Litt skravling

Heihei alle fine ♥

Haha, må fortelle dere noe litt morsomt. Jeg vet ikke om så mange av dere har fått det med dere, men de siste ukene har jeg fått veldig mange slemme kommentarer på bloggen min. Spesielt sist jeg var på Gran Canaria, da var det rett og slett ubehagelig å logge inn på bloggen. Så nå som jeg ikke hadde blogget på 5 dager, turte jeg faktisk ikke sjekke kommentarene før jeg skrev forrige blogginnlegg. Var helt sikker på at det skulle være masse dritt som kom til å ødelegge dagen min. MEN så gjorde jeg det alikevell litt senere, klarte ikke å unngå det når jeg så det var 54 uleste. Det ironiske var at det faktisk bare var snille kommentarer, kun en som var litt negativ. Dere aner ikke hvor glad jeg ble, skjønte ingenting, haha. Var jo bombesikker på at hvertfall halvparten skulle være masse slemme kommentarer! Vet ikke hvorfor det bare var superhyggelige kommentarer, om det kanskje hadde noe å gjøre med siste innlegg jeg skrev da jeg var hjemme. Da nevnte jeg at jeg blir veldig glad for koselige kommentarer og det gir meg mye motivasjon. Det var hvertfall veldig overraskende og hyggelig for min del, ble kjempeglad  

Jeg setter veldig pris på alle snille kommentarer fra dere, spesielt nå som det har vært endel uhyggelige kommentarer den siste tiden. Har virkelig følt at ALLE bloggleserne mine hater bloggen min og at alt jeg blogger om suger. Det var faktisk så ille at jeg vurderte å fjerne kommentarfeltet mitt, fordi jeg merker at det virkelig går inn på meg og at jeg faktisk blir lei meg. Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke bryr meg om anonyme kommentarer, men merker virkelig hvordan underbevistheten tar det til seg. Men selvfølgelig prøver jeg også å tenke at: Okei, om 20 stk kommenterer masse slemt om meg og bloggen min, hvor mye utgjør egentlig de 20 av alle bloggleserne mine? Det er jo faktisk en ekstremt liten del av de 25-30.000 leserne jeg har hver dag. Men alikevell er det ikke så altfor enkelt heletiden, hehe. Vet ikke helt hvor jeg vil med alt der her- kanskje bare å fortelle dere at jeg virkelig blir veldig glad fortiden når jeg ser hyggelige kommentarer fra søte blogglesere og det gjør at jeg får lyst til å blogge bedre og oftere ♥ 

95 kommentarer
    1. du er nydelig<3 du fortjener egentlig ikke all den haten du får .. 🙁 men det er folk som ikke har noe annet å gjøre en å være slem som kommenterer stygt.. kos deg masse i GRan Canaria<3 det ser ut som om du er i samme sted som pappa var i GRan Canaria! 😀

    2. Vil bare lige sige at du er den smukkeste og bedste blogger jeg følger og dine indlæg SUGER bestemt ikke!!! Respekt for at du tør skrive det her indlæg <3
      Knus fra en af dine meget glade danske læsere

    3. Du er virkelig en god blogger, og jeg elsker bildene og innleggene dine!!! Stå på! Du er så utrolig vakker på alle måter!!

    4. Synes det er bra av deg å være ærlig å si ifra, så vet vi hva vi kan gjøre for å motivere deg til å blogge mer! Jeg tror kanskje du bør blogge litt mer “jordnært” og ikke virke så “overfladisk”. Jeg tror nok ikke du er så “overlegen” i virkeligheten som det du fort kan virke på bloggen. Jeg mener selvfølgelig ikke noe frekt mot deg, men prøver bare å være ærlig! Du er ei fantastisk nydelig jente, så mye av den dritten du får skyldes sjalusi. Hvorfor skulle dem ellers faktisk skrive inn bloggnavnet ditt i søkefeltet, trykke på “kommenter” og bruke minutter av sitt liv på å klage på bloggen din når de faktisk kan unngå den? Haha, er ganske idiotisk spør du meg!
      Men jeg som bloggleser ville gjerne hatt litt mer som du skrev tidligere “x ting dere ikke visste om meg”, eller for eksempel at du har “deres hemmeligheter” og spør om våre hemmeligheter (originalt fra kristineam.blogg.no) og samler alle hemmeligheter i et innlegg på bloggen hvor hemmelighetene er anonyme. og vi er veldiiiig nysgjerrige på kjæresten din! Haha, vi blogglesere elsker å lese personlige innlegg.
      Stå på Andrea! Du er fliiink som klarer å blogge så bra til tross for ufortjent ris..
      Hilsen fastleser som har fulgt deg siden starten 🙂

    5. Du stråler som ei sol og er vakker som bare det. Dessuten virker det som du har et stort og varmt hjerte med mye omsorg og kjærlighet! Hva negativt er det egentlig å si? 🙂 Ønsker deg en fin ferie!

    6. Kjære vakre deg-du stråler. Så stilig og flott, du er fantastisk. Dette var kjempe fint skrevet, og jeg som selv også har blogg vet så altfor godt hva du mener! Jeg får også daglig stygge kommentarer om utseende mitt, og fordi jeg har en del mer muskler enn gjennomsnittet, og det et ikke noe gøy! Likevel, det et sant det du sier, de utgjør faktisk en veldig liten del av alle leserne..
      Kos deg med din vakre og flotte familie/venner.
      Du er et nydelig menneske-stor inspirasjon for alle.
      Ha ein strålande kveld.
      Klem fra lille meg 🙂

    7. Eg elsker bloggen din! Har lest den såå lenge. Er så lenge siden at eg ikkje husker då det var…Skulle ønske du blogget mye oftere, siden når du blogger, blogger du veldig bra 🙂

    8. Så utrolig fint dette bildet var! Det var så fint med et bilde der du var liksom rett frem i steden for fra siden, hvis du skjønner hva jeg mener, haha
      Du fortjener absolutt ikke stygge kommentarer!!!!!
      Elsker bloggen din. Stå på!

    9. Det gjør vondt å høre at du ikke vil lese kommentarfeltet i frykt for stygge kommentarer. Bra det ikke er kommet noen i det siste!

    10. Stå på! 🙂 Du er en super blogger, og et bra forbilde. Ikke minst en av de peneste jeg vet om! Ikke bry deg om de stygge kommentarene, de som gidder å ta seg tid til å skrive stygge ting er jo faktisk nokso mye dummere enn deg, haha.
      Kos deg med kjæresten!

    11. Leser bloggen din flere ganger daglig og liker både deg og bloggen kjempegodt, stå på Andrea! 😀
      Jeg er ikke så flink å kommentere alltid men sitter alltid igjen med ett smil når jeg har vært innom bloggen din:) Ikke la de negative kommentarene drage deg ned for det fortjener du ikke, enkelte er desverre bare ute etter å finne noe negativt, men hallo alle kan jo ikke være perfekte? 🙂 om de er så negative har de helder ingen grunn til å dra innom bloggen din.. de kunne jo prøvd å laget en blogg og jeg tror neppe det hadde blitt like bra som din! Sjalusi kallest det.. så det er ingenting å bry seg om snuppa, ha en fin kveld videre!! 😀

    12. Det er fint du vier tid med kjæresten og venner, som er noe som betyr noe i forhold til feks bloggen. Da blir det snakk om hvilke verdier som virkelig teller. Det har jo sett ut som du har vært ganske på kjøret med mye de siste 2 årende, og mange mener vel at du har det litt for lett. Men likevel er det mye bak bloggen du ikke deler som sikkert er vanskelig og vondt for deg som for alle andre. og jeg regner med at ikke alt i “blogg-rampelyset” er en dans på røde roser. Vil likevel at du skal være litt obs på hva du oppnår disse årene du er i lyset. å tjene mellom 40-100 000 i mnd for en jente på under 20 år, altså for en som ikke har en baclor grad engang, er ganske sykt. Jobber du fulltid på en “normal” jobb som ikke krever stort til utdannelse vil du sitte igjen med kanskje 30 000 i mnd, da jobber du fulltid, altså 6-8 timer hver dag. Så kan du tenke deg hvor mange EFFEKTIVE timer du bruker på bloggingen hver dag, da ikke bare svare og lese kommentarer. Er det like mye som en annen fulltidsjobb krever?
      Invester tiden din der du vet meg deg selv at den kommer best til nytte! Tenk på hva som er viktig i livet, og om du hadde klart deg uten alt dette, om noe plutselig skulle ha skjedd med med dine nærmeste.

    13. Du er ei utrolig vakker jente, og virker som en fantastisk person! Bloggen din er bra, og du inspirerer meg veldig, da spesielt på trening- og matfronten 🙂
      Stå på, fine deg! Klem 🙂

    14. Tviler på at jeg kan motivere deg men vil bare si at du motiverer meg og av en eller annen rar grunn blir dagen min mye bedre når jeg gå ,inn på bloggen din og ser at du har skrevet et nytt innlegg! Du blir faktisk bare vakrere og vakrere skulle ikke vært mulig!

    15. Jeg har alltid likt bloggen din, og gleder meg til å lese den hver dag 🙂
      Jeg elsker å lese den faktisk!
      De som er så teite og kommenter så slemt, er helt sikkert bare sjalue.
      Stå på! <3

    16. Skjønner ikke hva negativt folk har å si om deg og bloggen din.. Du er nydelig, og virker alltid glad!:)

    17. Jeg skjønner virkelig ikke hva folk mener er negativt med deg Andrea. Jeg har lest bloggen din fra så og si starten, og mener du alltid har vært et godt forbilde. Du er perfekt fra topp til tå. Du er virkelig et av mine største forbilder. Du er nydelig på både innsiden og utsiden, det virker som om du ikke vil noen noe vondt i det hele tatt, du er virkelig helt fantsatisk Andrea!

    18. Du er kjempeflink, og virkelig en god blogger! Forresten var det nye designet nydelig! Kos deg masse på Gran Canaria!:D

    19. Jeg pleier ikke å kommentere så ofte, men du skal bare vite at du virker fantastisk og at bloggen din er super for tiden! Synes innleggene er varierte og interessante så fortsett med det 😀 når det gjelder negative kommentarer er det som det sier kun et fåtall av de som leser bloggen din, som faktisk mener dette.. Det som blir skrevet er jo Pga sjalusi og blir jo rett og slett får dumt, men skjønner godt at det er vanskelig å ikke ta det innover deg!
      Som noen andre har skrevet er drt også interessant å
      Lese om litt personlige innlegg osv! Alt i alt digger jeg deg og bloggen din og har lest den i et par år nå.
      Keep up the good work

    20. ntåå, så søt du er! Tror du vinner veldig på å vise denne siden av deg selv! Siden hvor du snakker med bloggleserene dine og deler ting. Blir mye mer morsomt å lese når man føler man har en liten kontakt med deg, hehe! 🙂 Vis DEG mye mer, det er det folk vil se fordi du er så herlig person og ingen kan kommentere stygt da! liksom når folk klager på noe.. prøv å forklar det, ikke glem bort alt sammen for det virker mer care egentlig enn at du hever deg over det.. Men elsker den nye innstillingen du har fått for tiden! du stråler! 😀

