Min favoritt tannbleking

Hei!

Tenkte å komme med et tips til dere. Jeg har brukt tannbleking i flere år fra tid til annen og da har jeg alltid brukt Smilelab. Men etter at både Julia og Bjørn Erik har snakket masse om at jeg burde prøve Dentway sine strips og hvor bra de var så bestemte jeg meg for å teste det ut. Nå har jeg vel tatt ca 5 behandlinger og ser stor forskjell på før og etter. Disse stripsene er myyye bedre enn smilelab og du ser at tennene har blitt betydlig hvitere etter bare en 30 minutters behandling. Disse stripsene er heller ikke dyre, koster 445 kr og pakken holder til 14 behandlinger. De er veldig enkle å bruke, det er en “teipbit” med tannbleking til øverste tannrad og en til nederste. Tar vel maks 30 sek å sette de på og hver behandling skal vare i ca 20-30 min. Anbefaler alle som ønsker en effektiv og superbra tannbleking til å teste ut Dentway strips 

Stripsene jeg bruker finner dere HER ♥ Dette innlegget er forresten ikke sponset, har betalt for tannblekingen selv 

Fler som bruker / har prøvd disse?

48 kommentarer

Siste innlegg