Family time

Heihei!

I natt lå jeg våken til klokken var 5 fordi jeg så på masse episoder av Paradise Hotel, haha… Det resulterte i at jeg klarte å våkne halv 3 i dag, ikke bra! Derfor rakk jeg ikke gjøre så altfor mye før det var klart for middag med familien. Har jo vært mye å reist, så da inviterte jeg hele familien på middag hos Vappiano. Var veldig koselig å se alle sammen igjen, var vel 1 mnd siden sist nå   Så vi hadde en fantastisk kveld på en av mine favorittresturanter i Oslo med supergod mat og drikke ♥ Fikk også tatt noen outfitbilder før jeg dro men de legger jeg ut i morgen. Ellers går tiden her hjemme aaaltfor fort… Har nesten ikke lyst til å dra til Portugal på lørdag, er så utrolig deilig å være i Oslo igjen. Kjenner jeg er veldig lei av å fly nå men regner med at så fort jeg er fremme kommer jeg til å ha det fantastisk. Det er jo ikke en vanlig ferie hvor man bare slapper av og soler seg- vi skal jo lære å surfe! Pluss at vi mest sansynlig kommer til å bli kjent med en del nye mennesker. Så jeg burde vel eeeegentlig glede meg, haha.

Uansett, her er litt bilder fra kvelden:

Mamma og brushan

Søster, far og bror 

Prøvde cesarsalat på Vappiano for første gang, kjempegodt!

40 kommentarer

Siste innlegg