LIVINGROOM

Heihei!

Beklager mitt lille fravær… Vært med kjæresten og da er det deilig å legge bort bloggen litt. Dessuten har jeg rotet bort speilrefleksladeren min så da får jeg ikke tatt selvtuløserbilder og det er skikkelig irriterende! Skal sjekke om jeg får kjøpt ny i morgen  I går var jeg å tok tannbleking med laser hos tannlegen og det var utrolig spennende. Tennene ble mye hvitere og behandlingen var 100% behagelig. Kommer til å skrive om den i morgen, har også fått rabatt til leserne mine! I dag har jeg vært i møte med ROK anngående russetiden og nå er jeg med Fanny. I morgen skal jeg på interevju og photoshoot til magasinet Stella og det gleder jeg meg veldig til. Bare håper bildene blir fine og at interevjuet blir greit, haha.. Blir alltid så sykt stresset på intervju og klarer nesten ikke få noe fornuftig ut. På torsdag skal jeg fjerne extentionsene mine for godt og det skal bli deilig. Er så lei av å ha det nå, håret blir så tørt og stygt. Mye bedre å spare sitt eget så jeg kan få langt og fint naturlig hår som jeg hadde før jeg startet med extentions. Ellers har jeg jo lenge lovt å vise dere leiligheten min så da tenkte jeg å starte med stuen hvor vi har stue og kjøkken i ett. Leiligheten min er ikke så veeeldig spennende og interiør er vanskerligere enn jeg hadde trodd men synes vi har det ganske koselig. Her er noen bilder:

Tvbenken min er fra Ikea, bordet og sofaen er fra Living og teppe fra Skeidar. Spør om dere lurer på noe mer 

50 kommentarer

Siste innlegg