    21. Jeg bruker ikke å kommenter noe mye, men du skal vite at jeg elsker å lese alt du skriver på bloggen! Stå på!

    22. Kjære Andrea <3
      I denne blogg verden, er jeg en gammel,gammel dame, og jeg har bare blogget og vært bloggleser i to små mnd. På denne tiden har jeg skjønt at dette kan være både himmel og helvete for en del av bloggerne, og jeg skjønner virkelig ingenting av den siden av "blogg kulturen". Jeg forstår virkelig ikke at noen kan finne på å skrive slemme ting til noen, så naiv er jeg 🙂
      For min del gikk det ikke mange dager som blogger før jeg begynte å sperre for direkte kommentarer. Jeg har ikke fått hat meldinger, og kan ikke sette meg inn i din situasjon, men jeg kan føle med deg.
      Hva du tjener, har ingen noe med, hva du velger å dele, har ingen noe med.
      Bare blogg som du vil, det er mange lesere som liker bloggen som den er 🙂
      Ikke la deg presse til å utlevere mer en du er komfortabel med.
      Nyt livet til fulle, det kommer ikke i reprise <3
      Varme tanker og klem <3

    23. Liker bloggen din Andrea, men begynner bare å bli rimelig lei av denne Gran Canaria! hehe. Du blogger svært lite og det du først blogger om er en masse reklame for nelly.som eller at du atter an gang har dratt til Gran Canaria. Dette er ikke slemt ment, bare min mening og mitt lite håp om at du vil ha litt mer variert blogging 🙂

    24. Kan du gi meg linkene på hvor du har kjøpt piercingene dine? 🙂 kos deg videre i Gran Canaria Andrea <3

    25. Jeg elsker bloggen din og skjønner ikke hvorfor folk skal skrive sånne slemme kommentarer. Men jeg synes bloggen din er veldig bra og det er gøy å lese! Fortsett å blogg! Ikke gi opp bare fordi noen er litt slemme. Du er veldig flink! Ikke tro noe annet.

    26. Du er en utrolig, utrolig flink blogger!! De som slenger hat til deg er vel bare misunnelig 😉 stå på, digger deg og bloggen din <3

    27. Har lest bloggen din i fire år nå og syntes du er en fantastisk jente! du er så utrolig søt, og jeg blir alltid like glad av å logge inn på bloggen din^^ Ble direkte lei meg av å lese at du har fått så mange vonde kommentarer, og jeg kan absolutt ikke skjønne hvordan noen kan ha seg til gjøre noe sånnt. Har vell bare kommentert en gang før, men skal bli flinkere til det nå videre;) Ha en fortsatt fin ferie og kos deg masse med kjæresten!:)

    28. Heii herlige Andrea<3 har nettopp lest kommentarene på de siste innleggene, åå Gud så mye stygt folk klarer å skrive.... Skjønner ikke at folk kan være så motbydelige en gang jeg. De har ingen grunn til å kommentere stygge ting til deg, du fortjener alt godt<3 håper alt er bra med deg! Kos deg masse masse i gran canaria<3

    29. det er umlig å skrive noe dritt til deg Andrea. du virker jo så utrolig snill, og du er jo utrolig pen.
      stå på!

    30. beklager for å komme med en komentar som ikke hører til innlegget, men følte for å komentere her så du skulle se det sikkert:) leste om anbefalingen din om gelenegler på lashes by kasja, og neglene dine er type negler man får så confident-boost av når man ser på hendene sine haha. så jeg bare lurte på om hvor lang tid mellom det tar før man må få tatt nytt etter å ha tatt det en gang? veldig interessert i å få tatt det selv, hun virker superflink!
      du er forresten enda en flink blogger og pen jente, haters gonna hate:)

    31. Så bra at du endelig får aller mest av den positive feedbacken du fortjener! Er jo ingen som har rett til å skrive stygt til deg på din egen blogg, og det er heller ingenting saklig å skrive så jeg er veldigglad på dine vegne 🙂
      Stor klem
      http://www.tamt.blogg.no

    32. du er en flott person, du fortjener ikke de negative kommentarene. 🙂 jeg synes at du er flink til å blogge!
      Jeg bare lurte på èn ting, siden du har så fin brunfarge så vet du sikkert litt om selvbruning. Jeg har veldig lys hud, og jeg har bestilt sunspa original, det jeg lurer på er om man kan ha selvbruning på ansiktet selv om man har litt uren hud? blir selvbruningen borte ved daglig rens av huden?
      Håper at du svarer 🙂
      Klem!

    33. Den eneste grunnen til at noen bruker tid på å skrive slemme kommentarer til deg, er fordi de er så sjalu på deg. Du er ei utrolig nydelig jente som det er lett å hakke på gjennom en ussel bloggkommentar som er anonym. Skjønner det er tungt, men vi som faktisk leser bloggen din og ønsker andre godt, vet at de gjør det for å prøve å føle seg bedre selv, fordi de er så sjalue. Dette er første gang jeg har kommentert på bloggen din og har lest den i flere år. drit i de, du har utrolig mange flere “snille” lesere i ryggen som støtter deg og ønsker deg godt 🙂

    34. Jeg tror det egentlig bare skyldes litt irritasjon over at du er ganske heldig i din situasjon. Jeg mener, du tjener mer enn de fleste voksne som har en lang utdannelse og fulltidsjobb, og det bare på å skrive blogg. Jeg tror at flere av leserne dine føler du tar det litt bare for gitt, når du har opptill 20 000 som leser bloggen din hver eneste dag også blogger du ganske sjeldent i forhold til at du verken har jobb eller skole. Jeg skjønner utrolig godt at det kan være ubehagelig å dele hele livet ditt med leserene dine, og at du kansje har innsett litt mer hva det innebærer å blottlegge livet ditt for så mange mennesker enn da du startet bloggen for mange år tilbake, og det var både spennende og nytt. Du tenkte kansje ikke så mye på hva det faktisk innebar da du var yngre.
      Du var jo en gang på toppen av blogglistene i norge, men det siste året har du jo mistet en god del lesere. Kansje det skyldes lite motivasjon og frustrasjon over negative kommentarer. Men jeg tror absolutt at du har muligheten til å klatre deg oppover til toppen igjen å bli en av norges største bloggere igjen hvis du begynner å prioritere den ordentlig. Og hvis du gjør det så kommer det jo også muligheter ved siden av bloggen. Se for eksempel på sophie elise som virkelig prioriterer bloggen og gjør mye ved siden av som har kommet som en fordel av bloggen. Folk snakker om at du burde fullføre utdanning osv, men det er nok mye å tjene på bloggen din i årene fremover om du bare jobber litt for det og ser på mulighetene som kommer via bloggen! 🙂

    35. Du er og har alltid vært en inspirasjon for meg, helt siden du startet å blogg! Du har en superfin stil, har interessant innlegg, du er ærlig og alt dette + mye mer gjøre bloggen din fantastisk <3 de som slenger drit er bare misunnelig på utseende, stilen, kjæresten og livet ditt!
      Stå på Andrea! Og husk det er flere som elsker bloggen din enn de som hater den<3

    36. Hei Andrea! Nå har jeg lest bloggen din en stund og jeg synes det er en fin blogg, og jeg liker den godt! Alle trenger litt opphold i ny og ne’ så det gjør absolutt nada! =D Du virker som er super herlig person Andrea! Keep up the work! =D

    37. Jeg synes du er en utrolig inspirerende blogger og det er forståelig at du ikke blogger hver eneste dag, fordi du har jo tross alt et liv ved siden av bloggen. Folk som skriver ubehaglige og krenkende kommentarer er som oftest sjalu og vil prøve å dra deg ned i dritten. Jeg håper de en dag forstår hvor unødvendig det er og ikke minst finner på noe bedre å gjøre enn og rakke ned på andre. Stå på, du er en inspirasjon og forbilde for mange! 🙂

    38. Utrolig trist at det finnes så mange drittsekker som kommenterer dritt, men jeg vil bare minne deg på at du må ikke la personer med så lite selvtillit dra deg ned, for du er virkelig en herlig person virker det som:-) Stå på Andrea, du er forbildet til meg og mange andre<3

    39. ikke bry deg om de snupp! folk (jenter) er bare sjalue på deg, tro meg. Sånn var de på meg å en periode men jeg er en person som aldri bryr meg om hva folk verken tenker eller sier, jeg kjører mitt eget løp :D. kos deg MASSE der nede, det fortjener du helt sikker:-) jeg skal også på ferie med typen min snart, nærmere bestemt thailand wiiiiiii. Har du noe tips til hoteller eller attraksjoner osv?

    40. Tror det er mye sant i det du sier 🙂 Altså, bare tenk deg om, det er mange flere som tar seg bry til å kommentere negative kommentarer enn folk som kommenterer positive kommentarer. Derfor føles det ut som om alle kommenterer negativt. F.eks. dette er nesten første gang jeg kommenterer på bloggen din selv om jeg har lest den i flere år! 😀 Det er ikke fordi jeg synes den er teit eller stygg, men rett og slett for jeg ikke tar meg tid til det (hehe) men tenkt jeg skulle gjøre det nå :))
      Ville bare si at du ikke må ta deg nær av de negative kommentarene og at du må STÅ PÅ VIDERE 😀

    41. Pleier ikke kommentere blogger ofte, men må si at det er utrolig dumt at du har fått stygge kommentarer! Liker bloggen din skikkelig godt, og er faktisk den bloggen jeg sjekker daglig for nye oppdateringer 🙂 Elsker den, og du er utrolig pen, misunner ditt utseende altså <3

    42. Jeg er innom bloggen din stort sett hver dag, men selv om jeg ikke kommenterer, så ser jeg på deg og bloggen din som noe positivt 🙂 Tenker det er litt fler som også ser på det på den måten 🙂
      Ha en fin dag!

    43. slik er dessverre blogg kulturen i dag.. Noen MÅ bare gjemme seg bakom tastaturet og kaste seg på bølgen å slenge dritt! Misunnelse? sjalu? for og føle seg bedre?? who knows!
      du må la ting gå inn ene øret og ut det andre 😀
      det viktigste er jo at DU vet best hvordan du er som person!! 🙂 Stå på videre! 😉

    44. Tror slike innlegg er bra at du poster i blant, for det gjør at hvertfall jeg og garantert mange andre, får et bedre inntrykk av deg som person! Det kan bli litt for mye av det “gode” (som vesker, shopping, kjærestekos og restaurantspising) til tider, og da gjør “litt skravling” som du sier seg veldig godt. På den måten kan du få “tillitten” tilbake hvis du skjønner, for det er nok SVÆRT mange på vår alder som kunne tenke seg livet ditt når det gjelder økonomien. Slike innlegg og hvertfall et innlegg per dag er noe som blir satt STOR pris på hos blogglesere!

    45. Så utrolig rart at du har fått så mye negative kommentarer i det siste! Jeg kan skjønne at det er ubehagelig og at du nesten ikke tørr å logge deg inn for å se da. Men du skal vite at jeg er den bloggleseren som elsker bloggen din og måten du blogger på! Det kunne aldri falt meg inn å kommentert noe dritt her, fordi du virker som en helt herlig person! 🙂

    46. Oi, hadde ikke trodd folk drev å kommenterte så mye dritt! Jeg er generelt dårlig til å ta meg tid til å skrive kommentarer, men om jeg ikke har noe bra å si skriver jeg det i allefall ikke. Stå på, Andrea, din blogg har alltid vært min absolutte favoritt (og det bør du ta til deg, fordi jeg følger 70!!!!! blogger på bloglovin, og da har jeg faktisk fjernet en del av de jeg følger i det siste også) så la heller det påvirke deg, isteden for de stygge personene som ikke har noe godt å skrive! 🙂 Din blogg inspirerer meg faktisk, og jeg “sparer” på innleggene dine når jeg har sånn 300 uleste innlegg, slik som nå etter påskeferien. Håper du får ei fin tid videre, og at du fortsetter slik du alltid har gjort!
      Klem fra meeg!

    47. Vet du Andrea at det er noen mennesker som hele tiden kun vil se på andre negativt uansett hva de gjør. Innstillingen deres sier mer om de enn deg. Greit. Jeg kan si at noen ganger så tar jeg meg selv i å gjøre akkurat det samme, – det å være dømmende. Men da tar jeg meg selv et tak og tenker om igjen. Det er jo så sykt mye jeg ikke vet! Veldig viktig at du som blogger og som er så sårbar for negative kommentarer, tenker at samme hva som blir skrevet i dette kommentarfeltet så skal du ikke la det gå inn på deg. De aner ikke hvordan du er i virkeligheten, denne bloggen og denne fasaden som fremstår her definerer kun toppen av isberget.
      Du er en veldig nydelig og vakker jente, selvfølgelig “hater” noen deg for det. Du er sikkert en veldig hyggelig person, hva vet vel jeg? Haha. Ikke la andre ødelegge selvfølelsen din da. De kjenner deg ikke.
      🙂

    48. Du er ubeskrivelig vakker og du virker skikkelig jordnær og god, de slemme kommentarene skyldes nok kun sjalusi.. Ikke bry deg, det betyr ingenting opp i mot hvor mange som synes så mye positivt om både deg og bloggen din!
      Stor klem til deg, stå på videre <3

    49. Stå på, du er vakker! Kan du forresten skrive et innlegg om hvordan du har oppnådd kroppen din, for det er virkelig drømmekroppen til maaaaange – og det er jo så stor fokus på slikt i disse tider. Kos deg videre !! You are awesome

    50. du er så pen andrea! Og nå som sommeren er på vei, kan ikke du begynne å blogge om trening, kosthold igjen..? Du gikk vel ned noen kilo fra i fjor, og hva var det som hjalp deg mest med kostholdet? Beklager hvis du har skrevet om det før, men hva tenker du om dette nå?<3 synes du har vært kjempe flink, og er en stor inspiraasjon for mange!

    51. Kunne ikke falt eg inn å kommentere noe stygt til deg. Folk må jo forstå at du har et liv ved sden av bloggen og at det tar tid å blogge..! Jeg syntes du er en fantastisk bloger, fortsett sånn!!

    52. jeg bruker aldri og kommentere innleggene eller bildene du legger ut. Jeg vil bare si at jeg liker bloggen din og at jeg heter også Andrea (y)

    53. Hei Andrea!
      Du må ikke bry deg om de slemme kommentarene du får. De er nok bare misunnelig på hvor heldig du er som har en sånn suksessfull blogg, og at du er så utrolig pen! Jeg kjenner iallfall at jeg har veldig lyst på utseendet ditt når jeg leser bloggen din 😆 du er bare så utrolig skjønn! Nydelig ansikt! Klem!

    54. Du er kjempe pen du er faktisk den peneste jeg har sett i hele mitt liv! Stå på jeg syntes du er kjempe flink til å blogge:)

    55. Så koselig innlegg, bra at du skriver om det du føler <3 Pleier ikke å kommentere så ofte, men liker det du skriver og bloggen din er helt super! Du er ei skikkelig søt jente, stå på! 🙂

    56. That picture of you is so great! I don’t know why, maybe it’s cause it’s from a front angle or cause you have a big smile on your face, maybe a combination of both. Keep up the good work. What I liked about this post is that you wrote “I don’t know where I’m actually going with this…” – just random thoughts that are just you. I think you seem like a really nice girl and it came through in this post

    57. Stå på og ikke bry deg om noen usle anonyme fjes! De vet ikke bak frem på en spiker engang. Du er kjempe søt, pen og flink 🙂

    58. Du er så nydelig Andrea, du er rett og slett perfekt! Har alltid missunnet utssende ditt, og du blogger veldig bra for tiden. Bra du tar deg virkelig tid til å blogge bra, er så mange om har blitt sløve på det for tiden..
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg