Vennekos

Heihei!

I dag har jeg virkelig hatt den beste dagen på lenge. Var med tre av mine beste venner, spiste god mat og tittet rundt i butikker. Solen stekte, alle var i godt humør og sommerklærne var på. Fikk skikkelig sommerfølelse, FOR en herlig dag! Nå vil jeg ikke til Spania alikevell.. Hahaha. Oslo på sommeren er som jeg har sagt før: Best. Var uansett veldig hyggelig å få vært med disse nydelige jentene i dag, får jo ikke sett dem på over en måned. Skikkelig trist! Ellers var flink blogger i dag og tok med kamera, det førte til maaasse hyggelige bilder:

Buksen og toppen min er fra Zara!

Denne butikken er ny i Oslo, helt utrolig mye fint! Så og si alle plaggene er i et helt utrolig mykt og deilig stoff. Butikken minnet meg litt om Urban outfitters ♥

De som jobbet i butikken ville ta bilde av oss som de kunne henge opp, kjempekoselig! Elsker polaridbilder ♥

Karamell frappuchino♥

Tuvis og Fanny ♥

Haha, verdens beste bassa ♥

27 kommentarer

Siste innlegg