Hår og hud

Heihei!

I og med at jeg hadde et sminkeinnlegg for ikke så lenge siden, tenkte jeg å vise dere hva jeg bruker på hår og hud. Jeg bruker ikke så veldig mye, men det jeg bruker er jeg veldig fornøyd med. Spesielt håret er veldig viktig for meg i og med at jeg har tatt ut extentionsene og prøver å gjøre alt jeg kan for at håret mitt skal være sunt og fint. Derfor invisterer jeg heller i litt dyrere produkter som gir god pleie for håret mitt! Her kan dere se mine hverdagsprodukter til hår og hud:

Håret vasker jeg annenhver dag fordi det sliter på håret å vaske det hver eneste dag. Jeg bruker disse produktene over fra Redken og jeg er SÅ fornøyd. De lukter fantastisk og gjør håret mitt såå mykt og fint. Denne serien som heter “Diamond Oil” anbefaler jeg virkelig alle! Kurer ca 1 gang i uken og bruker shampoo/balsam hver gang jeg vasker det. Siden Redken er ganske dyrt og slike produkter går fort med små flasker kjøper jeg 1 liter flasker som holder LENGE. Sparer mye penger på å kjøpe en stor enn mange små! Link til shampoo HER, balsam HER og kur HER ♥

Ellers bruker aldri produkter som feks hårspray, men noe jeg virkelig kan anbefale til styling så er det “Dust It”. Dette er et pulver som jeg prøvde første gang for maange år siden og det funker veldig bra om du feks vil ha litt volum. Alle vet vel at noen dager blir håret bare HELT flatt etter vask og da er dette pulveret fantastisk å bruke for å få masse liv tilbake i håret. Elsker denne! Link HER ♥ Og så er det Biosilk sin olje som jeg vet er veldig kjent og sikkert noe mange av dere har prøvd. Denne er fantastisk god, pleiende og gjør håret supermykt. Denne bruker jeg kanskje 1 gang i uken og som alle andre oljer er det lurt å ikke påføre olje oppe ved hodebunnen. Da ser bare håret veldig fett ut, haha. Så jeg tar bare bittelitt fra ca halve håret og ned til tuppene! Biosilk sin olje finner dere HER ♥

Dette er produktene jeg bruker i ansiktet! Etter jeg har fjernet sminken og kvelden renser jeg huden med rensekremen over fra Md formulations. Denne har jeg brukt lenge og er veldig fornøyd med den. Etter å ha renset huden tar jeg på “night gel” fra Ole Henriksen. Denne gir masse fuktighet samtidig som den skal gi betydlig mindre synlige linjer, porer, pigmentskader og gi en finere hud. Med disse to produktene hver kveld får jeg faktisk aldri en liten kvise engang, det er deilig! Rensekremen finner dere HER og nattgelén HER ♥

Alle produktene kjøper jeg på Blivakker.no fordi de alltid har masse tilbud og gratis frakt. ALLE produktene over er faktisk på salg, det er ikke dårlig! 

Noen som bruker noe av det samme?

28 kommentarer
    1. Bli vakker selger falske produkter. Det er overhode ikke en trygg side og redkenproduktene du har kjøpt der er nesten garantert falske.

    2. Er veldig glad i redken selv! 🙂 Anbefales på det sterkeste. Vasker håret hver 3 dag jeg, i starten bør det sykt fort fett, men håret vender seg til å ikle bli vasket så ofte, og da har det også blitt mye lengre og friskere.

    3. Jeg har ingen av produktene faktisk, men jeg hadde “dust it”-pulveret,og det anbefaler jeg virkelig til de som ikke har prøvd det 🙂

    4. Du burde IKKE kjøpe hårprodukter fra blivakker.. Disse produktene er ikke frisørprodukter, men etterligninger eller produkter som har ligget i kulde og blitt ødelagt. Det er ikke lov å kjøpe literflasker med mindre man er frisør. De eneste som kan selge literflasker er firmaene som lager disse. De selger kun til frisører, derfor får man ikke tak i literflasker fra nettsider. Disse produktene vil ødelegge håret ditt over lengre tid, det er en grunn til det står på de fleste (ekte) hårprodukter kjøpt fra salong at man kun kan kjøpe disse i salong om man ikke skal ha etterligninger eller ødelagte produkter…
      Jeg er lærling som frisør og har flere kurs som dette, du kan også se flere annonser om dette på nettet. Blivakker er den verste siden når det gjelder dette!

    5. Som at du, som toppblogger og ekstremt fokusert på utseende kjøper produkter fra en nettside absolutt ALLE vet at selger falske produkter. AS IF!! :p
      Her snakker vi løgn fra din side, kun for å tjene penger…..

    6. Inneholder md formalatins paraffin liq? Finner ingen steder der de skriver innholdet i flaskene, så litt dumt å bestille det hvis det innholde noe avhengighetsskapende for huden 🙂

    7. blivakker.no og blush.no selger da ekte varer!
      Fikk såå mye finere hud med night gelen selv, og får knapt kviser lenger. har kjøpt de krukkene tre ganger nå – de holder lenge heldigvis!

    8. Må dessverre si at den reisen fra md ikke er ekte vare. Jeg jobber med md og kjenner absolutt alle produktene, og ingen heter “cleanses and exfoliates”.
      Dessverre …

    9. kan ikke si jeg ble sånn suuuuperimponert.. både osispulveret og md formulations er drittkvalitet, sånt vet du hvis du kan litt om basicingredienser..

    10. Du, Kine Olsen – må bare fortelle deg at jo, den rensen finnes faktisk. Kjenner til produktene selv, og jeg kan med sikkerhet si at den finnes. På dermanor sine nettsider hvis du går på md formulations, kan du se at det står “cleanses and exfoliates” på Facial Cleanseren og i tillegg ligger det link fra dermanor sin nettside til den utenlandske siden for bareescentuals/md formulations/etc – hvor du finner rensen: http://www.bareescentuals.com/Facial-Cleanser/US30820,default,pd.html
      Jobber selv også i salong, hvor jeg har kjøpt rens gjennom dermanor som det står nettopp Facial cleanser – cleanses and exfoliates på. Så kanskje du desverre ikke kjenner absolutt alle produktene likevel?

    11. Hvis du er ute etter billige produkter og gjerne gratis (frakt?). Prøv ingenting! Mye billigere, mindre stress og mer tid til å ha det gøy.

    12. Brukte dust it før, men håret kjentes utrolig tørt og skittent ut med en gang jeg hadde tatt i håret. Jeg påførte kun øverst ved hårrøttene og hadde på lagvis..
      Er dette tilfelle hos deg?

    13. Bruker selv bare salong produkter, som redken og kms.. har tidligere kjøpt fra blivakker siden de har veldig bra tilbud på produktene.. Men syns faktisk konsistensen på dem var løsere enn de jeg pleide å kjøpe fra salonger.. Redd for å kjøpe falske varer, har venninner som er utdannet frisør og syns det samme etter å ha bestilt det blivakker. Vær ops, hvertfall når de er mye billigere..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg