THE LAST DAY

Hoola!

Dagen i dag var desverre den siste dagen her i Bangkok og den var veeeldig fin. Vi dro til et tempel slik at vi også fikk med oss litt kultur når vi først er her i Bangkok  Hadde lest mye bra om templene og tenkte det var morsomt å få med seg. Det var det så absolutt! Flott arkitektur, buddhaer og munker. Var også masse løshunder og katter som vi kjøpte mat til, hihi. Ellers var det masse kuer der og hvis du donerte penger fikk du et fat med planter så du kunne mate kuene. Skjønte ikke helt greia siden ingen av de kunne engelsk men tror kanskje kuene var hellige på en eller annen måte? Var uansett kjempegøy, spesielt å mate de søte kalvene. Etter tempelet dro vi tilbake til Paragon senteret og så var det hjem igjen. Nå pakker vi og gjør oss klar for hjemreisen i morgen. Har litt blandede følelser anngående å dra hjem egentlig.. Elsker å endelig ha sommer igjen og Bangkok er virkelig helt fantastisk men samtidig har jeg vært borte så lenge så det blir godt å komme hjem igjen. Savner vennene mine, søsteren min og min kjære mollsii ♥ Tok masse bilder i dag, her er de:

Dagens sommerlige outfit! Hårbånd fra Missoni, kjole fra A&F og veske fra Prada ♥

Bønnestund

En av de søte løskattene ♥

Her donerte vi penger og pyntet kustatuene med krans 

Søt bebi♥

Insekter anyone? Haha… Ew. Vi turte ikke å smake men tydeligvis veldig godt i følge thaifolkene 

Litt mer min smak, meheee.. Namnam

Haha.. PRADA  Vi snakkes når jeg er hjemme igjen etter en 12 timers lang flytur :(((

66 kommentarer
    1. Hei, jeg har sendt en mld til deg på facebook! Og jeg lurte på om du hadde tenkt og selge lv vesken? Jeg er hvertfall veldig interesert! Kul prada veske:D

    2. Ser ut som du har hatt en fin tur. Bra du har koset deg masse i sol og varme med kjæresten, og egentlig fått litt fri fra andre ting. Var nok herlig!!! Fine vesker har du kjøpt deg og, heldig 🙂 Blir nok godt å komme hjem å se alle, og Molly blir nok kjempe glad 😀 Elsker at hunder blir så glad for å se eieren sin igjen, uansett hvor lenge man har vært borte! Har selv en liten pomme jente, tenk at det er så mye selskap i en så liten hund, de er så skjønne <3

    3. Så herlig! Virker som du har hatt det bra i Thailand 🙂 Kunne du laget et innlegg om alle veskene dine? Vist dem frem? Er så nyskjerrig og har så lyst til å se dem alle sammen 🙂

    4. Haha åå, du må begynne å reise mer Andrea! Du blogger SÅ bra fra utlandet! MAsse bilder og sånn!
      Et spørsmål:
      Det var et buddhist tempel dere var i?

    5. Hvis du hadde gått på skolen hadde du visst at i buddishmen er kuer hellige! Men hallo, du er jo bare en bortkjemt sossejente fra Oslo, og visste sikker ikke at melka kom fra kuene en gang men fra butikken…det finnes mye utenfor den rosa bobla di skjønner du.

    6. Det er i hinduismen kuene er hellige, ikke i Thailand der 95% av befolkningen er buddister. Wow! Do some research!

    7. Så utrolig fint det er i Thailand! Har kjempe lyst til å reise dit selv, men jeg så på nyhetene at det er masse opptøyer i gatene og slikt i bangkok akkuratt nå.. Det er vel ikke der du er?
      Er kjempe misunnelig på deg akkruatt nå, som reiser så mye! Haha, håper jeg også kommer til å gjøre det 🙂

    8. Hei 🙂
      Kan du ha innkjøps innlegg eller video når du kommer hjem til Norge? Selvfølgelig når du har tid, det hadde vært super koselig, siden du ikke har hatt video på lenge!
      Håper du hadde/har det fint i Thailand! Har vært der en del ganger selv, og elsker landet så mye!
      Tusen takk for at du leste,
      Klem Caroline 🙂

    9. håper du dekket deg til når du var inne i tempelet. Å sprade rundt i lårkort kjole med utrigning og bare skuldre viser ikke særlig stor respekt for den kulturen du besøker.

    10. Du blogger så bra når du er i utlandet ! Masse bilder❤️❤️Så gir du meg sommerfølelse når det egentlig ikke er sommer. Deilig

    11. Hvor er kløver-skjede ditt i fra? Det er helt utrolig nydelig!
      Og hva heter kompaktkameraet du bruker nå?
      Du er nydelig! Og så brun! Merker jeg er utrolig misunnelig her, men jeg unner deg det! <3

    12. Åå så heldig du er som har vært der 🙂 jeg lurer litt på hva ting koster der nede, da tenker jeg på merker altså? Sånn som foreksempel mac sminke

    13. Åh, jeg er så misunnelig på deg som er der nede med kjæresten din.. <3 God tur hjem til kalde Norge Andrea!
      Og når jeg først faktisk kommenterer, må jeg også få komme med at du er en veldig skjønn jente. Jeg forstår meg virkelig ikke på de som sier noe annet. Synes du virker som en sprudlende og glad jente med masse latter og liv. Hadde du vært i min vennegjeng hadde nok du vært en favoritt 🙂

    14. Du burde begynne å skrive litt mer ordentlig. Du bruker aldri komma, så det er tungt å lese det du skriver. Bare et tips slik at bloggen din blir bedre!

    15. Kjære Andrea.
      Jeg har aldri lagt igjen en kommentar før, men nå er det virkelig på tide.
      Så utrolig flink du har vært til å blogge IMENS du har vært på ferie. Jeg synes det er så gøy å følge deg, og du er virkelig en inspirasjon. Jeg digger at du er 100% deg selv, driter i janteloven og skriver om akkurat det DU vil.
      Du, på lik linje med andre bloggere, får mange kommentarer slengt i trynet daglig. Negativt og positivt. Noen ganger undrer jeg hvordan du orker! Alle disse fjortissene som spør de samme dumme spørsmålene gang på gang, eldre jenter som slenger dritt pga sjalusi og gutter med andre drøye kommentarer. Forstår ikke hvordan folk kan tillate seg dette!
      Jeg er litt eldre enn deg, men henter masse inspirasjon fra deg ift. trening, kosthold, klesstil mm. Fortsett med det! Ikke gi deg selvom folk er gærne. Som regel handler det om sjalusi, og i Norge står janteloven veldig sterkt. Det fikk f.eks Fotballfrue erfare etter hun la ut det bildet 3 dager etter fødselen.
      Jeg håper du har hatt en fin reise til Thailand. Gleder meg til å lese om flere av dine eventyr i fremtiden. Og til sist, men ikke minst; fortsett med kjøpene dine! Elsker stilen din. Har selv en stor forkjærlighet for designervesker, og døde litt inni meg da jeg så du hadde kjøpt chanel jumbo (positivt ment).
      Velkommen hjem! =)

    16. Penger som du gitt bort, bruker de til å redde livet av kuer. De redder livet til kuer når de egentlig skulle bli drept så bruker tempel de penger for å kjøpe de kuer som skulle bli drept fra slakter stedet. Fordi vi tror at å redde et liv er det størst ting du kan gjøre i buddhisme 🙂

    17. Hei! Har bare et spørsmål, har tenkt å bestille meg bukse fra 7 for all mankind, og lurer bare på om du syns de er bra? Bra kvalitet, passform og om fargen sitter bra i stoffet? 🙂

    18. hvem bruker så mye penger på ting man nesten ikke bruker? fy faen så egoistisk du er, Andrea! Ta heller og gi penger til trengende! Fy fader jeg blir så sint. Du svømmer i penger og tenker faen ikke lenger enn nesa di rekker. idioti!

    19. spiste gresshoppe ifjord, smakte bare salt 🙂 men jeg rev av hodet på den da å den ble stekt så var ikke så gale annet enn at du kjenner beina! er glad for at eg turte å prøve!

    20. De kuene som du ga penger til eller kjøper gress å sånt til de, det er de som ikke vil be slaktra om du gir penger til dem… så du redda livet de kuene da på en måte! jeg har gjort det selv før! 🙂

    21. ååhh du er bare verdens vakreste! hadde gjort aalt for utseendet ditt. haha <3
      irriterer meg så over folk som kommenterer så usaklig og rakker ned på ting du gjør - og avgjørelser du tar når de ikke har noenting med det å gjøre engang.. hahah folk har lite å gjøre:):)
      digggerdeeg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg