Tacofredag

Heihei ♥

I dag er det fredag og det betyr en skikkelig kosekveld. Vi har laget taco, sett på Prisonbreak (herregud, har aldri sett på det før.. SÅ BRA!) og nå er det finale i norske talenter på skjermen. Herlig eller hva?   

Ellers lurer mange på hva som skjer med Molly når jeg skal til GC. Jeg har tenkt mye frem og tilbake på akkurat dette! Helt fra starten har jeg planlagt å ta henne med meg, men for hennes del føler jeg hun har det best i Norge.. Madicken skal flytte hjem så om hun blir med henne vil hun jo ha et hus fult med familien min + familiehunden Shandie som hun forguder. Jeg VET hun kommer til å ha det så utrolig mye bedre der enn i et fremmed land i ny leilighet med kun meg og kjæresten. Om jeg skulle vært egoistisk og kun tenkt på meg selv hadde jeg tatt henne med meg uten å tvile, det hadde jo vært fantastisk koselig for meg å ha henne der. Dere må huske at fra dagen jeg fikk Molly har jeg bodd sammen med søsteren min og hun ser minst like mye på madicken som “mamma” og eier. Det er Madicken også, selvom jeg kjøpte henne har hun liksom blitt vår hund. Vi deler ansvaret, den eneste forskjellen er at jeg betaler utgiftene hennes. Så fra Molly sin side vet jeg at det ikke er noe forskjell om hun blir med meg eller madicken, “mammaen” sin har hun uansett. Så ja, jeg har bestemt meg for at hun får det best her hjemme i Norge. Da har hun mamma, pappa, Ulrik, Madicken OG shandie til selskap + stor hage, stort hus og masse oppmerksomhet. Som sagt er det jo null problem å ta henne med meg til Spania, men jeg vet at dette er det beste for Molly ♥ Heldigvis skal jeg bare være borte i 3 mnd, ellers hadde jeg vel dødd av savn.. Haha. Savner jo lille koseklumpen ekstremt bare etter noen dager! Velvel, da vet dere hvertfall det 

31 kommentarer

Siste innlegg