Sees i morgen?

Heihei alle sammen!

I dag har jeg styrt hele dagen for å gjøre i stand til klessalget i morgen. Vi har masse fine klær og jeg gleder meg veldig! Vet både Sophie og Stine selger klærne sine veldig billige og de fleste av mine også koster mellom 100-200 kr, noe også 50 kr. Bare et par klær som er litt dyrere, det er da selvfølgelig klær som orginalt har høy pris. Klessalget er på Hendrix Hair Pilestredet og begynner kl 12.00. De 10 første som slippes inn får goodiebags  Rakk desverre ikke ta noe bilder av klærne jeg skal selge, men det er nok mye dere har sett på bloggen før. Har ca 150 plagg til salgs i morgen! Nå må jeg legge meg, opp tidlig i morgen og masse å fikse. Gleder meg til å se dere som kommer♥♥

Ser dere forresten hvor fine brynene mine var nå? Fikset og farget dem hos Katarzyna tideligere i dag, hun er SÅ flink. Her har jeg ikke noe sminke på bryene og det koster faktisk ikke mer enn 250 kr å få det gjort.. Herlig! GOD NATT ♥

17 kommentarer

Siste innlegg