DAGENS

Heyhey!

I dag sov vi lenge for første gang og det resulterte i å bare ligge ved bassenget i dag. Var overskyet uansett så det gjorde vel egentlig ingenting! Nå har vi akkurat kommet hjem fra Indisk middag og skal fortsette å se på Gossip Girl som vi ser på hver kveld. På fredag har jeg forresten bursdag, blir 19 år  For å være helt ærlig er det ikke akkurat så veldig stort for meg, skjer jo ikke noe mer som 19 åring. Men det er litt rart fordi årene går så sinnsykt fort og det føles ut som om jeg nettop var 15.. 19 høres liksom så mye ut i mine ører og snart er jeg jo faktisk voksen, ikke bare myndig. Hmm… Vi skal hvertfall tilbringe bursdagen min på Phi Phi øyene og skal bo på et helt nydelig hotell hele helgen. Det blir nok superbra og romantisk- fin bursdag! ♥ 

Noen bilder fra istad! Tok speilrefleksen i bruk  Toppen min er fra Primark og shortsen er fra Runwaydreamz.

49 kommentarer

Siste innlegg