Herlig dag på Amadores

Holaaa!

Først og fremst: Tusen takk for alle utrooolig søte, koselige kommentarer på innlegget jeg skrev i går. Blir så utrolig glad, dere er verdens beste lesere♥♥♥ I dag våknet vi opp til overskyet himmel og ble selvfølgelig litt skuffet. Er ikke så altfor mye å gjøre i leiligheten uten tv og internett, så da er det hvertfall deilig med fint vær. MEN så snudde det helt plutselig etter at vi hadde spist frokost. Skyene forsvant og solen stekte   Da bestemte vi oss for å ta en tur på en av de fine strendene her nede, Amadores. Vi dro til beach-cluben som jeg har vært på en gang tideligere forrige sommer og der er det SÅ deilig! Vi snakker fantastiske solsenger, alt av mat og drikke kan nytes på sengen, musikk + svømmebasseng og jaccuzi som er varmet opp. Gjett om vi koste oss der?     

Amadores ♥

Deilig lunch på sengen ♥

Ellers ser jeg at det er et par spørsmål som går litt igjen i kommentarfeltet mitt, så da tenkte jeg å svare på noen nå:

Hvor ofte setter du på nye vipper og negler, er det aldersgrense på det? Ca hver 3 uke. Man kan gå lenger men jeg liker at alt ser 100% fint ut heletiden! Når det gjelder tær holder de mye lenger, de fikser jeg ca en gang annenhver mnd. Nei det er ikke noe aldersgrense på det 

Kan du skrive mer om trening og kosthold? Ja, men ikke akkurat nå for jeg har på en måte hatt “pause” ganske lenge siden jeg har reist så mye. Men har bestemt meg for å starte for fullt etter russetiden, så når jeg er ordentlig i gang blir det naturligvis endel blogging om det også.

Bor dere i Arguineguin? Riktig!

Hvor er blusen på headeren din fra? Den er fra et merke som heter Camilla, hun designer utroolig mye fint. Jeg kjøpte min på Shopbop.com, men tviler på at de har den inne nå i og med at det er rundt 1 år siden jeg kjøpte den.

Bor kjæresten din på Gran Canaria? Både og, han har leilighet på GC og i Norge så derfor reiser han en del frem og tilbake. Og til de som lurer på det: han er norsk, hehe. 

To bilder fra nuet, toppen min er fra Bikbok!

Til slutt: Lapoint har nå kåret vinneren av Bali-konkurransen jeg hadde tideligere. Vinneren av en uke for 2 i Bungalow på Lapoint surfcamp Bali ble Maja Fjeld Eriksen  Gratulerer så mye! Med mindre jeg tar helt feil har Lapoint allerede kontaktet deg, men hvis ikke så send meg en mail så fikser jeg det ♥

52 kommentarer
    1. Skal til gran canaria selv med ei vennine i sommer! Kan du skrive litt om hvordan det er der, hvor man bør da og hvor det er best uteliv?
      Har vært i GC en gang før, men da rakk vi ikke gjøre så mye pga lite tid..

    2. Ååh, så magisk ut, kunne fint tatt en uke i syden nå ja! Jeg bare lurer på hvorfor dere bor på hotell/leiglighetskompleks om han har leiglighetskompleks der nede? Er ikke det å kaste bort litt penger? :p kos dere videre of nyt varmen:)

    3. Så utrolig søt du er! Gylden og fin brunfarge har du også skaffet deg! Ha en suuper ferie, nyt solen og varmen ;*

    4. Åhh, var i amadores sist sommer:) etter å ha vært på Beach cluben en dag ble det så nedtur å dra på stranda at vi endte opp på beachcluben hver dag, haha:) så sykt deilig med saltvannsbasseng og myke solsenger! Misunner deg skikkelig!:)

    5. såå bra at du har begynt å blogge mer! elsker bildene dine:) kan du fortelle hvilken modell acnejakken din er oog hvor du kjøpte den? sykt fin!

    6. Kan du skrive en slags “guide” om Gran Canaria? Regner med du er blitt ganske kjent med øya siden du har vært der en del ganger. Lurer på hvor det er mest gang på GC ettersom jeg skal dit på 18 årstur i begynnelsen av sommerferien. 🙂 kos deg masse videre, du er fantastisk <3

    7. Irriterer meg grusomt over ditt perfekte utseende. Eller irriterer og irriterer, men du er seriøst p-e-r-f-e-k-t.

    8. eg har så syykt lyst til og reise til gran canaria i sommer,men veit ikkje kor på gc det der best uteliv,bra butikker(merke) , gode resturanter og hygglige folk. siden du har vore på gc så mange gonger nå så tror eg du veit de, og kan svare på dette. det hadde eg satt so utrolig stor pris på det 🙂
      klem

    9. Hei Andrea! Jeg ønsker meg ett innlegg med guide av en by du kjenner godt, som feks Oslo! Jeg har tenkt på dette med at dere bloggere ofte skriver guide om byer dere har vært i, men det hadde vært så fint med en guide av deres egne steder – det er jo dere eksperter på, og veldig gøy for oss lesere å lese i tilfelle vi skulle reise nettopp dit dere bor en gang:) Det hadde vært fint å ha en enkel og informativ guide om byen om jeg reiser dit:) På forhånd takk!

    10. Kos deg mye i GC:) du er utrolig flink til å blogge! Jeg skal snart til Arguineguin å lurte defor på om du kunne skrive ett innleg om hva du kan gjøre i GC, og hvilken butikker som er vert å gå innom.

    11. Åhh, hørtes utrolig herlig ut! Men skal vel ikke klage når solen skinner her også 🙂 Ha en fin ferie Andrea <3

    12. Du, maddepadde og Eirin Kristiansen har samme vinner i Lapoint konkurransen. Var det sånn at det ble bare en vinner på alle konkurransene på de forskjellige bloggene? 🙂

    13. Hei! Jeg skal til Oslo og feire 17. mai oog til Oslo på Miley Cyrus senere i mai. Jeg er ikke så veldig kjent der, så jeg lurte på om du hadde noen tips til noen bra restauranter jeg kan ta med familien på der?:) Klem

    14. Altså du har så nydelig header og design nå at jeg blir helt inspirert av å trykke meg inn på bloggen din!! 😀

    15. woow, så fint det var. jeg er ikke så langt unna, er i Tyrkia;) Så pen du er!! Maten så kjempegod ut, juicer du enda?

    16. Åh, bare positive kommentarer jo! Haha, blir så glad på dine vegne, får nesten troen på menneskeheten.
      Du er kjempepen og virker som en skikkelig søt og sprudlende person, kos deg masse videre! 🙂

    17. Hei!
      Det er så herlig i GC… reiser dit neste uke, har vært der mange ganger før, men aldri testet ut beach-cluben på amadoroes. Må disse sengene reserveres på forhånd eller går man bare dit ? evt. pris ? 😀
      håper på svaaar!!
      Bloggen din er herlig

    18. jeg bare lurer på du går jo på skole men du er jo så ofte ute å reiser, så har dere så mye fri nå i russeperioden eller har du egenavtaler ? 😀

    19. Har fulgt deg i flere år (føler jeg haha) og det er det en grunn til<3 men jeg bare lurer på om du har forandret på nesen din? 🙂

    20. Sara: Hehe koselig :* Nei det har jeg ikke, men er helt enig i at den ser større ut for et par år siden. Vet ikke om det kun er bildevinkelen eller om den faktisk har blitt smalere med årene :p

    21. kan du fortelle litt om neseoprasjonen din? har litt lyst selv, så hadde vært fint med noen som har erfaring 🙂 elsker bloggen din, keep going gurl !

    22. Åå så fin du er! Misunner deg virkelig! Vil også til varmen:D
      Jeg lurer bare på en ting:
      Hvis kjæresten din har leilighet i spania, hvorfor bor dere på forskjellige hoteller eller leier leigligheter da? Er bare litt nyskjerrig;)

    23. Nydelige du! Hadde lyst på en slik bluse, med den var jo forbannet dyr! hehe . Det er jo ikke sikkert jeg ville kledd den like godt som deg heller, så det får være en trøst! 😉 Superfint på Amadores. Du er ei nydelige jente, har du grønne eller brune øyne? Jeg tror du har grønne og venninnen min tror du har brune… 😉

    24. hærlige bilder, Andrea! Er så glad for at bloggingen din har blitt såpass mye bedre i det siste 🙂 Savner fler videoblogger og bilder av deg og byen på GC 🙂

    25. eg har så syykt lyst til og reise til gran canaria i sommer,men veit ikkje kor på gc det der best uteliv,bra butikker(merke) , gode resturanter og hygglige folk. siden du har vore på gc så mange gonger nå så tror eg du veit de, og kan svare på dette!? da hadde eg satt so utrolig stor pris på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg