Nelly VIP-ROOM

Heihei!

Tenkte å dele en liten hemmelighet med dere! Nelly har et VIP-ROOM nå med minst 50% avslag på alle klærne og dette er da et “lukket” salg hvor du trenger passord. Det er over 1000 plagg å velge mellom og masse fint ♥ Vip-rommet er ikke tilgjengelig så veldig lenge, kun til 14.03 kl 10.00. Så det er vel egentlig bare å skynde seg om man vil gjøre et par kupp  

Link til vip-rommet

Her er mine favoritter fra salget, alle plaggene er som sagt på minst 50% avslag:

1 HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER (adlinks)

Dette er selvfølgelig bare et bittelite utvalg av hva som er der. Utrolig mye fint sant?   Koden til salget er som dere så på bildet øverst: VIPROOM. Trykk HER for å komme til alle plaggene på salg ♥ Håper dere også finner noe dere liker!

EDIT: Salget er fortsatt åpent, vet ikke hvor lenge!

17 kommentarer
    1. Hvorfor var du på Gardemoen i dag? så deg på tax free, men skjønte ikke helt siden du ikke har skrivd noe på bloggen om at du skal ut å reise 🙂

    2. Hei Andrea!
      Jeg lurte på om du VÆR SÅ SNILL kunne skrevet et innlegg om din silikonoperasjonen din? pris, kirurg, hele opplevelsen osv? <3 Jeg er like gammel som deg og tenker å ta det rett etter sommerferien, og du er seriøst det BESTE resultatet jeg har sett! Det ser 110% naturlig ut!! Hadde virkelig hjulpet MASSE <3

    3. Hei Andrea 🙂
      Det ser ut til at du er veldig glad i og reise? jeg med! Jeg vil bare tipse deg i å reise til Magaluf.
      Selv om man har kjæreste (det har jeg og) så anbefaler jeg det på det sterkeste. Jeg var der i 1 uke i fjord høst, og skal dit 2 uker til sommer’n. Jeg har aldri hatt en så utrolig gøy uke før. Med masse godt drikke og SSSOLLL 🙂 hihi
      Ser at du har reist en del til Gran Canaria, og der har jeg vært selv. Det var ikke halveis så bra som i magaluf.
      Bare et lite tips fra en fast leser 🙂

    4. Heihei Andrea 🙂 Er det fint der? Jeg skal til Gran Canaria om 3 uker og blir det i 3 uker. Jeg skal være i Playa Del Ingles, hvilken by er du i?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg