CROPPED

Holaa ♥

Nå har vi endelig fått leilighet i boks til Gran Canaria. Vi skal bo i et helt nytt, norskt og kjempefint leilighetskompleks! Leiligheten er ca like stor som den jeg har hjemme nå (78 kvm) med moderne stil og lyse farger. De vi leier av er norske så vi har norske kanaler på tven, det er så deilig! Siden jeg skal være der en god stund er det best å ha det så likt hjemme som mulig. Vi har også raskt internett og alt annet jeg trenger til at å blogge ikke blir noe problem. Jeg reiser ned 2 juni og fra da av kan dere forvente dere en god del blogging om mat og trening. Jeg har jo kommet godt i gang allerede her hjemme, men der skal jeg trene nesten hver dag + være 100% fokusert på kosthold i ukedagene. På treningssenteret vi skal trene på der nede er det forresten nesten aldri noe mennesker. Det gjør at vi får tatt bilder på treningen også, så dere kan få se forskjellige øvelser jeg gjør til inspirasjon. Håååper noen av dere vil være med å være sunne og flinke fra starten av Juni! Det kommer til å bli kjempebra 

Her har dere dagens! Topp fra Tobi og bukse fra Topshop ♥

72 kommentarer
    1. Hvordan skal du gjøre det med skole og utdanning? 🙂 og har du tatt opp de fagene du skulle i løpet av året?

    2. Så fin du er! Gleder meg kjempemasse til å følge deg i Gran Canaria og med treningen 🙂 Jeg er forresten meed! Har allerede startet, og satser på at jeg klarer å holde meg en god stund denne gangen 🙂

    3. Tenkte å svippe innom med en kommentar, har lest bloggen din hver dag i lang tid; men er for dårlig på å kommentere! Vil bare si at du skriver utrolig bra, er sinnsykt vakker og er så flink på å oppdatere (fortsett med det =D). Gleder meg til flere innlegg ang trening, er selv en veldig treningsglad person og elsker å lese slike innlegg! Keep up the good work girl!

    4. Hvorfor er du ikke med å ruller når du har brukt så mye penger på en russebuss? 🙂
      Gleder meg til blogging fra gran canaria! Ha en fin dag!

    5. Åh, du er så fin altså! Jeg vil gjerne være med, legg ut hva du har planer om å spise gjennom uka til alle måltider + trening så kan de som vil følge samme plan 🙂

    6. Jeg skjønner ikke hvorfor du unngår å svare på spørsmål om hva du skal gjøre med skole og utdanning! Det er da for faen ikke noe problem å svare på? Samme gjelder spørsmål om hva du skal gjøre med Molly. Det er spørsmål om det i nesten hvert innlegg så jeg forstår ikke hvorfor det skal være så innmari vanskelig for deg å svare på det når så mange lesere lurer på det.

    7. synes det er så synd at du ikke tenker på dyrene dine. hva med molly og oliver? du kan ikke bare skaffe deg dyr for så ikke bry deg om dyrene dine. er fryktelig uansvarlig av deg. sånne som deg skulle aldri hatt eller fått lov til å ha dyr.

    8. Hadde vært kjekt om du var litt mer inkluderende med leserene på bloggen – svare på noen spørsmål, blogge om hva vi kommenterer osv, slik som Sophie Elise gjør. Det gjør bloggen så mye finere å lese og får leserene til å komme tilbake for å lese svar. Og det er vel poenget med blogg, å få høye lesertall, så du tjener på det? hvis du skriver for deg og ikke for lesere så kan du likegodt ha en egen dagbok, om du skjønner.. At alle kommentarene her er spørsmål er jo et tegn på at du ikke svarer/skriver hva vi ønsker å lese om.

    9. heii
      elsker bloggen din, du er kjempe pen.
      jeg har fått meg en b logg og lurer på om du ville sjekke innom bloggen min bare for å se.
      da ville jeg blitt glad.

    10. Hvordan går det egentlig med deg på skolen? Skal du fullføre videregående eller har du bare gitt opp?

    11. Grunnen til at hun ikke svarer på utdanningsspørsmålet er fordi hun vet at hun har failet totalt på den delen, og det er egentlig et stort nederlag for henne. Noen ganger er det ubehagelig å vise sine svake sider.

    12. Det er da overhodet ikke rart at hun ikke svarer på mange av kommentarene her, for maken til frekkhet på mange av dere! Hadde dere som lurer på både det ene og det andre over her vært litt hyggelige og hatt folkeskikk, ville hun kanskje svart. Uff, får så vondt av mange av dere bloggere Andrea, så mye ufortjent dritt dere får slengt i ansiktet gjennom kommentarfeltet.. Ønsker deg en super 17.mai, og klapp på skulderen for at du fortsatt blogger på tross av alle frekkasene:-)

    13. Hvilken nettside så dere på for og leie leilighet i Utlandet ? 🙂 Vær så snill og legg link i innlegget ditt !!

    14. Virke ikke så gjennomtenkt at du kjøpte deg en så dyr og ikke minst fin hund, som fortjene et stabilt hjem med en eier som har tid til seg nåt du faktisk ikke har. Du reise hele tiden og overlate hund til folk du stole på, greit nok. Men det e DIN hund, DU skal ta vare på den og DU har kjøpt den. Kanskje du burde selge den/gi den vekk, eller slutte å reise så mye? E ikke bra får hund å leve så ustabilt 🙂 Å nu skal du være vekk så lenge enda, å e ikke bare å ha hund på et fly SÅ mange tima. Fy skam dæ

    15. For noen kommentarer! Jeg pleier vanligvis aldri å kommentere blogginnlegg, men nå følte jeg at samvittigheten min krevde det.. Jeg håper du klarer å se bort fra mye av det som kommenteres her Andrea, det er bare tomme kommentarer som er helt latterlige. Du vet hva som er best for Molly, du vet hvordan du trived best med å se ut og du holder selvfølgelig styr på dine eksamener selv, og ikke minst ditt liv. Det er overhodet ingen andre som har noe som helst med det! Forøvrig ser du også helt fantastisk ut, det er nettopp derfor noen klarer å få seg til å kritisere noe som helst ved utseendet ditt, men det forstår du vel sikkert allerede. Kos deg masse i utlandet og nyt den tiden, enten med Molly eller mens Molly er i Norge. Hun kommer selvfølgelig til å ha det kjempefint uansett hvor hun er! Lykke til:)

    16. For noen kommentarer! Jeg pleier vanligvis aldri å kommentere blogginnlegg, men nå følte jeg at samvittigheten min krevde det.. Jeg håper du klarer å se bort fra mye av det som kommenteres her Andrea, det er bare tomme kommentarer som er helt latterlige. Du vet hva som er best for Molly, du vet hvordan du trived best med å se ut og du holder selvfølgelig styr på dine eksamener selv, og ikke minst ditt liv. Det er overhodet ingen andre som har noe som helst med det! Forøvrig ser du også helt fantastisk ut, det er nettopp derfor noen klarer å få seg til å kritisere noe som helst ved utseendet ditt, men det forstår du vel sikkert allerede. Kos deg masse i utlandet og nyt den tiden, enten med Molly eller mens Molly er i Norge. Hun kommer selvfølgelig til å ha det kjempefint uansett hvor hun er! Lykke til:)

    17. Ho tar jo sikkert med seg bikkja dit ho skal bo. Er jo ikke verre enn det. Og tror bikkja fint overlever én lang flytur når hun får bo i et så fint miljø i flere måneder.

    18. Vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg tror det er en falsk bruker av deg på facebook, kaller seg Louise Flemming og bruker dine bilder 🙂

    19. håper du kan vise oss treningsøvelser og noen sunne oppskrifter!
      jeg skal også være med på å begynne med mer trening og et sunnere kost hold, så det er bra vis du viser oss litt forskjellig slik at vi kan få inspirasjon! 😀
      -digger bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg