Salgsfavoritter + rabattkode

Innlegget inneholder annonselenker

Heihei!

Nå nærmer det seg slutten på Nellys store salg, derfor har de fått inn enda fler varer og alle er på fra 50-80% avslag. Jeg har også fått en rabattkode til dere som gir enda 10% ekstra avslag på salgsprisen (koden gjelder kun på salgsvarer). Koden er EASTERGIFT, den skriver dere i kassen og koden varer ut torsdag 24 april ♥ Her har dere mine billige salgsfavoritter til inspirasjon:

HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER 

18 HER // 19 HER // 20 HER

21 HER // 22 HER // 23 HER

♥ Vi snakkes senere i dag, ikke glem å bruk koden om dere får lyst til å klikke hjem noe 

16 kommentarer
    1. Jeg lurer på en ting! Du er jo ganske mye i solen i og med at du reiser såpass mye, og jeg lurer på om du kunne skrevet litt om hvilke solkremer, eller sololjer du bruker? Hadde vært greit å vite hvilket merke osv for oss som ikke er så mye i syden 😀

    2. Er molly din hund eller er hun søsteren din sin?
      Hvis det er din hund, er det ikke dumt å være borte fra henne så ofte siden du reiser så mye. Dem kan bli deprimerte og forvirret.

    3. Hei! Jeg skulle bestille meg noe fra nelly i går kveld, og da tastet jeg selvfølgelig inn rabattkoden, men da kom det opp at jeg allerede hadde brukt den? jeg har absolutt ikke brukt den før, tror ikke jeg har brukt rabattkode noen gang. Så da ble det ikke noe rabatt på meg, lurer på om det kanskje er noe galt med koden eller at nelly er klikk? 🙂

    4. Hei ! Jeg bare lurte på en ting; Hva er det som egentlig skjer med tredje året ditt på videregående skole? Har du eksamener som privatist snart? Hvordan kan du da være så mye ute å reise?
      Digger bloggen din btw!

    5. kjøpe du selv på nelly ? men får du det du bestille og i ret str ogsånt ? eller har det skjedd feil ?
      det har skjedd med meg 🙁 bestilte skjørt i str S og fekk L :s det var veldig til feil , så er små redd for å bestille på nett , vil ikke at eg skal få feil str eller at man ikke får det man bestille

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg