Vennekos

Heihei!

Siden vennene mine har vinterferie nå bestemte vi oss for å dra ut i går. Var koselig å endelig se jentene litt etter masse kjærestetid! Hadde en veldig morsom kveld ♥ Emilie sov hos meg til i dag og vi har vel så og si latet oss hele dagen. Tok en tur på Fridays og spiste masse digg mat, ingenting slår vel kaloribomber dagen derpå Ellers fant vi plutselig ut at vi skulle begynne å rydde i skapet mitt og Fanny kom bort for å hjelpe til. Har jo Walk-inn på rommet mitt men har selvfølgelig ikke kjøpt noe “innmat” så da er det bare et tomt rom. Dumme meg har selvfølgelig bare slengt masse klær og tull inn dit, noe som resluterte i 1 meter haug med bare rot. Finner jo aldri noe å ha på meg når 90% av klærne mine ligger der inne, haha. Så da ble vi sånn halvveis ferdig og det var superdeilig! Skal snart på Ikea for å fikse skap osv, gleder meg skikkelig til å få orden igjen!

Gårdagens antrekk da vi skulle ut! Smykke fra Zara, topp fra HM, bukse fra Bikbok og sko fra Primeboots ♥

Fine Fanny og Emilie koser seg! Og lille Molla da, mehee

Golle ♥ Genseren er en skappelgenser som mamma har strikket  

51 kommentarer

Siste innlegg