TUSENFRYD

Heihei alle fine lesere ♥

I dag startet jeg dagen med å dra på besøk till min kjære Henriette. Vi kjøpte inn masse digg mat på butikken og endte opp med den beste muchen på lang tid. Vi lagde nachos med tacokrydret kjøttdeig og masse ost + cookies, sjokolademelk og jordbær til dessert. Maten spiste vi i sengen med masse puter og dyner + frustrerte fruer på skjermen. Koselig eller hva? Litt senere tok vi oss turen til tusenfryd-treffet sammen med et par andre jenter på bussen + verdens beste bennyboo. Tusenfryd var veldig koselig men var syyyke køer så vi endte opp med å kun ta en karusell! Det ble Spinspider og gud så skummel den er, hahaha. Jeg har jo tatt den mange ganger før uten noe stress, men det er flere år siden så jeg gruet meg jo ikke i det heletatt. Det endte selvfølgelig med at jeg var den værste pysa av alle sammen og hadde det ikke akkurat hyggelig oppe i luften. Haha uff… Kanskje man blir mer pysete med årene? Virket litt sånn for meg i dag. Her er et par bilder fra i dag:


Bestevennene mine ♥♥ Hadde egentlig ikke tenkt til å blogge noe i dag, følte ikke dette var så veldig spennende i og med at jeg bare hadde mobilbilder. Men kanskje er slike innlegg bedre enn ingen innlegg? 

40 kommentarer

Siste innlegg