Kos dag med bestie

Heihei!

Startet dagen i dag med photoshoot og interevju til bladet Stella. Var veldig gøy men hater virkelig når andre sminker meg, ble sminket superblek, masse rosa rouge, rosa øyenskygge og ikke noe svart på øynene. Kanskje den værste sminkekombinasjonen jeg kan tenke meg, haha.. Håper ikke bildene ble helt forferdelige men er litt usikker altså. Etter shooten møtte jeg Henriette for å titte rundt i byen og handle inn litt til valentine ;) Nå er vi bare hjemme hos meg og slapper av med deilig smoothie. I morgen tidlig skal jeg til Hendrix hair å ta ut extentionsene… Gruer meg litt, vet jeg kommer til å hate håret mitt med en gang. Men det skal bli deilig å spare til langt, fint hår igjen og aldri mer bruke extentions ♥

Smoothie! Vi brukte 2 bananer, 3 dl frosne jordbær, 1dl frosne blåbær og 4dl appelsinjuice. Supergodt  

Beste Henri ♥

33 kommentarer
    1. No offence, men du må virkelig lære deg å bruke komma. Det er tungt å lese hva du skriver, siden man ikke ser når det er pause i setningene dine osv. Når du er en såpass stor blogger må skrivingen være på plass! Håper du tar det til deg, for er ikke bare jeg som legger merke til det!

    2. Kan du lage sminkevideo snart? Hadde vært super gøy å sett hvordan du sminket deg, du ser utrolig bra ut! <3

    3. Man blir jo ikke sminket blekere enn det man er, da :p om du føler du ble sminket blek er det nok fordi du bruker for mørk sminke til vanlig. Nå må du huske på at de som sminker deg er profesjonelle, og du er nybegynner.

    4. hahaha, dronninga av unnskyldinger! “Ble sminka superbleik”… du må bare forbrede oss på at du kommer til å se blekere ut i Stella enn på bloggen fordiiii du redigerer deg (altfor) brun på bloggen, duu er utspekulert ass 😉

    5. Du er altfor brun på bloggen, ja. Er en grunn til at profesjonelle makeup-artister sminker deg mer naturlig.

    6. fortell om tannblekingen, du sa jo du skulle det idag :D:D og hva bruker du på leppene? de er så fiiine

    7. kan du skrive et innlegg om hva man kan kjøpe kjæresten sin til valentines day? eller gi små tips?:)

    8. Jeg også hater å bli sminket av andre! er alltid veldig prippen på om de bruker en foundation som er brun nok, hehe! Men ellers er det geit å “pick up another trick or two” av de profesjonelle?

    9. du ser såå mye penere ut når ikke bildene er redigert til tusen! – fatter ikke hvorfor du gjør det?

    10. Det du kan gjøre er å finne en makeup artist som du liker som sminker deg som du liker og be de du er på intervju til osv om å ansette den makeup artisten for deg akkurat når du skal på og ikke sånn for alltid. 🙂

    11. De vet nok hva de gjør med sminkingen, kanskje det ser bedre ut i settingen og på bilder enn det gjør “in real life”. Ofe slik at noe sminke ser rart ut på ekte, men veldig fint på bilder. De er profesjonelle, så det blir nok fint 🙂

    12. God torsdagskveld kjære, skjønne du! Tenk at i dag er det allerede torsdag, og om noen timer er det fredag og helg. Tiden går så uendelig fort for øyeblikket! Håper du koser deg masse i helgen, og spesielt i morgen på valentinesdagen 🙂
      Dersom du kjeder deg har jeg forresten lagt til en link i url-feltet der du finner mitt siste blogginnlegg. Jeg har tatt opp et av de viktigste temaene i dagens samfunn – nemlig kroppresset blant oss unge i dag. Jeg ønsker å få ut til så mange som mulig hvor vanskelig det kan være å være ungdom i dag, så jeg hadde blitt kjempe glad om nettopp du har hjulpet meg å spre det på foreksempel facebook? 🙂 Det eneste du trenger å gjøre er å trykke på “liker”-knappen under innlegget. Dette er forresten ikke ment som reklame, da jeg ikke er noe fan av det, det er kun en forsøk på å få ut til dagens ungdom at de alle er perfekte, og gjerne hjelpe noen som slite med selvtillitten sin 🙂
      Mvh. Linn Therese
      vektlofterjenta<3

    13. Hvilken farge er det på extantionet du bruker? Plis svar, du har så sinnsykt fin farge på håret ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg