DAGENS

Heihei alle fine, søte lesere ♥

Kom hjem natt til mandag fra Bangkok og flyturen gikk myyye bedre hjem enn til. Det var nok fordi vi kjøpte noe slags innsovnings tabletter på apoteket som vi tok, de gjør deg trøtt og rolig. Tror de som har flyskrekk får sånne! De gjorde hvertfall at jeg sov bort så og si hele turen (12 timer) og det var rett og slett superdeilig. Ellers var fylet selvfølgelig 7 timer forsinket så ventetiden på flyplassen ble superlang. Det gjorde at fra vi dro og til vi kom hjem tok nesten et helt døgn! Til tross for lang reise våknet jeg tidlig mandag og var mer motivert til alt enn noensinne. Jeg fikk plutselig kjempelyst til å vaske gulvet og rydde, var i supergodt humør og dro til og med på trening. Etter noen usunne uker i Thailand er jeg supermotivert til å trene og spise sunt!

I dag har jeg vært på vippetime hos Karl johan hudpleie og fått fantastiske vipper av Kristine. Resten av dagen skal jeg bare være med Henriette og kose oss, får se om jeg også drar en tur å trener i kveld. Ellers tok jeg outfitbilder i stad, herreguud så lenge siden sist. Det skal jeg virkelig bli flinkere på! Er vel noe av det jeg liker best å blogge om og ikke minst å se på andre blogger. Her er dagens:

Kåpe fra Designers Remix // Skjerf fra Day Birger Mikkelsen // Genser fra Selected Femme // Veske fra Céline // Bukse fra Bikbok // Sko fra Christian Louboutin

Like?

80 kommentarer

Siste innlegg