Min morgen

Hola!

I dag sov jeg til 12-tiden og startet dagen med noe nytt jeg har begynt med. Nemlig juicing! Jeg vet ikke så altfor mye om det enda, men driver å gjør en del research på det fortiden. Har bestillt en nutribullet (som er en juicer) hjem og jeg gleder meg veldig til å begynne å bruke den. Kommer til å blogge om juicern, hvorfor juicing er så bra, hva jeg lager juice av osv senere når jeg er hjemme. Her i Spania har vi kjøpt oss en juicer, så dette ble dagens frokost. Personlig er jeg veldig dårlig på å spise grønnsaker og synes heller ikke det er noe spesielt godt. Å juice grønsakene er et så utrolig mye bedre og lettere alternativ, for da får du i deg alt du trenger med bare et stort glass juice. Du trenger heller ikke skrelle noen av grønsakene, maskinen renser bort alt “søppelet” slik at bare alle nærinstoffer og kun juice fra grønsakene kommer ut. Det rareste av alt er at juicen faktisk ikke smaker noe ille, til tross for at det ikke er så fantastisk gode smaker med i juicen, haha 

Her kan dere se hvordan juicen vår ble, ser ikke så aller værst ut eller hva? Den består faktisk av: Appelsiner, sitroner, rødbetter, kål, spinat, brokkoli, tomat, paprika, ingefær og hvitløk. Superduper sunt og en fantastisk energi-boost på dagen ♥

Morgenantrekket: deilige koseklær jeg kjøpte i går! Tøfler og pyjamasbukse fra Oysho.

Startet på denne boken i dag, “Kunsten å høre hjerteslag”. Elsker å lese bøker, men får liksom bare gjort det når jeg er i syden.. Denne tror jeg er veldig, veldig bra så jeg gleder meg veldig til å lese den ferdig 

Til slutt så tenkte jeg å fortelle dere at jeg har fått en rabattkode til leserne mine på Boozt.com. Tror den bare gjelder ut dagen, men da får dere hvertfall 15% avslag på alle kjøp over 399 kr. Rabattkoden er Andrea. Den gjelder for alle varer bortsett fra Ralph Lauren og Tommy Hilfiger, gjelder også på salgsvarer♥ Noen produkter jeg fant til inspirasjon:

HER // 2 HER // 3 HER // 4 HER // 5 HER // 6 HER // 7 HER // 8 HER // 9 HER

Ellers har jeg og kjæresten halvtårsdag i dag, hihi. Så da blir det vel middag og kos tenker jeg! Tiden går så fort♥ Hvis vi ikke snakkes senere i dag ønsker jeg dere en fin kveld 

91 kommentarer
    1. så kjekt! har hørt om sånn juicer før , men aldri kommet noe lengre enn det. hehee. men det er jo god måte å få i seg næring og vitaminer på da 🙂 fine bilder du har 🙂
      kos deg på ferie !

    2. Du burde kanskje bruke litt mer energi og tid på researchen – mye av næringstoffene ligger i skallet på de grønnsakene og de fruktene som nettopp har skall.

    3. ser bra ut! gleder meg til mer tips fra deg om juicing!
      Men hvordan er det å ta opp alle fagene som privatist? jobber du med skole? er det tøft? angrer du? håper du kan skrive et innlegg om det 🙂 KLEM til deg

    4. Anonym: Lol, hvis du vet litt om juicere så vet du at den får ut alt av næringsstoffer fra skallet og fruktkjøttet før den “kaster” bort restene. Bare gjør litt research så skal du se 😉

    5. Nei, en juiciemaskin får ikke ut fiber av frukt! Det sier seg jo selv også, hele eplet er MYE sunnere enn bare safta…Herregud! fant denne til deg,anbefaler deg å gjøre litt research selv.
      “What?s the difference between juicing and blending?
      When you make juice, you?re extracting the pulp of vegetables and fruits, leaving behind a juice in a smooth liquid state. Conversely, blending is just simply combining all the ingredients that you place in your blender, which results in a smoothie that contains all the pulp, fiber, liquid, and nutrients. Smoothies are much heavier than juices, so they also keep you fuller for longer. Whole foods can be difficult to chew and some vegetables don?t taste good when they are consumed raw?blending your fruits and vegetables can solve this problem!
      Is there anything lacking in juice?
      Fiber is the major component missing in juice. This nutrient helps your body to slow the absorption of sugar into the blood, works to improve your digestion, and makes you feel fuller for longer. The skins, peel, and pulp of many fruits and vegetables are naturally high in fiber, but they are typically removed during the juicing process. Therefore, when you drink apple juice, your blood sugar levels rise more quickly than they would if you had eaten an apple.”
      https://www.insidetracker.com/blog/post/23515265743/vegetables

    6. Seriøst? Du sletta den forrige kommentaren min? Tok du deg nær av at jeg kalte deg high school dropout? Kanskje fordi det er sant? Eller går du på skole i GC?

    7. Hei Andrea:) først vil jeg bare si at du har en super blogg og jeg sjekker den hveeer dag:) men jeg har noen spørsmål om celine vesken din (den sorte) jeg lurer på hvilken størrelse det er:) Jeg vet at modellen heter luggage, men fikk høre at det er forskjellige størrelser på den. Vet du hva den heter? Setter stor pris på svar, hilsen fast leser:)

    8. Tanten din Wenche (vet ikke helt hvordan man skriver navnet hennes) er hjelpe lærer i klassen min haha 😊 og katten din ser helt prikk lik ut som min 😊 og jeg lurte på om du skal/kan starte å lage video blogger igjen?

    9. Kjøpte meg juicemaskin i julegave til meg selv, og den har vært i fast bruk siden! Det finnes ikke noe deiligere måte å starte dagen på enn med et glass frisk, nypresset juice!
      Ha en fin torsdag, skjønne du!

    10. Leste om “juicing” idag faktisk, vurderer det selv! Desverre er det da noen som mener det er farlig for kroppen og/eller ikke har noen innvirkning i det heletatt (Annet enn at huden blir finere da!).
      Stå på 😀

    11. har drivet med juicing lenge å det er helt fantastisk å starte dagen sin med en juice føler jeg. Huden, energien og kroppen min har blitt mye bedre, i tillegg er jeg aldri syk lenger, så jeg anbefaler virkelig å fortsette! 🙂 Det værste jeg vet er folk som skal fortelle om ting når de tydeligvis ikke har lest nok informasjon om det slik som noen i kommentarfeltet..

    12. Det virker som du overser oss lesere her, vi spør flere ganger om hvordan du har det med skole etc, men kommentarene blir ignorert, blokkert eller slettet.. Etter innlegget hvor du spurte om tips til hva å blogge om nevnte du det ikke engang. Det hadde vært naturlig med noe som “Takk for forslagene deres, jeg vil gjøre sånn og sånn”.. Les bloggen til Sophie Elise, hun leser kommentarene og “svarer”/snakker til leserene i neste innlegg og hva som var temaet i kommentarene forrige gang. Synes bare det å anerkjenne leserene som du faktisk skriver for gjør en blogg så mye bedre!

    13. vist du drikker for mye av rødbiter så kan de hende at du bæsjer rødt, men det er ikke noe farligt bare litt ekkelt!

    14. HAHAHA morsomt at du ikke blogger, når du har all verdens tid til å gjøre det! Ikke har du noen annen jobb, eller skole! Søsteren din jobber masse og går skole, og blogger så og si hverdag. Harry taperunge er du!

    15. Tøffe klespagg du fant! De må jeg sjekke ut nærmere!:D Man kan virkelig spare masse penger hvis man får tak i rabattkoder. Takk for den du delte =) Jeg googlet og fant http://www.finnrabatt.com , den har en del rabattkoder til Zalando, Illusion,Blush, BliVakker osv. Klem.

    16. Tips: Ikke bland sitrusfrukter og grønne grønnsaker som kål, spinat osv. Sitrus gjør at kroppen ikke tar opp klorofyll noe særlig!
      Er nutribullet en juicer? Sist jeg sjekket var det en blender..

    17. Det er veldig moro å eksperimentere med juicing 🙂 Noen ganger blir det mindre godt, imens andre ganger, blir du helt hekta på en kombinasjon! Og btw tøflene dine var alldeles nydelige! <3

    18. Haha, litt morsomt at ingen har gratulert dere med halvtårsdagen her :p gratulerer!
      Men må si meg enig med noen av kommentarene her, du burde svare leserne dine litt oftere, er veldig mange spørsmål som går igjen som blandt annet hvordan kamera du har, noe du aldri har svart på. Er sikkert feil, men siden du ikke svarer på det virker det som om du er redd for at noen skal kjøpe samme kamera som deg for da får de også fine bilder?

    19. Litt sånn “off topic” når det gjelder innlegget, men vet du hvor man får kjøpt vesker fra Celine og sånn ca hvor my de koster?

    20. Du bør lese Rakels bok!! ble nettopp ferdig med å lese den, og den er helt fantastisk. Anbefales:)

    21. Syntes ikke du fortjener alle pengene du får fra bloggingen akkurat nå.. Du virker så utakknemlig, det er jo faktisk pga leserne du ligger å soler deg på gran canaria hele tiden. Mener ikke å hate på deg ellernoe, liker deg godt, men savner bare gamle andrea som satte mer pris på oss lesere 🙂

    22. Har sykt lyst til å begynne med det selv, men som fattig student og overprisa frukt og grønt går det nok over mitt budsjett 🙁 I tillegg må det være et helvetes styr å måtte vaske opp hver dag før skolen haha

    23. Jeg driver ikke med “juicing”, men elsker smoothier. Lager det ofte som dessert eller frokost hvis jeg vil ha noe sunt og godt!! Så deg foresten i Stella idag! Så utrolig fint bildet var av deg, og veldig bra sagt! 🙂

    24. mmm, juicen så kjempegod ut! Har hatt lyst til å skaffe meg juicemaskin lenge, god måte å få i seg mer frukt på 🙂 Herlig at juicen blir god, selv om det ikke er direkte “gode” grønnsaker i den!

    25. Kan du vær så snill skrive om klærne fra Revolve Clothing? Tok frakten lang tid/fikk du toll/var klærne store eller små i str. Har veldig lyst til å bestille noe derfra 🙂

    26. de sjalue leserne her er så pokkers naive.. tenk på at dere sitter faktisk igjen med vitnemål og studieplass mens andrea har stansa livet sitt og bor på en øy. er det noe å være sjalu på?? skjønner ikke hvorfor folk skal bli direkte ufine og frekke, ja andrea har sikkert mye dere ikke har, men tenk på alt dere har som hun ikke har.. blir helt himmelfallen av hvor blodsjalu det går ann å bli , når det egentlig er 0 grunn til å bli det. dere kan dra på øy senere dere og, nå er det hun som er der?innse at det er ikke alltid bare meg meg også meg og min lykke og jeg er så jævla viktig me me me? unn andre og ha det fint og?. makan???.

    27. Skjønner ikke hvorfor du skal være på topplista når du ikke blogger en gang. Du får bare penger rett inn på kontoen og sitter på rumpa, eller reiser da.

    28. Har alltid likt bloggen din, Andrea.. Men nå begynner jeg å synes at du ikke fortjener plass på topplisten lenger, du virker så care og blogger aldri lenger

    29. Har sendt mail til blogg.no om fraværet ditt, de svarte med at de har lagt merke til det å vurderer å fjerne deg fra topplista! Fortjent!

    30. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å lese bloggen din. Pleide å elske den, men virker ikke som du gir faen lenger, du blogger når du føler for det og når du først blogger er det som om du gjør det bare fordi du må, for ikke å glemme 10 sponsede innlegg etter hverandre. Dette er nok siste gang jeg er innom hvertfall. Mange andre som hadde fortjent din plass på topplista. Skjerp deg.

    31. The best part about this blog is reading the comments section, the actual posts are pretty dull. Andrea seems pretty vacuous. The last post was five days ago. About a blender. Christ.
      I won’t be reading anymore, doesn’t deserve the sponsorship…
      (Also totally agree with whoever posted about people being jealous of her life, do your own thing, who cares if you have a fancy handbag!)

    32. Jeg har hatt juicemaskin siden jul, så jeg har et lite tips hvis du ikke “har så mye peiling” på det enda. Hvis du juicer honningmelon, cantaloupe, kiwi osv. (Tropiske frukter ) vil du fort merke forbedringer på håret! Føler håret mitt har “stått stille” noen år, men etter juicing har det fått fart på seg :p

    33. Flere enn meg som lurer på hvorfor hun har så mange lesere, og ligger så høyt på lista, når hun ikke blogger? Er det virkelig så mange personer som gidder å stikke innom for å få konstantert dag etter dag at hun ikke har blogget siden sist? (Inkludert meg selv, men er mest nysgjerrig på å se om hun har skrevet noe nytt, siden hun fortsatt ligger så høyt oppe. Men er vel bare å kutte det ut.)

    34. Hva er det du tjener penger på, nå som du har flyttet hjemmefra,sluttet på skolen og reiser hele tiden til Gran Canaria? Hvis det er bloggen du tjener på bør du virkelig bli bedre på å blogge! Du legger aldri ut inlegg! Snart kommer du ikke å være på topplisten lenger og hva er det du skal gjøre da?
      – Bekymret leser

    35. Henger meg på jeg også, nå har jeg begynt å stikke innom for å se om due har poster nytt eller ikke, ikke for å lese. Så da slutter jeg også, selv om min IP er utenlandsk og gjelder ikke på topplisten. Dette er en blogg uten innhold, og det har vært slik I et år nå. Det er bare å innse at blogglysten du hadde som 16 åring er long gone

    36. Andrea, jeg tror det med at du droppet ut på skolen og flyttet hjemme fra var korttenkt og dumt. Kanskje du har jævla mye penger på kontoen og ler av alle som kommenterer hate, men du vet at de pengene går tom, og hva skal du gjøre når du ikke lenger tjener like bra på bloggen? Du mister lesere, og det er på grunn av leserne du tjener penger. Du burde skjerpe deg og blogge bedre utifra hvordan du lever på. For det er veldig risky det du holder på med. Setter ikke pris på oss lesere engang. Du er ganske spoiled. 🙂

    37. Har du noe sladder du skulle ha delt med vennene dine? Liker du å se på fine bilder? Da anbefaler jeg å ta en titt på bloggen min; playthegame.blogg.no 🙂

    38. Celina blogg.no kommer ikke til og fjerne Andrea fra topplista, hun har enn livs stil som er avhengig denne topplista!

    39. Andrea, forrige innlegg spurte du leserens dine om hva vi ville du skulle blogge om på Gran Canaria. Og mange svarer, så gidder du søren meg ikke å blogge i det hele tatt. Du driter jo fullstendig i leserene dine, som faktisk ER grunnen til at du lever som en dronning for øyeblikket. Er jævlig skuffa over deg

    40. Vil bare begynne å si at jeg ikke vanligvis bruker å kommentere på blogger, men nå begynner jeg å bli lei. Ikke av deg, men av all dritten du får i kommentarfeltet ditt.
      Dette er en blogg som dere helt frivillig velger å lese og klikke innom hver dag, på samme måte som Andrea selv blogger helt frivillig. Dere har absolutt ingen rett til å skrive negative kommentarer. Selvfølgelig er det lov å være skuffet for at det ikke ligger et nytt innlegg ute, men da bør man i alle fall skrive det på en høflig og saklig måte. Kommentarene viser en tydelig sjalusi, noe som irriterer meg. Man må kunne unne andre mennesker å ha det bra!
      Selv så liker jeg bloggen veldig godt, og er en fast leser. Selvfølgelig ønsker jeg flere innlegg, men jeg er på ingen måte sint for at bloggen ikke blir oppdatert så ofte som jeg ønsker. Dette er hennes blogg, slutt å være slemme.
      Jeg håper du koser deg masse, og at du snart kommer tilbake i bloggverden. Prøv å heve deg over alle disse patetiske kommentarene fra feige mennesker som ikke en gang tør å skrive navnet sitt.
      Ciao, kids.

    41. Håper bloggen din går til helvete og at du sitter igjen uten en dritt.
      Flytte hjem, selge alle de dyre veskene/klærene dine, starte på offentlig skole og handle på kjede butikkene. Uff, det hadde vært en skam?!
      Du burde tenke litt over hva du driver med og hvor heldige dere bloggere er med hva dere oppnår og tjener med bloggen deres.
      Du virker som å gi totalt faen og svever på din lille rosa sky.
      Ingenting varer evig.
      Din utakknemlige drittunge!

    42. Ser det siste innlegget ditt er postet for en uke siden, noe som ikke henger helt sammen med at du ligger på 3.plass på topplisten. Virker ikke som om du blogger lenger fordi du har lyst, og synes det er gøy, men mer fordi du har gjort deg avhengig av inntekten du får på bloggen, og har rett og slett ikke råd til å slutte ettersom du har opparbeidet deg et skyhøyt forbruk. Dette er noe som blir veldig feil ettersom vi lesere er grunnen til at du kan reise så mye. Tror du har glemt at du har en ganske stor forpliktelse, nemlig bloggen, som faktisk er jobben din. Føler vi lesere har gitt deg mye, men får ingenting tilbake.

