Perfekt søndag

Heihei ♥

Natt til 17 mai var det vors og rulling i mange timer, derfor var jeg veeldig sliten selve 17 mai. Hadde jo også rullet flere dager på rad, det sliter litt på kroppen. Til tross for 3 timers søvn klarte jeg faktisk å hoppe i dusjen, få på meg bunad og nyte et par timer i byen med kjæresten alikevell. Hadde virkelig ikke trodd det kom til å bli noe bunad eller 17 mai for meg i år, haha. Etter å ha spist lunch og tittet litt i byen gikk jeg rett hjem og sov til sånn 10 på kvelden. Det var min 17 mai! Var egentlig like greit, ingen av de andre gjorde noe annet enn å sove uansett  Håper dere også hadde en koselig 17 mai! Ellers har jeg vært på Fridays i dag med søster, min kjæreste og hennes kjæreste. Var så deilig vær og vi var så sultne, da passet en tur på Fridays helt perfekt! Var kjempekoselig og maten var helt nydelig som alltid. Lurer på om jeg noengang blir lei av Fridays, haha.. Vil si jeg har vært stamkunde i ganske mange år nå. Her er noen bilder fra i dag:

Kjæresten ♥♥♥

Verdens beste Madicken ♥ Blusen min er fra Zara.

30 kommentarer

Siste innlegg