Russetid og Tryvann

Heihei!

Mange har spurt om russetiden og når jeg kommer hjem til den osv. Jeg kommer hjem lørdag og da skal jeg mest sansynlig rett på Tryvann! Haha.. Jeg har da gått glipp av de 3 første dagene men synes det var greit, ville jo være med kjæresten min så lenge som mulig. Russetiden varer jo så lenge uansett så tror ikke akkurat jeg kommer til å angre på at jeg mistet tre dager. Menmen! Jeg gleder meg hvertfall veldig til russetiden. Det er noe vi har brukt mye tid og penger på, ikke minst noe vi har planlagt i flere år. Vi er 30 jenter hvor de fleste har kjent hverandre lenge og bussen vår heter METROPOL♥ Ellers har mange har spurt hvilke treff jeg skal på i russetiden og det er da Tryvann og Lillehammer. Nå til helgen er det som sagt første tryvann treff og jeg er veeeeldig spent! Tryvann har faktisk blitt kåret til verdens nest villeste fest, så jeg tror virkelig det vil bli russetidens store høydepunkt. Alle på bussen er supergira og gleder seg til helgen, det kommer til å bli SÅ morro 

Alle jentene på bussen har bestillt noe som heter “full pakke”. Da har vi biletter til alle de 5 dagene på Tryvann! Disse bilettene har vi bestilt via bilettservice.no, der får man bilettene sine dirkete på e-post. Det kommer et par kule artister på Tryvann i år også, blant annet Fat Joe, Italo Brothers og R.I.O. Det må jo bare bli god stemning! 

Her kan dere se en teaser for Tryvann:

Ser det ikke gøy ut??! Åh, er så gøy at russetiden endelig er her nå. Jeg gleder meg til 3 uker med gode venner, fest og morro  Om noen vil lese mer om Tryvann- ditt livs party så kan dere gjøre det HER. Kanskje noen av dere også skal til Tryvann? Da sees vi ♥

Til slutt må dere bare høre på sangen vår, jeg elsker den! Det er min kjære, flinke Fanny som synger *stolt bestevenn*

♥♥♥ Lik gjerne også facebookpagen vår HER, da blir vi glade 

45 kommentarer

Siste innlegg