    43. nå har jeg gått inn på bloggen din en uke uten at det har vært noe innlegg i det hele tatt? er ikke meningen med å blogge at du skal gjøre det vær dag? sjukt at du tjener penger på noe du ikke en gang gidder å bruke 5 min på.

    44. Jeg har også kontaktet blogg.no fordi jeg hadde noen spørsmål om hvordan man kan få lønn når man blogger så lite som Andrea gjør. De svarte med at bloggeren ikke får utbetalt lønn den måneden hvis hun ikke blogger minst en gang i uken. Anyways, det er jo vi lesere som gjør at henne ligger på 3. plass. Slutt å klikk dere inn å hun forsvinner sakte men sikkert. Og hvis man vil ha henne fjernet som så mange av dere skriver, så må dere alle sende mail til blogg.no. Jo flere som mener det samme, jo lettere er det for de å gjøre noe.

    45. syns alle andre som blogger mer enn det du har gjort skal ta plassen i topplista. Håper du ikke får betalt nå som du ikke blogger. Og vi klikker jo oss inn med håp om at du har oppdatert.. Men tdeligvis ikke.. Vi er klar over at du er en veldig bra blogger når du først starter å blogge, men jeg syns fortsatt du kan blogge selvom du har andre ting å gjøre..
      like greit at du gir opp sweety! men det vil jeg jo ikke! Du er herlig, du har en så bra blogg gir masse inspo.. men vær obs på at du vil miste lesertallet ditt om du fortsetter sånn!
      STÅ PÅ!!! håper jeg.

    46. Slutt å les denne bloggen da for helvete!!! Hvordan ligger hun fortsatt på 3-4 plass?? Ingen innlegg på en uke…bare snørrvalper

    47. Fra vinteren 2012/2013 til sommeren 2013 gikk du ned en del i vekt, om jeg ikke husker helt feil. Hvordan gjorde du det? Jeg er 18 år, 163 høy og veier 63 kg. Ønsker å gå ned til rundt 58 kg før sommeren kommer, tror du det er mulig? Hvilke tips har du?

    48. Jeg blir helt kvalm av å lese hvor frekke folk er. Jeg har selv droppet ut av videregående skole, og jeg klarer meg fint ! Noen av oss trenger rett og slett en pause for så å komme tilbake enda sterkere. Jeg har gått uten skole i 3 år nå, og det er først nå jeg tenker på å starte igjen. Jeg mener.. Hvorfor presse seg til å gå på skolen når man rett og slett vet man ikke kan yte fult ut av det man har å by på? Da kan man heller ta å droppe ut og prøve igjen senere om det er det som står i kortene for deg. Javel, så Andrea har tatt silikon. So what? Er det liksom INGEN andre her som har vurdert det? Og vi vet ikke hva hun har følt selvtillits messig, eller hva som gjorde at dette var ett valg hun tok. Det som er viktig som alt for få tenker over er at dette var ett riktig valg for henne. Om dere har så mye i mot henne så synes jeg det er merkelig at dere i det hele tatt tar dere tid til å sitte her å kommentere. Og dere drar bare frem det dere kan finne som er “negativt”. Jeg synes Andrea skal få lov til å være sin egen person, og at folk burde respektere henne. Tenk hvordan dere ville føle det om dere fikk slengt alt i fjeset på ett offentlig sted som andre også kan lese det på. Det er nok mye tøffere å være topp blogger enn noen av oss noen gang vil komme til å forstå. Det vil ikke få dere til å føle dere bedre med å dra en annen person ned.
      🙂

    49. Til alle de som skriver stygge kommentarer: Dere vetta ikke en dritt om det her eller? Smoothie er drit sunt og så lenge det ikke er tilsatt mye sukker og dritt i juicen antydes den faktisk som sunn! JA, sjokk!!? Får faktisk med næringstoffene, dere kan vel ærlig talt ikke tro på 1 innlegg dere har lest på internett når det faktisk er kostholdseksperter her rundt i verden som vet SÅ mye bedre en dere! Om Andrea vil lage seg smoothie, så lager hun seg smoothie, og den er sunn! Ikke vær så barnslig at dere begynner å argumentere og krangle over at smoothien hun lager ikke har næringstoffer og ikke er spessielt sunn for det er den!
      Andrea du er et superbra forbilde, elsker bloggen din! Inspirasjon altså!

    50. Du må kjøpe deg en Blendtec. Beste blendern jeg noen gang har hatt, men ganske dyr ca. 5000 kr. Men det er verdt det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg