene som ikke engang kan kalles pupper, dette har holdt meg tilbake gjennom alle ungdomsårene mine, gruer meg til sommeren, har en tendens til å presse gutter unna når jeg synes at det ligger an til å bli noe mer, fordi da slår det meg at puppene uansett ville gjort at han mistet interessen, tenker jeg da… Nå skal det sies at jeg har begynt å godta puppene mine mer nå i det siste, og har jo ikke råd til å ta silikon i skrivende øyeblikk og tviler på at mine foreldre hadde vært så innmari interesserte i å høre på mine argumenter, men hvem vet.. Kanskje jeg bestemmer meg for silikon om noen år, hadde uansett satt stoor pris på dine erfaringer for du er den bloggeren jeg relaterer meg best til og ser på som en ordentlig respektert jente:)

    13. Alltid gøy å lese når spørsmålsrundene blir besvart, så jeg stemmer for del 2!:-)
      Orange is the new black har planlagt slipp i april så vidt jeg vet, men kan jo hende det tar litt tid før det kommer på netflix. Du kan se på denne siden også, der kommer episodene ut asap etter de er ute i USA: http://www.free-tv-video-online.me.
      Angående studier så anbefaler jeg Westerdals! Sjekk opptaksprøvene(westerdals.no) som kommer ut neste uke, og se om det er noen du finner interessante:)

    14. Jeg synes det er utrolig bra av deg at du ikke har laget ett så stort oppstyr rundt sillikon, slik at du liksom ikke oppfordrer folk til det for det er jo ikke bra. Og det er også veldig bra at du viser at det faktisk går ann å ta litt og få et naturlig resultat.
      Stå på Andrea!

    15. Flotte svar! Har lurt på det om du har tatt silikon, synes det er bra at du forteller oss om det, ettersom det synes litt?? Hadde vært fint med outfit innlegg, du er så inspirerende innenfor mote 🙂

    16. Må bare spørre om en ting. Fornebuklinikken? Utrolig fint og det ser faktisk veldig naturlig ut! 🙂

    17. Du virker så utrolig hyggelig! Istedenfor å bare skrive,korte ” harde” svar,skriver du utfyldene og sinnsykt vennlig og koselig <3 Du må være en utrolig god venn! Heldige vennene dine,haha 😛 Du er råkul,Andrea! 🙂

    18. og en ting til! Er det dråpeformede implantater? Ser sånn ut siden det ser så naturlig ut! 🙂 Setter pris på svar 🙂

    19. syns det er kjempefint at du tok silikon om det får DEG til å føle deg bedre 🙂 det som er viktigst 😀
      og så lurte jeg på om du kunne lage et mer utfyllende innlegg om hvor mye dere bloggere sånn ca tjener? vet det er privat, men fysøren! 50 000 kr for ET reklameinnlegg som tar max 1 time……….jeg er heelt sjokkert her jeg sitter! for all del – ingen sure miner eller noe. men når vil jeg vere toppbloggeeeer!!! 🙁 🙁 hahah
      ellers DIGGER jeg deg, du er kjempepen! og det er molly også <3

    20. Hei!
      Bra svart! Fikk et helt annet, og mye bedre inntrykk av deg etter å ha lest dette innlegget. Du er virkelig så mye mer jordnær og realistisk enn jeg trodde. Annbefaler deg også å skrive fler innlegg om ting som “betyr noe”, om du skjønner hva jeg mener? Sånne innlegg som det du skrev om venner for noen dager siden, det var bra! Tror at folk misforstår bloggere fordi at på bloggen kan de framstå som litt overfladiske, derfor er det viktig med litt andre innlegg i blandt:-)

    21. så flott at du svarer så fint og ærlig på spørsmålene dine 🙂
      hadde satt pris på om du skrev et innlegg om silikon, fordi jeg har tenkt å ta selv! tror det er mange andre som også ønsker ett innlegg om det 🙂

    22. Alle har egentlig skjønt at du har tatt silikon, men kan du ikke poste et innlegg om din opplevelse? Du trenger ikke ha så detaljert som andre, og trenger ingen før og etter bilder, men hadde vært morsomt å bare høre hvordan du syntes opplevelsen var, hvor mye du betalte, og fylte på osv:)

    23. Synes det er sååå bra at du endelig er ærlig om silikonene! Er ikke spesielt for silikon, men selvfølgelig, hvis det gjelper på selvtilliten din og det ser naturlig ut… Så hvorfor ikke? Hadde satt pris på et litt mer utfyllende innlegg om operasjonen og slike generelle ting om silikonen din…Haha, synes det er så interessant 🙂
      Jeg bare lurer på…Ble du spurt om å være med i serien “Bloggerne”?
      Elsket dette innlegget, sitter igjen med et myyye bedre inntrykk av deg faktisk 🙂
      Klem <3

    24. utrolig bra svar<3 har du lyst til å lage et innlegg om trening, sånn øvelsene du tar, hvor ofte man burde trene på starten og sånt? 🙂

    25. Endelig så er du ærlig:) Du er pen og puppene dine ser veldig naturlige ut:) Du er ei av Norges fineste jenter:)

    26. Liker at du svarte så fort på spørsmålene! Håper det kommer en del 2 <3 du skriver så sinnsykt bra Andrea, elsker innleggene dine

    27. Det står respekt av at du svarer enkelt og greit på at du har tatt silikon, selv om det jo er ganske privat og du ikke var sikker på om du ville nevne det. Resultatet er hvertfall veldig fint og naturlig. Men nå har du åpnet deg for leserene og vi kan slutte å lure/mase. 🙂

    28. Kommer du ALDRI til å stille opp lettkledd eller i bikini noe som helst sted? Ikkje på nettet eller i blad?

    29. Jeg har lest bloggen din veldig lenge nå og kommenterer som regel ikke, men ville bare si at du utifra hvordan du svarer på spørsmål og uttaler deg ellers på bloggen, så virker du som en veldig fornuftig person. Du har en super blogg og virker som en fantastisk person! Stå på!

    30. Grunnen til at mange har spurt om silikonpuppene er jo pga. det ene bikini bildet du la ut. Der var det jo helt opplagt at du hadde tatt silikon. Du hadde jo ikke de største brystene på bilder noen månder før og like etter har du større og mye rundere pupper.
      Men det var veldig fint da! ikke for mye liksom

    31. Tusen takk for at du svarte så ærlig, selv på silikon-spørsmålet! Er ikke noe jeg har tenkt over, men har lagt merke til diskusjoner om det i forumer osv, og syns det er flott at en blogger går frem med et godt eksempel på ærlighet! 🙂 Syns de som gnåler i vei om at du blir et dårlig forbilde av å ta silikon når du er en så offentlig person heller bør fokusere på de bloggerne som blånekter for slike ting og prøver å overbevise leserne sine om at de ser slik ut naturlige. To tomler opp! 🙂

    32. Til alle dere jenter som leser at Andrea har tatt Silikon og ikke er fornøyd over deres egne pupper. Vil bare si at mine var nærmest ikke-eksisterende frem til etter videregående. Etter at jeg begynte på P-piller har de blitt mye større, og selv om jeg har gått på det i godt over ett år nå så ser jeg at de fortsatt blir større. (Har gått fra A/B til C/D.) Jeg har ikke noe i mot at Andrea eller andre velger å ta Silikon, det er jo strengt tatt ingen andre enn dem som har noe med det. Poenget mitt er ihvertfall at det kan være en idé å vente med å ta det til man er noen år eldre enn 18. For mange er ikke kroppen ferdig utvokst da, og uten at jeg skal skryte på meg at jeg er noen ekspert på dette feltet så tipper jeg at resultatet med silikon blir bedre når puppene er fullt utvokst.
      Stå på Andrea! Bloggen din er veldig bra for tiden! 🙂

    33. Kan du fortelle litt om HVOR du tok silikon? Det er så mange forskjellige klinikker, og ditt resultat ser veldig pent og naturlig ut! 🙂

    34. Veldig bra svar denne gangen! Elsker at du er mer ærlig på denne enn mange andre ganger:) Sånn vi liker deg best! Hadde vært gøøøy om du tok del 2 på video, forresten! Er såå lenge siden forrige videoblogg, savner det skikkelig 🙂 Noe av det jeg elsket med bloggingen din før er at det var mer videoblogging.
      Ha en fortsatt fin dag, Andrea <3 Keep up the good work, nydelige deg!

    35. Synes det var skikkelig voksent av deg å svare ærlig på silikon-spørsmålet 🙂 Jeg synes som flere andre her at det hadde vært fint med et utfyllende innlegg om din opplevelse av det. F. eks hvorfor du gjorde det, om du hadde tenkt på det lenge, hvor du gjorde det, pris osv. Bare et innlegg med litt informasjon rett og slett, trenger ingen før og etter-bilder hvis du ikke føler deg komfortabel med det 🙂

    36. åå bra svar! lenge siden jeg har lest noe så ekte som dette på denne bloggen. virker som du er en herlig person=)

    37. Har du lyst til å ha en jobb som handler om barn lenegere inn i framtida også?
      Når tenker du at du har lyst til å gifte deg?
      Hvor mange barn vil du ha?
      Hva vil du at barna dine skal hete?
      Forresten Andrea, du er døds fin både på utsiden og personligheten din fremstår som perfekt på bloggen og du ser så snill og koselig ut, og du har sagt mye av det du mener i det siste og det liker jeg og mange andre!

    38. Hei Andrea,
      ville bare si at jeg syns det er utrolig modig av deg å snakke ut om at du har tatt silikon. Selv om du er toppblogger betyr det ikke at folk har rett til å vite alt du driver med, selv om de er nysgjerrige. Jeg syns resultatet er kanskje det beste jeg har sett! Ser helt naturlig ut, ser virkelig ut som dine egne! Jeg lurte på om du, hvis du har lyst selvfølgelig, kunne skrive et innlegg om prosessen? Hvem du gikk til, hvordan du følte deg osv. Jeg er like gammel som deg og tenker å spare opp til det nå til sommeren, men er UTROLIG usikker på hvem, hva eller hvor..

    39. hahahah var serr DØDSSPENNENDE å lese om du hadde tatt silikon eller ikke? Var sånn trummevirvel i hodet mitt.. haha egentlig bryr jeg meg jo overhodet ikke om puppa til andre men dine pupper har serr vært et TEMA blant folk ass har sett snakk om det overalt på bildene dine.. Du kunne lagt ut bilde av en hund i bobledress og fått spm om silikon liksom. hhahahahha staaaakars deg!

    40. 24.januar skal jeg på nyttårsball 😀 Elsker deg og bloggen din. Når jeg kommer hjem etter skolen så lager jeg meg litt mat og gleder meg til å lese bloggen din:-D Etter det så gjør jeg lekser:-(

    41. Hei:) Lurte på om du kunne skrive litt om hvilke fag du tar og hvordan du forbereder deg til eksamen? Jeg tar noen fag som privatist, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forberede meg. Tar du valgfag som privatist? Jeg skal kanskje ta noen valgfag som privatist neste år skjønner du.. 🙂

    42. I thought it would maybe better if you would not answer the silicone question. It’s your life people have not the right to know everything about you. And the internet never forgets…
      But I have to admit it only speaks for Axel that he liked and loved you the way you was. I remember when he wrote you are the most beautiful for him. But in the end it’s your decision.
      I hope you will not do more surgery you have a unique face do not destroy it.

    43. Du må IKKE krysse av Asia etter bare Thailand!! Det er som å besøke Oslo og tro man har sett hele Norge. Det finnes sååååå mye mer til Asia, men forhåpentligvis får du oppleve mer når du blir eldre og reiser mer 🙂

    44. Hvilken avdeling jobber du på? Store eller små barn?
      Jeg har praksis i barnehage 🙂 De jeg er sammen med er 0-2 år, og veeeeldig søt, smelter hver gang jeg er der, heheh 🙂 Du kommer til å lære masse av å jobbe i barnehage! Jeg har vært i samme barnehage i snart et halvt år, og det blir bare bedre og bedre for hver gang. Jeg er i barnehagen en dag i uka (+ noen hele uker av og til) og storkoser meg!

    45. Hei! Jeg har selv silikon, og jeg synst det hadde vært kjempe interessant å lest om hvor mye du har og hvilken profil du har osv, for du har virkelig fått et perfekt resultat som passer til kroppen din! Jeg bare lurte på om du angret på om du ikke la inn mer etter operasjonen, for det gjør nemlig jeg.

    46. Du hadde nok likt en kreativ jobb hvor du kunne ta bilder, redigere bilder eller skrive? Hva med utdanning innen journalistikk, fotografi, webdesign, markedsføring osv? Jeg studerer selv produkt design fordi jeg ikke visste hva jeg ville men ville gjøre noe kreativt, og jeg trives kjempegodt og ser nå alle mulighetene jeg har når jeg er ferdig å studere – alt fra markedsføring og innkjøp til designstudioer og produksjon.
      Råder deg til å starte tidlig med å bare google masse for å se hva som finnes av studier der ute. Hvis du vil studere i london kan du se på UCAS sine sider, DET hadde du nok trivdes med 🙂 For eksempel Middlesex university har et bra rykte. De har media studier (http://www.mdx.ac.uk/courses/undergraduate/media_culture_communication/media_cultural_ba.aspx), og for eksempel fotografi (http://www.mdx.ac.uk/courses/undergraduate/art_design/photography_ba.aspx).
      Det er også veldig fint i andre engelske byer, og billigere enn i London, så råder deg til å søke rundt og se hvilke universitetet har studiene du ser på. Det fine med å studere her istedenfor f.eks new york er at du kan dra hjem så ofte du vil, for 300kr fra Gatwick. Her er litt om hvordan å finne hva du vil studere: http://www.ucas.com/how-it-all-works/explore-your-options
      For å søke gjennom UCAS kan du få hjelp fra rådgiveren på skolen din (hvis du har det som privatist?). Men det er hvertfall gjennom UCAS at du kommer inn på et universitet her. 🙂
      Å være student er ca 100 ganger mer gøy enn VGS – skolemengden er bare en del av hele opplevelsen, så du burde glede deg til det 🙂
      Håper du finner ut hva du vil gjøre i fremtiden, mulighetene er mange!

    47. hvorfor drar du ikke på folkehøgskole et år? Der får du garantert et minne for livet, du kan velge en linje hvor du reiser masse og opplever maange nye kulturer! skal selv på fhs til høsten og skal på en linje hvor man reiser mye, driver med bistand og har et år jeg sent vil glemme! broren min har vært det et år og kan virkelig anbefale det hvis du kjeder deg hjemme mens vennene går på skolen!

    48. Fine svar skjønner at du ikke vil prate om F og bryr meg ikke så veldig om du har tatt silikon eller ikke det er ikke så farlig for meg. Du er fantastisk andrea

    49. Skattesmell, ja… Når skal dere bloggere lære av hverandre…?
      Men du kan vel høre litt med venninnen din, Julia, hun har jo vært igjennom d samme. Bare ikke gjør som henne for å løse problemet; Underslå penger i butikken hun jobbet i, bli tatt for d og så få en tingrettsdom… Kan umulig ha vært verdt d!

    50. Bra svar Andrea! Du skriver utroling bra, det må jeg bare si. Det er alltid gøy å lese innleggen for du er så flink til det du driver med! Digger bloggen din virkelig, favoritten.
      Kunne du laget et sånt seriøst innleg hvor du tar opp et tema? det er du veldig flink til og elsker å lese de innleggene! Du har hjulpet meg veldig på flere måter:)

    51. hello beauty,
      i really love you’re blog even if it’s norwegain and i don’t understand anything. i really love the fur gilet, where do you get it?
      xo

    52. Jeg syns det er så leit at du føler du trenger silikon, restylane, kunstige negler, kunstig hår, kunstig brunfarge +++. “Det må vel være greit så lenge det får folk til å føle seg bedre”, sier alle. Og ja, selvfølgelig er det greit. Poenget er at det er trist at så fine jenter som deg må fake seg gjennom alt mulig for nettopp å “føle seg bedre”. Føler man seg virkelig bedre når man vet at alt er falskt? Jeg er så glad for at jeg ikke er tenåring i 2014, verden har blitt helt gal.

    53. Jeg har heller ingen anelse på hva jeg vil bli! Tenkt litt på frisør, men vet det er fort å få skade i armene og vil ikke risikere det. Så kanskje eiendomsmegler, haha 🙂

    54. Når du begynte å blogge var jeg sikkelig fan av deg! Også sluttet jeg å like deg fordi alle andre som jeg gikk i klasse med ikke likte deg, men etter jeg leste dette innlegget skjønner ikke hva de snakker om. Du er et kjempe snilt menneske! STÅ PÅ

    55. Hei Andrea!
      Har lest bloggen din i over tre år eller noe sånt nå, tror du lå på 50 plass da jeg oppdaget bloggen din. Dette er allikevel første gang jeg har lagt igjen en kommentar. 🙂
      Syntes det var utrolig bra av deg å ikke gjøre noe stort ut av det, men rett og slett bare svare på det kort her! 🙂 Synes også at det er bra at du ikke oppfordrer andre til å gjøre det, selv om du selv har gjort det! Ble utrolig fint og veldig naturlig. Du virker som en herlig og utrolig koselig person, ikke minst utrolig vakker, akkurat slik som du er. 🙂
      Planene om å kanskje dra til et u-land og hjelpe til der, hørtes utrolig bra ut! Har veldig lyst til det selv. Er jo en helt utrolig bra måte å hjelpe andre på. Sikkert en opplevelse som kommer til å gi deg masse!
      Stå på videre! ♥

    56. Åå, er så glad for deg at du er lykkelig. Husker en periode hvor du hadde det tøft med skolen og litt annet, men du stråler! Det er kjempe fint å se, stå på videre, du har virkelig vokst og du må være stolt av den personen du er! Likte virkelig innlegget du skrev om venner og populæritet, det viste mye modenhet og kjente at jeg virkelig fikk respekt for deg! Ha er fantastisk lørdag!!

    57. Åh, jeg ble så glad når jeg leste at du hadde silikon. Puppene mine er sånn circus på samme størrelse som dine, men ikke på langt nær så fine. Trodde det var noe seriøst galt med meg, når det er sagt så vil jeg si at jeg syns det er fint at du er åpen om det, og at de er superfine! Hehe 🙂

    58. Kan du værsåsnill å lage et utfyllende innlegg om silikon? Hvor du tok det, hvor mye du tok(eventuelt), om du tok over eller under musklen og litt om smertene.
      Hadde vært interessant, og til hjelp for jenter som er usikre.

    59. Andrea, for et ærlig og rent innlegg! Vanligvis er innleggende dine fylt med oppstilte bilder og tekst hvor du ramser opp alle merkeklærene dine, disse svarene var så annerledes. Oppfriskende:)

    60. Fant akkurat ut at jeg har bursdag på samme dag som deg, haha! 🙂 Hurra for oss, som blir 14 og 19 om tretten dager. Så deg forresten for ikke lenge siden ute på gata, jeg bor i samme område som deg. Kanskje jeg skal vurdere å tørre å komme bort neste gang? Jeg elsker forresten bloggen din, du gjør en utrolig god jobb! Jeg elsker å lese bloggene til andre Oslo jenter, jeg får utrolig mye inspirasjon angående mote og ting man kan finne på.

    61. Tror ikke kommentaren min ble postet? Jeg beklager vertfall om dette er min andre kommentar, haha.
      Jeg oppdaget akkurat at vi har bursdag på samme dato, haha. Hurra for oss som blir 14 og 19 om under to uker! 🙂 Jeg så deg for ikke så lenge siden ute på gaten, og du virker som en utrolig kul og glad jente. Jeg beundrer virkelig stilen din, bloggen din og hvordan du ser ut til å nyte livet. Jeg kommenterte først og fremst for å si at jeg elsker bloggen din. For hvert innlegg synes jeg den blir bedre og bedre. Du inspirerer meg virkelig angående mote og ting man kan finne på i Oslo. Fortsett slik Andrea, så skal vi ikke se bort i fra at jeg følger bloggen din i flere år fremover.

    62. håper du kommer til å skrive et innlegg om silikon:) synes resultatet ditt ble så siinnsykt fint, og har tenkt å ta selv så er utrolig hjelpsomt å høre om erfaringer. både positivt og negativt.

    63. ENDELIG svarte du på silikonspørsmålet. Men så sier du at du la inn lite og resultatet ble naturlig.. HAHAHAHA. Puppene dine er unaturlig DRIT fine!!!!!!!! Jeg la inn 445 gram silikon og puppene mine er ikke like fine som dine!

    64. Så bra du er ærlig og forteller om silikonen. For øvrig så har jeg aldri vært i tvil om at du har hatt det. 🙂

    65. Hei, må bare si at jeg syntes svarene på spørsmålene var veldig bra! 🙂
      vet ikke helt hvorfor men ble nesten litt rørt, hehe. Fikk et helt annet inntrykk av deg, i en positiv retning 😀
      Ha en fin dag 😀

    66. Heihei! Jeg følger ikke med på Orange Is The New Black, men hvis det har kommet ut på netflix i USA så kan du laste ned en add-on for hverfall firefox som heter Mediahint. Bare å google Mediahint addon for firefox så kommer den opp. Da får du tilgang på alle filmer og serier på den amerikanske netflixen, bare ved å logge inn på netflixen din på vanlig måte. Og hvis du vil på den norske så er det bare å slå den av under “utvidelser” i nedtrekksmenyen 🙂 Veldig ålreit, får tilgang på så mye mer, og såvidt jeg vet er det helt lovlig 🙂

    67. Hvordan går det med skolen, klarer du å fullføre ? Virker ikke som du sliter ut skolebenken. Blir det ikke litt dumt å være russ hvis 3. Året ikke er fullført?

    68. Heii c: Jeg digger deg, Andrea! Du er så søt og snill, og så jordnær! Jeg elsker at du ikke lager oppstyr eller noe for popularitet, og silikon. Fortsett slik! Men jeg må si deg en VELDIG VIKTIG TING.. Når du drar til Thailand, IKKE ri på elefantene. De blir torturerte.. Jeg er sikker på at du aldri ville gjort det om du visste dette, for du er så god. Men bær så snill, ikke støtt de dyreplagerne! Elefantene blir lenket fast, pisket og utsultet. Stakkars små dyr.. Kanskje du kan lage et innlegg om dette også. Tusen takk for at du er deg, en så søt person. Klem fra meg <3 ^.^

    69. Jeg hadde ingen anelse om at du hadde tatt silikon. Jeg tenke at du hadde utrolig runde og store pupper til å være naturlige. Så det var egentlig en lettelse at det var silikon, bra du sa det:)
      (sånn at ikke unge jenter tror at ekte pupper ser slik ut)

    70. Andrea, må bare si at jeg virkelig fikk tilbake respekten for deg, dette er den siden vi alle elsker ved deg 🙂 å være åpen og ærlig, jordnær og forståelsesfull. Den siden du nå viser ved deg selv, er grunnen til at jeg begynnte å lese bloggen din i utgangspunktet, følte kanskje at du mistet denne uderveis. Go girl!

    71. Herlig at du er så ærlig, det kan jeg sikkert svare for alle på at det gjør bloggen så mye bedre!
      Stå på, du er et forbilde for mange! Og du er kanskje min aller største inspirasjonskilde når det gjelder trening! Har begynt for fullt nå, og målet er å veie rundt 60 kg til sommern! det er 10 kg ned 🙂
      Siden du ikke svarte på spørsmålet mitt i spørsmålsrunden (noe jeg skjønner siden det finnes sikkert ikke interssant for noen andre enn meg, hehe) men hvordan er sola i Alicante i mars/april? Skal ned dit i slutten av april og har jo veldig lyst til å bli brun! 😀

    72. Så utrolig bra svart! Jeg skjønte at du hadde gjort ett eller annet med puppene dine, men gadd ikke å spekulere så mye i det som mange andre av leserne dine gjorde. Men syns det er bra at du innrømmer at du har tatt silikon! Du trenger jo ikke å skrive et helt innlegg om det, men så lenge du bare svarer “ja”, så er det nok syns nå jeg. Syns det blir for dumt å benekte det også! Jeg har selv tenkt til å ta silikon så fort jeg har råd til det 🙂

    73. Ville satt stor pris på om du kunne vurdert et før/under/etter innlegg om silikon. Er fryktelig få selvopplevelser om brystforstørrelse på nettet. Hadde vært veldig fint da jeg selv ønsker en brystforstørrelse men vil ha nok informasjon først. Er klar over at det oppleves forskjellig fra person til person, men man kan aldri få nok informasjon likevel 🙂

    74. Må ver en av dei kjekkaste spørsmålsrunde-besvarelse innlegge eg har lest! Kjekt at du fortalte om silikon i brysta også, kunne gjerne ønskt eit meir utdypande innlegg om dine erfaringa.. har vudert det sjølv!

    75. supre svar! skjønner at det med silikon er personlig, og det er DU som har valget om hva du vil dele på bloggen, og hva du vil holde for deg selv!
      vil bare si at jeg er innom bloggen din hver dag, og absolutt elsker den! Føler at jeg nesten “kjenner” deg, etter alle disse årene, haha! klem i fleng <3

    76. Du virke veldig positv Anrea, veldig koselig og fint at livet smiler tiltross for det med skatten. Bare tenk at vi har alle noen “smell” en gang i blant. og dette ordner seg etter hvert! P.S. Hadde satt pris på om du kunne kjøpt en Celine-veske til meg og 😉

    77. I just showed u to all my friends here in Canada and they all love you 😉 everyone share this page and help andrea! 😊✌️

    78. Hva slags speilreflekskamera har du? (Merke og pris) anbefaler du det eller ønsker du deg nytt? Isåfall hvem? Veldig usikker på hva jeg burde kjøpe.. På forhånd takk! ❤️

    79. det ser ikke naturlig ut. du hadde INGEN kløft bilder før, å nå har du det på maaange av bildene! så falskt ut, å jeg skjønte med en gang at du hadde tatt det.

    80. Og det gikk vel tre dager? Enten si ifra om at du ikke kommer til å blogge like mye eller legg opp. For dette er elendig, og det er tross alt leserne dine du lever av

    81. Bedre at man er ærlig om sånt, til forskjell fra fks Marthe Borge som nekter å svare på det og sletter alle kommentarer som har med det å gjøre. Det blir for dumt rett og slett å “skjule” noe sånt. Jeg har hele tiden visst at du hadde det, så synes det er bra at du endelig innrømmer det for alle så det slipper å florere diskusjoner og rykter om deg 🙂

    82. Hei.
      Jeg søker folk som har erfaringer med barnevern, tidligere fosterbarn eller folk som fortsatt bor i fosterhjem. Jeg har opprettet en blogg som for nå er anonym, men jeg skriver om personlige historier som vedrører omsorgssvikt, hvordan systemet tar vare på deg ogsåvidere. Jeg trenger flere historier da jeg tenker å kjøre sak mot et system som av og til fungerer, men som alt for ofte også ikke fungerer.
      Er du den rette eller kjenner du noen som har historier å dele? Du kan såklart være anonym.
      Kontakt meg på bloggen eller på mail : [email protected]
      Ønsker alle en riktig så fin dag.

    83. Hei, husker at du hadde en slags butikk neida, men sånn greie at du solgte ting som enten var forliten eller du ikke brukte.. Tror du hadde det sammen med fanny(: jeg hadde ikke tid og komme så lurte derfor på om du kanskje kunne ha det på nytt nærmt påske en gang?

    84. Hei, mamen. viste ikke. at du hade blog?
      kempebra da. czech ut min hesteblogen, da vell daniel=
      Capisj?
      Budskap: Forstått
      PS: ja eller / eller nei??

    85. hei andrea! likte så godt da du blogget om treningen, fikk så inspirasjon! så jeg bare lurte på om du kanskje kunne lage et innlegg med de styrkeøvelsene du brukte? jeg kan ingenting om trening, så hadde vært morsomt og lære/vite litt:)

    86. Du er ikke alene om å ikke vite hvor du endre opp om 5 år, haha…
      Vet du er privatist og i det siste har jeg begynt å vurdere det samme.
      Er det hardt? Er det vanskelig? Angrer du på valget? Savner du skolen? Er det mye å lese? Er du på skolen noen ganger, eller gjør du absolutt all læringen selv?
      Går media, men har begynt å hate fagene, vet ikke om du gjorde det samme, men har du noen tips til motivasjon eller anbefaling til hva jeg skal gjøre siste året? Hadde virkelig satt pris på svar fra deg 🙂

    87. Heei! 🙂
      Ville bare si at jeg er fast leser av bloggen din, og jeg ble skikkelig sjokkert i dag! Kom nemlig over en blogger som er litt mindre kjent, og hun er virkelig prikk lik deg! Dere kunne vært søstre :O Jeg legger ved linken i url-feltet hvis du vil se din tvillingsjel haha 🙂

    88. hvis du vil ha p – piller (for sex tenker jeg det er) bare si til foreldrene dine at du har en vond mensen, hjelper alltid

    89. endelig klarte du å innrømme det. Var ikke så vanskelig å se med engang de var fine begynte du å presse de opp i alle bilder. hore

    90. Du har penger, lysten og muligheten til å reise jorden rundt og likevel drar du til Gran Canaria 10 ganger på rad. Haha.

    91. Hei, jeg skal ta silikon selv om ikke alt for lenge, men jeg er usikker på hvilken klinikk jeg skal gå for. Kunne du fortalt hvor du gjorde inngrepet?

    92. hei elsker bloggen din!<3@
      1. Hvor mye koster en givenchy veske og hvor kjøper man det?
      2. Hvordan er det å ikke gå på skole men lære utenfor skolen?
      3. Hvilke land har du vært i?

    93. Alle fine, flotte jenter som kommenterer her inne. Jeg vil bare si én ting: Ikke alle gutter bryr seg om hvor store eller små pupper du har. De beste guttene er de som ser _deg_, ikke bare kroppen din. Jeg kjenner mange gutter som synes det er utrolig sexy med små pupper, og det er virkelig ikke sånn at de bare tenner på e-cup. Så, bruk pengene og energien på å gjøre noe morsomt! Du ser mest sannsynlig mye finere ut enn du selv tror i både bikini og joggebukse.
      – Hilsen Inger, 23 år.

    94. Laget du noen gang den videoen du sa du skulle lage hvor du viste alle øvelsene du gjør når du trener? I såfall, kan du linke den? 🙂

    95. Siden du er optatt av trening og kosthold (om jeg har fortsått riktig) ville jeg anbefale yrket ernæringsfysiolog til deg! De jobber med å hjelpe andre med å spise riktig. F.eks. en som sliter med anorexia eller diabetes med å spise riktig! Kommer bare med et tips. Håper du finner det rette yrket i fremtiden 🙂

    96. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne begynne å blogge litt mer om trening og kosthold? Det hadde jeg satt veldig stor pris på! Det er veldig gøy å lese sånne ting når det kommer fra deg fordi du er en veldig stor inspirasjon for meg<3

    97. Lurte også på om du kunne lage et innlegg om hvordan starte en blogg, bygge deg oppover, få sponsorer, og kanskje litt om egne opplevelser (hvor lang tid det tok før du kom på topplista, når du begynte å tjene penger) og litt sånn<3

    98. Hei! Jeg har (som mange andre) noen spørsmål om puppene dine, hehe. Jeg forstår om du ikke vil svare på det, men det hadde hvertfall hjulpet meg masse! Jeg vurderer selv å operere inn silikon, og synes det er kjempevanskelig å velge om jeg vil ha dråpeformede eller runde implantater. Dine ser så utrolig naturlige og fine ut, og derfor lurer jeg på hvilken form du har? Og hvor mange gram har du lagt inn? Forstår at du sikkert blir lei av spørsmålene, men hadde satt veeldig pris på svar! 🙂

    99. Hahahah, fant nå denne da 😛 Men, hva om moren din finner ut? Burde man snakke med moren sin? Liksom.. ja? 🙂 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg