Vakre Portugal

Heihei!

Åh, som jeg koser meg her. I går fikk vi inn en ovn på rommet så nå er alt perfekt ♥ Som mange av dere sikkert vet er jeg på surfecamp med Lapoint og det er så utrolig mye bedre enn jeg noensinne kunne tenkt meg. Vi er 25 ungdommer som bor på en camp og vi surfer et par timer hver morgen med proffe instruktører. Resten av dagen gjør vi akkurat hva vi vil! I går dro alle sammen å spiste middag på en resturant i byen her og avsluttet kvelden på en bar. Der ble det et par drinker, allsang og fantastisk stemning, haha  Alle som er her og jobber her er så sinnsykt hyggelige, tror ikke jeg har møtt så mange hjelpsomme og snille mennesker på en gang før. Du føler deg skikkelig velkommen og alle er veldig inkluderende. Anbefaler virkelig alle som har mulighet å dra på surfecamp med Lapoint, jeg kunne ikke hatt en bedre ferie! Surfing er også som sagt noe av det herligste og morsomste jeg har fått oppleve. Her er litt bilder fra i dag:

Tunica fra Camilla ♥ Snakkes senere!

63 kommentarer

Siste innlegg