Kosemose

Heihei!

Dagen i dag startet med å dra til Karl Johan Hudpleie for å bli vippefin før Gran Canaria. Dagene går så fort, før jeg vet ordet av det sitter vi på flyet.. Vi drar som sagt lørdag morgen og jeg gleder meg skikkelig ♥ De siste dagene hjemme skal jeg bare nyte med vennene mine. Har vært mye kjærestetid i det siste så det har jeg absolutt godt av  Ellers har jeg nå satt meg som mål å spille inn svar på spørsmålsrunden i morgen og det skal jeg få til. Blir så gøy med endelig en videoblogg! Tenkte å ikke ta med så altfor mange spørsmål men heller plukke ut noen ordentlige som jeg kan svare litt langt på. Høres ikke det greit ut? I kveld har jeg bare slappet av med min kjære Fanny og sett på Paradise hotel. Synes egentlig ikke de to første episodene har vært sånn kjempemorsomme eller spennende, men det kommer seg vel etterhvert når man blir litt mer “kjent” med deltakerne, hehe.. Hva synes dere om årets paradise hotel? 

Fine Fanny ♥  Vi snakkes i morgen, sooov godt 

28 kommentarer

Siste innlegg