KLESSALGET

Heihei!

Klessalget vårt i går gikk virkelig over alle forventninger og vi fikk solgt så og si alt. Det er ikke dårlig med tanke på at vi hadde ca 17 søppelsekker med klær tilsammen, det er MYE klær. I det jeg kom til Hendrix kl 11 (altså en time før vi skulle åpne) fikk jeg helt sjokk, det var jo DEN lange køen allerede. Den var så lang at den gikk over flere gatehjørner, herreguud! De første som ble sluppet inn hadde ventet utenfor siden kl 8 på morningen, det er sykt. Vi måtte jo slippe folk inn i puljer for å slippe kaos og å kunne ha litt oversikt, derfor måtte de som stod i køen vente veldig lenge før de ble sluppet inn. Fikk skikkelig dårlig samvittighet for de som stod å ventet, men det måtte desverre bli sånn. Ellers koste jeg meg skikkelig mye i går, synes det var SÅ hyggelig å møte dere! Snakk om herlige og søte jenter jeg har som blogglesere  Er så koselig å møte jenter som tydeligvis har lest bloggen min i flere år og sier masse hyggelige ting, blir så glaaad ♥ Håper dere som var der fant noe fint dere ble fornøyd med og synes det var gøy på klessalget, til tross for veldig lang ventetid. TUSEN TAKK FOR AT DERE KOM! Her er et bildedryss fra klessalget:

ok8AFgPmyK

SJUUKT!

Goodiebags! Tror vi hadde rundt 30 stk som vi ga til de første kjøperne, kjempekoselig 

Verdens beste hjelper ♥♥♥

Kjempeherlige jenter!!

32 kommentarer
    1. Kan du plis skrive litt om Gran canaria og hva man kan gjøre der, shopping osv?:) Har du vært i san agustin?

    2. Det var bare utrolig koselig å vente fra klokken 8!! Alle var jo blogglesere så vi koste oss skikkelig! Også var det veldig koselig å møte dere, da 🙂 🙂 🙂 (Og å komme på bilde på bloggen din!!! Iiiiiii jeg friker litt ut her jeg sitter… hahahha)

    3. Hanne: skulle likt å se deg donere bort alle pengene du satt igjen med etter regninger var betalt…så utrolig irriterende at du blander dere opp i menneskers privat økonomi uansett. Det er det samme hvor mye penger et menneske har når de har jobbet for det.

    4. Synes det er helt opp til Andrea hva hun velger å bruke pengene på. Er faktisk hun som har kjøpt dem, og da synes jeg hun fint kan ta pengene selv 🙂

    5. Det var så kjekt ! Håper virkelig du skal ha det igjen, jeg kom helt fra Rogaland for å kunne kjøpe klærne deres. Elsket klærne jeg kjøpte av deg, tusen takk for jeg fikk møte deg. Du er virkelig en snill og god jente, digger deg !

    6. Er vel ikke helt riktig å si at hun har kjøpt klærne selv når hun får klærne(og halve livet) sponset:) sophie elise er et forbilde, badendyck er selvopptatt:)

    7. Sophie Elise er den eneste grunnen til at det kom så mange. Forrige gang bare du hadde klessalg kom det ikke på langt nær like mange!

    8. Anonym: Nei men da var det vinter, sier seg selv at ikke like mange kommer da siden man må stå ute i kø. Da jeg og benny hadde klessalg på denne tiden for 1 år siden kom det nesten like mange som i går, så da vet du deeet 😀

    9. Var så gøy å være på salget! Du er helt ærlig like pen i virkeligheten som på alle bilder! Også fikk jeg ett helt nytt inntrykk av deg selvom vi bare pratet litt! Du var så hyggelig og grei ! var ganske så stressa når vi pratet, det var bare så gøy å prate med en du har sett på bilder og lest om såå lenge. Kjøpte sko av deg! De med nagler bak fra nelly ;))

    10. Til der over her som sier hun har kjøpt klærne selv.. bullshit.. de fleste toppbloggere for klærne sponset det har til og med sophie elise sagt.. Lurer også på om du skal gi bort pengene til veldedig formål? sier ikke at du må det.. som sagt dine penger er bare nysgjerrig 🙂

    11. Jeg er sikker på at de fleste jenter etter å ha solgt klærne sine, hadde vært fristet til og beholde pengesummen! 😀 Det er jo helt opp til deg hva du vil gjøre med dem! Jeg vil ikke kalle det egoisme og beholde penger, som du har stått hele dagen og fått inn samt mye forarbeid! Så bra Klessalget gikk bra forresten! synd jeg bor på andre siden av landet 😛

    12. Siden de fleste ovenfor bare sier positive ting om klessalget, så har jeg tenkt å si litt om det negativet. Dette er ikke for å henge deg eller noen andre ut Andrea, jeg prøver heller ikke å få deg til å få skyldfølelse. Jeg vil bare si noen ting dere kan endre til neste gang. Jeg vil også at du skal høre hvordan det var i køen, at det ikke bare var ventinga som var ille.
      Jeg og mine venniner ankom lokalet klokken 11, å vi stod i køen i 3 timer før vi kom til døra. Da trodde vi at vi endelig skulle få komme inn, men nei. Siden det var så mange som løy “åh, vi har stått lengst i køen”, også hadde disse jentene stått lengere bak i køen enn oss. Men de fikk slippe inn. Når vi var helt oppe ved døra begynte folk å presse noe vanvittig og de som hadde vært inne, kom seg ikke ut. Det var så trangt at jeg ikke fikk opp mobilen og lente meg på alle andre. Noen minutter senere da du kom og sa at dere skulle slippe inn 10 til, trodde jeg at jeg kom til å komme inn. Men nei, jeg var en person unna for å komme inn. Når de 10 nye kom inn så fikk jeg en albue i magen, å den ville ikke flytte seg. Jeg trodde jeg skulle dø. Jeg fikk ikke puste i det hele tatt og prøvde å vri meg unna, heldigvis fikk jenta bort armen. Det var på et punkt de begynte å dytte og jeg og vennene mine ble drevet litt og litt bort fra døra. Så vi bestemte oss for å gå ut av køen. Altså vi stod jo lengst bak tilslutt, så vi var jo alleredet ute av køen. Så det var TRE bortkastede tiner med sulting, tørsting, dytting og sjalusi.
      Tips til neste gang:
      Gjør det mer systematisk, si at de må stå to og to i køen. Slik at det ikke blir en stor diger klump av jenter som presser. Også står de på en fin rekke, slik at dere bare kan slippe inn de to første i køen, da blir det ikke noe krangling om hvem som stod først og sist.
      Men det var ikke helt bomtur, jeg fikk jo faktisk se ynlingsbloggeren
      min med mine egne øyner.

    13. det bildet av ansiktet ditt nærme er helt stripete pga den intense redigeringen 🙂 du burde roe litt ned, hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg