GRAN CANARIAAA

Heihei!

Koser meg sååå mye her nede med verdens fineste kjæreste. Kom frem onsdag og dagene frem til nå har virkelig gått i ett. Leiligheten vi bor i er superfin men har ikke nett, det er litt kjipt.. Ellers har vi hatt veldig fint vær alle dagene og solen tar skikkelig nå, det liker jeg   Vi gjør ikke stort her nede egentlig, bare nyter feriedagene sammen og koser oss i hveranders selskap. Har virkelig savnet kjæresten min etter 2 uker borte fra hverandre så det er utrolig deilig å være med han igjen! Da han møtte meg på flyplassen hadde jeg 1000 sommerfugler i magen og var kjempenervøs, haha…♥ Har tatt masse bilder de siste dagene så det vil bli blogging hver dag fremover nå! Ellers håper jeg dere nyter påskeferien hvor enn dere befinner dere 

Utsikten fra leiligheten vår!

Boken jeg holder på med nå. Noen som har lest den eller kanskje sett filmen? 

Smiiil! Topp fra Hollister og shorts fra Runwaydreamz. 

45 kommentarer
    1. Den boken har jeg ikke lest! Er ikke akkurat en person som leser så mye bøker, men skulle ønske jeg var! Ha en fantastisk ferie videre. Elsker Gran Canaria! Må være verdens beste plass. Gikk på skolen rett over Anfi del mar da jeg var seks år, hehe. Gleder meg til å se flere bilder 🙂

    2. Leste boka for ca. et år tilbake. Det er ikke den letteste boken å lese til tider, men da jeg hadde lest siste side var jeg i en helt annen verden, gikk mange dager før jeg klarte å slutte å tenke på den. Det er den mest fantastiske boken jeg noensinne har lest og jeg skulle ønske jeg kunne få lese den igjen uten å vite hvordan den sluttet. Jeg får nesten gåsehud av å tenke på den, og jeg tror at når du også sitter å leser siste side i den, så vil du forstå hva jeg mener. Aldri før har jeg fått en så rar følelse av en bok. Den er veldig bra 🙂

    3. Kristine: Oi, det hørtes spennende ut! Da gleder jeg meg 😀 Synes selv boken er litt annerledes, litt vanskelig å forstå og kanskje litt tunglest? Men har troen på at den er veldig bra så jeg skal lese den ut, hihi 🙂

    4. Du legger så mange fine bilder ut!! Utrolig gøy å se! Ha en fantastisk fin ferie videre! gleder meg til å lese mer:-)

    5. Du er helt nydelig, Andrea!! Gleder meg til å se flere feriebilder, får skikkelig sommerfølelse av det, hehe 🙂 Håper du koser deg kjempemasse sammen med kjæresten din <3

    6. Wauw looks really good!! What a beautiful photo’s! I now follow you on bloglovin, would be great if you wanna take a look at my blog to and maybe follow me back! xx

    7. Jeg leste boken for noen år siden, den er litt vrien å forstå i starten, men utover blir den enklere å lese. Det er absolutt en bok som vil gå inn på deg, den er både rørende og trist, men også veldig fin 🙂

    8. Heads up: utseendetfokusert kommentar/overfladisk.
      Jeg har alltid sagt det, Andrea. Fra du startet å blogge og fortsatt bare var et “barn” – du kommer til å bli så slående vakker når du blir eldre, og jeg hadde rett! Som alltid. Øynene dine gjør hele utseendet ditt eksotisk og spennende, når man ser deg så lurer man på hvor du er fra, om du er en blanding av noe. Det er det beste ved et utseendet til en jente, bare så du er klar over det. Når noen glaner og glor og spør seg selv hvor du kommer fra, snakker om deg på bakgrunn av kun utseendet ditt fordi du er så ekstremt vakker, så kan du være sikker på at du alltid kommer til å skille deg ut fra mengden, og det er en big deal her i Norge, eller norden ettersom Skandinaviske jenter er veldig pene (ifh til verdens befolkning). Jeg elsker skjønnhet og vakre mennesker og ting, så ikke bli skremt. Skjønnhet er en av mine interesser, så i ny og ned syns jeg det er greit å booste og gi deg det komplimentet du fortjener, bare hold deg jordnær og vær ydmyk så blir du enda vakrere. Og selvfølgelig, ta vare på kroppen din og ikke bli feit a vær så snill. Loooooooooool. Kos deg i solen, du er faen meg svart.

    9. Jeg leste boken på engelsk og den er. så. bra! Det er to år siden jeg leste den, men jeg føler det er en av de få filmene de har fått til uten å ødelegge hverken boken eller filmen. Anbefales virkelig! Jeg hylgråt på slutten, og jeg gråter vanligvis ikke av hverken bøker eller filmer eller noe som helst som ikke ikke er virkelig.

    10. Åå, får ikke sett kjæresten min på 2 uker nå! Så kjenner absolutt igjen den over spente følelsen rett før du endelig får se han igjen! Håper du har hatt/har en fantastisk ferie 🙂

    11. Hei:)
      Håper du koser deg masse, og at påsken har vært super!
      Ville bare si at jeg begynte å lese Boktyven første dagen i påskeferien og var ferdig 3 dager senere. den var hekt fantastisk bra, og du burde bare glede deg til å fortsette å lese:)

    12. Så bra at du koser deg, fortsett med det 🙂 Jeg lurte på en ting, hvordan regidering bruker du på bildene dine? Elsker den litt gammeldagse, gule looken 🙂

    13. du er så heldig som får dratt på ferie året rundt med kjæresten! Og du ser forresten smashing ut, det skal du ha! 😀

    14. Hei Andrea 🙂 Du ser veldig bra ut, og kroppen din er vel noe alle jenter drømmer om! Så jeg lurte på en ting, hvordan holder du deg i form når du reiser så mye? Trener du nå for tiden? Jeg bare lurer for du ser så bra ut! Kunne du skrevet et innlegg om kropp osv? Kanskje va du spiser i løpet av en dag, og hva hemmligheten din er bak den flotte kroppen din?:D
      Stå på videre og kos deg med kjæresten i GC 🙂

    15. Holder på å lese den nå, men har brukt sykt lang tid på den! kommer liksom aldri i gang, synes den er litt treg. Så har bare lest i den på flyreiser, for da har jeg ikke noe annet gjøre:P

    16. Så herlig! Du er så nydelig , fortsett å blogge sånn! Men vær så snill og si linken på den hvite toppen du hadde, finner ikke den på hollister 🙁
      Vær så snill!!1

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg