JUST ORDERED

Innlegget inneholder annonselenker

Hei 

I går kveld bestillte jeg hjem endel nye sommer/vårklær fra Nelly. Alt fra Nellytrend var på 25% i går, så hvertfall halvparten av klærne er derfra. Tilbudet fungerer desverre ikke i dag, men om dere vil kan jeg godt prøve å bli flinkere på å tipse om gode tilbud fra Nelly. Jeg er kjempefornøyd med det jeg fant, nå har jeg masse nye outfits til SPANIA ♥ Her har dere innkjøpene mine, kommer til å vise det på når jeg har hentet det:

♥ Treningstights HER // Sportsbh HER // Bikini HER

♥ Shorts HER // Skjørt HER // Skjørt HER // Shorts HER

♥ Kjole HER // Playsuit HER

♥ Topp HER // Topp HER // Topp HER

♥ Cardigan HER // T-skjorte HER // Topp HER // Cardigan HER

Anngående klær skal jeg forresten ha klessalg hos Hendrix Hair med Sophie Elise og Stine Steen Torsdag 29 mai kl 12.00! Alle har fri den dagen og med tanke på at det er dagen etter Miley Cirus konserten håper jeg noen som ikke er fra Oslo også får mulighet til å komme ♥ Kommer til å fortelle mer detaljert i et senere innlegg, men hold av dagen!! 

25 kommentarer

Siste innlegg