TUESDAY

Heihei ♥

I dag har vært en super dag  Har fått vasket leiligheten, vasket klær, kost meg med kjæresten og hatt en fantastisk treningsøkt. I dag ble det 40 min cardio og mage på treningen, kjempedeilig. Er veldig sliten nå så resten av kvelden (natten??) skal jeg se på serier med kjæresten og kose med Molly. Ellers skal jeg noe veldig spennende i morgen! Husker dere jeg nevnte noe anngående en gjennomsiktig regulering som ligner på en slags gom for en god stund siden? Det var da jeg var å bleket tennene hos Dentalia og ble tipset om denne geniale reguleringen som heter Invisalign. Har tenkt mye frem og tilbake på om dette er noe jeg vil gjøre og ikke minst bruke penger på, men nå har jeg bestemt meg for å få denne reguleringen. Skal kun ha den på i 6-8 mnd og det kommer nok til å gå veldig greit! Så i morgen skal jeg dit for å scanne tennene mine slik at de får bestillt en regulering som passer akkurat til mine tenner. Så tar det ca 2-3 uker til reguleringen kommer og jeg kan sette i gang. Er veldig spent på dette og jeg kommer selvfølgelig til å blogge om prosessen. Gleder meg SKIKKELIG til å få helt rette, fine tenner! ♥ 

Dagens treningsklær! Topp og sportsbh fra Nike og verdens beste tights fra 2xu (link HER).

Kveldskos med verdens nydeligste ♥

29 kommentarer
    1. Molly er så søøøøt!
      Tannregulering er forresten et lurt valg. Jeg hadde tilbudet da jeg var sånn 11-12 år, men ville ikke da. Så ombestemte jeg meg, og hadde det heller når jeg gikk på videregående. Det var ikke helt det gøyeste i verden. Hadde den vert usynlig hadde det ikke vert noe problem. Dessuten får en perfekte tenner, og det er i hvertfall verdt det!

    2. hvor mange ganger har du rullet egentlig? er du skuffa over russetiden ellernoe? virker som at du driter helt i det og det er jo greit nok det, men hvorfor gidder du å være med på buss da?

    3. Ja, høres ut som et lurt valg 🙂 Det er desverre mange som velger å ikke ha regulering fordi det er stygt. I Norge er det hvertfall ganske vanlig tidlig i tenårene, men her i England er det ikke normalt å dra til tannlegesjekk en gang i året slik jeg gjør hjemme, jeg kjenner mange som ikke har vært på 10 år (når vi er 22, det sier litt).. Og det synes på dem 😛
      Jeg hadde regulering i ett år da jeg gikk på ungdomsskolen, hatet det, synes det var flaut, stygt osv osv.. Men det var jo bare i ett år som gikk veldig fort, og nå flere år senere har jeg fine og rette tenner som varer livet ut 🙂 Så det går nok bra å “ofre” 6-8 måneder for tenner som skal være med deg hele livet!

    4. Håper du vet at du kan ha regulering BAK tennene hos Tullinløkka tannlege i Oslo. (incognito) Koster litt mer enn vanlig regulering, men er akkurat det same! Bare bak tennene! Da slipper man jo også evt avfarging fra reguleringen foran. Legger ved en link til deg.

    5. Jeg syns helt ærlig tennene dine er en del av sjarmen. Selv måtte jeg ha regulering pga stort overbitt, men det virker jo ikke som om du sliter med noe som skal tilsi at du må ha regulering 🙁 Håper du har tenkt deg godt igjennom dette 🙂

    6. Bare for å adde inn til hva de andre har sagt over meg, så er tennene dine en del av sjarmen din. Og når tennene dine retter seg så vil smilet ditt også evt. forandre seg litt også, så tenk litt mer grundig på konsekvensene før du tar en avgjørelse.. Smilet ditt er så utrolig nydelig. Jeg selv, hadde regularing i 8. klasse og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg savner det gamle smilet mitt. Jeg ble kjempe glad for rette tenner men jeg skulle bare ønske at smilet mitt stayed the same… Men jeg trengte faktisk regulering siden jeg hadde en del skeive tenner haha. Du derimot, har ganske så perfekte og hvite tenner 🙂
      Men gjør hva du vil, det jeg skrev nå var bare for å gi deg en liten idé om hvorfor du kanskje ikke trenger å bruke en del tusen kr på regulering.
      Lykke til ihvertfall og håper du tar den riktig avgjørelsen! 🙂

    7. Invisalign er virkelig noe jeg vil anbefale på det varmeste! Brukte det selv for ca. 3 år siden da vanlig regulering ikke var et alternativ for meg, og angrer ikke et sekund på det den dag i dag 🙂 Ubehagelig var det til tider, men det resulterte i mye rettere tenner og det på ganske kort tid. Supergenialt 🙂
      Lykke til i prosessen!

    8. Gleder meg til å høre om da du har gitt opp reguleringen fordi du hadde så sinnsykt vondt.. Cause it will be.

    9. så fin du er! håper denne reguleringen hjelper deg, slik at du får fine tenner. skulle selv ønske jeg hadde hatt en slik da jeg hadde regulering, men er ferdig med det nå, så slipper å tenke på det mer!

    10. Hei
      Jeg bare lurte på om du leser til eksamen nå, og hvordan året har gått for deg skolemessig siden du tar det som privatist? er det noe du anbefaler til andre som er skoleleie? Når skal du opp i eksamen, og hva skal du studere neste år? 😀 <3 <3 <3

    11. Jeg har skeive fortenner, og føler at nå som jeg snart er 21 vil det se dumt ut med tannregulering. Så jeg leter stadig etter en greit måte å få rettet opp tennene. Jeg har også hatt veldig lyst til å prøve Invisalign, så gleder meg til å høre mer om det på bloggen din! 🙂 Hva er prisen på det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg