KLESSALG

Hei!

Som sagt skal jeg ha klessalg nå førstkommende torsdag (29 mai) sammen med Sophie Elise og Stine Steen. Lovte å komme med et litt mer detaljert innlegg så her er det! Klessalget er på Hendrix Hair Pilestredet (ligger ovenfor Bislett kebab) og dit kan du komme ved å ta 17 eller 18 trikken mot rikshospitalet fra jernbanetorget. Salget åpner kl 12.00 men det kan være lurt å komme litt før. Som jeg også har nevnt tideligere har alle fri fra skole denne dagen ♥ Jeg har masse klær jeg skal selge, flere hundre plagg tror jeg. Denne gangen kommer prisene til å være billigere enn de forrige gangene, for nå vil jeg egentlig bare få solgt bort mest mulig. Skal jo flytte til Spania så jeg vil helst lagre opp så lite som mulig av klær hos mamma og pappa. Jeg håper dere har lyst til å komme, det blir kjempegøy! Vi er jo også tre forskjellige jenter med sikkert mye forskjellige klær, så det vil være mye å velge mellom. Vi kommer også til å dele ut et par goodiebags til noen heldige lesere på klessalget  Husk å ta med kontantet, vi tar ikke kort. Gleder meg til å se dere ♥ Si i fra hvis det er noe mer dere lurer på, så svarer jeg i kommentarfeltet!

49 kommentarer
    1. Selger du noen merkekler, isåfall hvilke?:-) Bor et lite stykke borte fra Oslo, så hadde kanskje vært lurt å vite litt hva du selger … 🙂 Vet mange kom til salget ditt forrige gang pga de så hva du skulle selge på bloggen før 🙂

    2. Kan du lage et innlegg hvor du viser noe av det du skal selge? 🙂
      Hva skal du selge? Sko? Vesker? Smykker? osv..
      Elsker deg! <3 :*

    3. Kan du legge ut noen bilder av det du skal selge?
      Gleder meg til å følge bloggen din når du flytter til Spania!

    4. Gleder meg så mye. Jeg bor i Trondheim men skal til Oslo akkurat da, så det passte meg perfekt. Jeg bare lurer på om det var mange det var der sist da du hadde sånn klessalg? Å hva kommer du til å selge, tror du at du kan lage et lite innlegg der du viser noe av det du selger? 🙂

    5. Hei Andrea! Bare lurte på, siden kommenterte i veske innlegget ditt for en stund siden at jeg kunne vært interessert i å kjøpe den svarte Balenciaga vesken din, og du ba meg sende Mail til deg…Dette gjorde jeg, men fikk aldri noe svar. Så lurte på om du ikke har fått mailen eller om du ikke er interessert i å selge den? Klem fra meg

    6. Hei! Kommer du til å selge noen av designerveskene dine? Er veldig interesert skjønner du! Vil bare vite om du kommer til å sette noen av dem for salg, så jeg vet hvor mye kontanter jeg skal ta ut 🙂

    7. Hvor skal man gå av når man tar 17 eller 18 trikken? hva heter stoppet liksom 🙂
      er ikke kjent i oslo hehe, så trenger bedre beskrivelse

    8. Så gøy! Skulle gjerne ha kommet og kjøpt noen av dine fine klær, du har jo så uendelig masse 🙂 Men blir litt vanskelig å komme helt fra Stavanger.. Masse lykke til med salget i allefall 🙂

    9. Folk som kommenterer og spør hvorfor hun skal flytte til Spania og hva som skjer med Molly ol. TA DEKK TO MIN OG BLA NEDOVER BLOGGEN LITT så finner man svar utrolig fort :))))) takk for meg

    10. Hei!
      Lurte på om det var mulighet for å kjøpe klær kl 11.00, eventuelt 11.20? Er veldig interessert, men flyet mitt går tilbake til Stavanger 12.45, så da rekker jeg det ikke..

    11. vet du hvorfor det er fri fra skolen på torsdag? det er helligdag. da skal vel butikker være stengt også, også private salg

    12. Oslo er så langt unna, kan ikke komme 🙁 skulle ønske dere kunne komme til Drammen eller noe..😬❤️

    13. Hei!
      Tror du du kunne laget et innlegg med masse bilderfra russetiden og av bussen og kanskje noen filmer evt?:)))) synes det er så gøy å lese om, hehe!

    14. Så sykt bra! Hvis det kommer til å bli veldig lange køer som det ble sist gang.. er det en sjanse for at man uansett kommer inn og får sett på klærne??

    15. Skal du selge en/noen av veskene dine? hvor mye burde man beregne å ta med hvis man finner mye fint? 😀

    16. Jeg bare lurer på om du syntes det er fair at du selger klær som du har fått gratis, du har faktisk fått betalt for å få klær, så selger du dem videre og beholder pengene selv..?

    17. Er ikke sikkert hun beholder pengene selv da, Hanna! Feks Sophie Elise skulle samle inn pengene til en god sak, kanskje Andrea også gjør noe lignende? 🙂

    18. Jeg skulle gjerne ha komt for jeg digger stilen din! Klassisk og fin! Sophie sine klær derimot kunne jeg aldri tenkt meg, sykt harry stil på den jenta.. Men blir spennende og se hvor mye dere får solgt:-)

    19. Noen som har tenkt å dra alene som meg? Kanskje vi kan møtes opp på Oslo S eller noe, og finne veien sammen! Kom innom bloggen så kan vi avtale noe. Det er litt skummelt å dra alene :/ Hadde tenkt å ta med meg litt mat og drikke, så just join in ^^

    20. Hedda: Kommer du fra Oslo S, gå av på Frydenlund (ved høyskolen i Oslo, stoppet etter Holbergs Plass). Hendrix Hair ligger på andre siden av gaten (bittelitt på skrått). Trikken på Oslo S går utenfor Christiania Hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg