Sosial fredag

Heihei!

Gårdagen var tidenes mest sosiale dag for meg, hoho. Først møtte jeg Henriette i byen for å shoppe litt, så møtte vi på Elena inne på Zara og var med henne også. Etter å ha vært med dem dro jeg for å møte Tuva på café og så var det avgårde til et blogg-event. Der var jeg med Fanny, Bjørn Erik og Glenn + at Sophie Elise kom innom en tur. Så kom kjæresten til meg sent på kvelden for å overnatte! Ikke dårlig eller hva? Eventet vi var på var helt fantastisk koselig. Vi var på en tapasbar på Aker brygge, fikk gratis middag og alt vi ville ha av drikke. De vi var med var 4 svensker (bla Viktor Frisk og Aina som er vinneren av svenske paradise hotel) og de jobber med noe som heter Aloevera drikken. Den har kommet til Norge nå og den smaker faktisk helt utrolig godt! Ble ikke så mye snakk om Aloevera drikken som egentlig var grunnen til at vi var der men heller alt annet. Alle var så koselige og søte, hadde en helt fantastisk kveld 

To fantastiske mennesker ♥ Glenn og Fanny!

Her kan dere se Aloevera drikken som finnes i 3 forskjellige smaker! Min favoritt er “orginal” som står lengst til høyre 

Fine Aina og Viktor ♥

Love u bennybooo♥ Nå drar jeg til Gran Canaria, snakkes der 

46 kommentarer

Siste innlegg