TODAYS

Heihei!

Som dere sikkert skjønner går dagene veldig i det samme her nede. Så i dag har vært nok en lat dag i solsteken :) Kan vel ikke akkurat klage på det? Skal prøve å få gjort litt mer interessante ting når Madicken kommer ned, så blir bloggingen litt mer variert også! Kom forresten gjerne med litt tips til hva dere vil lese om, jeg har masse av tid til å blogge her nede ♥ Ellers fikk jeg tatt outfitbilder i dag da! Fikk endelig brukt to nye plagg fra nelly- et hvitt skjørt og en kort, grå topp. Begge koster faktisk ikke mer enn 129 kr pr plagg, det er ikke dårlig!! Her har dere dagens:

Topp HER // Skjørt HER // Clutch fra Primark // Smykke fra Zara (adlinks)

Like?

45 kommentarer
    1. Hei, jeg lurer veldig på hvordan du fikser vippene dine nede på GC? Fyller du på der nede? Eller har du sluttet med det? Hvordan holder de seg på deg, og har dine naturlige vipper tatt skade? 🙂

    2. Det hadde vært moro om du kunne ha skrevet et sånt innlegg som Marthe Borge gjorde for ikke så lenge siden, der du skriver om “den aller første gangen”. For eksempel den første gangen du gikk på fest, første kjæreste, første kjæledyr osv 🙂

    3. så fint! har vurdert å bestille skjørtet ei stund nå, men lurer på om det er vedig gjennomsiktig?? sliter sånn med å finne et fint hvitt skjørt..

    4. Kanskje spørsmålsrunde på video? 🙂
      Du har vært utrolig flink å blogge i det siste, stå på videre!! <3
      Klem fra Ingrid <3

    5. Kunne du ikke sagt litt om hva kjæresten din driver med siden han jobber på GC?:) Du trenger ikke skrive så mye om han og dele masse om han personlig. Bare litt interessert i hva han jobber med osv. så kunne du gjerne skrivet litt om trening!

    6. nydelig outfit! kan du ha et innlegg med til til håndbagasje og smarte tips å ha med på reise siden du er en del ute å reiser? 😀

    7. Spørsmålsrundte på video 😃😃 kanskje du kan skrive er personlig innlegg også? Om fremtiden og dine tanker

    8. vet ikke helt om du er så interessert i å høre det, men når jeg er i utlandet spiser jeg alltid ein chips som kalles “ruffles” (tror jeg)? Pakkningen er lilla, og jeg lover deg den er bedre enn den ser ut hehe:)
      tenkte bare siden du sikkert får mange late dager der nede at du sikkert vil ha litt anbefalinger:) Kos deg mye og nyt livet menst du kan!

    9. Kanksje spørsmålsrunde hvor du svarer med video? Ellers gjerne en del rundt trening og kosthold, favoritt-øvelser, oppskrift osv 🙂

    10. så fint du er på håret på disse bildene! Skjønner ikke hvorfor du alltid har rett hår, var utrolig fint å se deg litt annerledes når det gjelder hår!

    11. Du blogger utrolig bra for tiden, Andrea! Sånn her har du ikke blogget på veldig mange måneder. Det gjør meg glad å se deg stråle på bildene dine. Jeg er så glad for at du har det bra! 🙂
      Jeg ville likt litt mer personlige innlegg, tror jeg! Blir veldig mye outfits og lignende selv om det er kjempe morsomt å lese det også! Kanskje du skal prøve deg på et innlegg slik Marthe Borge gjorde? Det handler om “Første gangen…” så skal du skrive om “førstegangsopplevelsene” dine, det er veldig morsomt for oss å lese! Her er link: http://martheborge.blogg.no/1401755928_den_aller_frste_gange.html
      Lykke til, og nyt varmen! Du er vakker, Andrea 🙂

    12. Har du farget håret til en ombé, eller har det blitt slik naturlig av solen? Det var uansett superfint! <3

    13. Flotte bilder! Jeg lurte på om du kunne skrive en “guide” om gran canaria. Jeg og sikkert mange andre skal ned til gc i sommer, men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre og hvilken butikker som er der:) uansett så håper jeg du koser deg masse videre:*

    14. Hei! Skal til Arguineguin selv om en uke, og lurer på om hvordan shoppingen er der? Finnes det mange bra butikker der, eller burde man dra andre steder?:)

    15. er hundrede gang jeg spør, men du svarer jo aldri. en grunn kanskje…???
      HVA gjør du med kaninen din?? virker ikke som den får noe spesielt med oppmerksomhet fra deg gitt

    16. Vil gjerne se mere bilder når du er på stranden eller ved bassenget. Får så utrolig sydenfølelse 🙂

    17. For å si det rett ut.. Erna skal ikke gjøre en dritt for dette landet. Hun er en bløff for det norske folk. Hun blir styrt av penger, og makt. Alt hun tenker på, er at hun får mat på bordet og har penger til sine egne goder. Hun er overvektig, flauer ut det norske folk ved å møte store mennesker rundt om i verden, stiller oss nordmenn ut som tapere, intet annet enn tapere. Hva er det egentlig denne regjeringen gjør godt for oss? Ja, vi lever godt her vi holder til, det har det jo bestandig vært i flere hundre år. Voks heller opp og se noe i ungdommen enn å alltid skylde på at vi er ekstreme, at vi er deres fremtid. Vi er ingens fremtid. Vi gjør hva vi selv vil, vi velger selv, tar egne valg, og vi trenger ingen for å måtte styre våre liv. Alt blir styrt av penger og makt, bare for at andre skal leve godt. Tenk på hvordan vi ungdommer faktisk blir hengt ut på sosiale medier, foruten all den mobbingen. Vi blir tvingt til å tro at dette landet skal være A-sosialt, at vi ikke skal ta kontakt med andre mennesker på en annen måte, at vi alltid skal holde oss borte, bare fordi vi ikke ser noe i personer enten det gjelder i gater, skoler, offentlige plasser, på bussen osv. Vi blir lært opp til å ha en helt annen utdanning enn alle andre, vi SKAL alltid ta del i tradisjoner, og nasjonale arrangementer, bare fordi den norske regjering skal holde oss “norske”. Vi får ikke noen som helst form for internasjonal utdannelse eller form for internasjonalisme i norske skoler, både når det gjelder videregående skoler og grunnskoler rundt omkring i landet. Vi blir lært opp til å tro at verden foran oss er NORGE. Vi skal alltid ha det på stell, alltid leve slik vi gjør. Vi tar del i den teknologiske revolusjonen, men på SKAMMELIG feil måte. Jeg må ærlig si, at jeg skammer meg over å være 100% norsk. Jeg er født i Norge, oppvokst i Norge, og bodd her hele mitt liv, men vet du hva? Norge er verdens oppskrytte land. Vi er egoistiske, skal alltid ha hver vår del av kaka, samme hvor liten, samme hvor stor den er. Når skal dere virkelig lære at vi er født for å ta egne valg, og ikke legge våre liv i andres hender? Ja, foreldre kjenner seg veldig godt inn i denne rollen, men har dere noen gang gjort noe for at DITT barn skal bli uavhengig av seg selv, lære selv, og ta egne valg?! Nei, for dere skal alltid lære hver eneste gutt og jente som blir og har blitt født i dette landet en helt annen fordom av livet som ikke burde eksistere. Bare se på England. Dem har faktisk mennesker som gidder å snakke fritt, vil være åpne, og som tar egne valg og som ikke lar seg styre av en jævla dum regjering. Ja, vi har lover, uansett hvor vi drar hen i verden, men ÆRLIG talt, når skal vi få ta del i hva resten av verden tar del i? Bare fordi dere mener det er usikkert, så skal dere alltid gi forbud mot de dummeste ting, ting som burde FAKTISK være lovlige. Ta heller og erstatt regjeringen med unge mennesker, mennesker som FAKTISK forandrer dette landet. Har vi forandret oss de siste 10 årene? Såvidt. Vi har oljen, tjener penger som F, har ingen bekymringer, men vi lever livet feil. Mange kan være enige i hva jeg nå sier, mange kan være i mot meg, men la meg bare få dette klart for dere. Vil dere ha voksne mennesker som alltid skal følge samme linjen som alle andre og ikke ta del i verdenssamfunnet, eller skal dere faktisk stå på egne ben og gjøre egne valg og ikke la noen stoppe dere? Jeg har blitt lært opp til å tro at verden var slik Norge var, at verden var en rar plass, en plass jeg ville stille meg til spørsmål å oppdage, en verden der jeg trodde alt var som i Norge. Nå har jeg endelig funnet det ut. Jeg har endelig tatt et valg. OG TIL ALLE DERE SOM LESER DETTE, ta dere egne valg, ikke legg det over til deres foreldre, ikke tro at PENGER, MAKT og TRYGGHET, er det du trenger. Det er mer i denne verden enn du tror. Du har bare ikke sett det enda. DU tror kanskje at om du reiser til utlandet at du vil oppdage noe nytt, men når du kommer tilbake til Norge, vil det gå tilbake til det samme. Hvor mange ser du egentlig som tar kontakt på gaten eller i byen? Ikke veldig mange. Knapt noen tør, fordi om dem er alene, så vil dem ikke ta kontakt med noen, da sitter dem heller på mobilen, og unngår det hele. Hva går du glipp av? ALT. Du går glipp av livet ditt, tiden du skal bruke på hva du vil, ikke tiden du skal bruke på å tro at en overvektig kvinne i blå dresskjole skal forandre livet ditt. Hvem styrer dette landet? Er det oss eller er det regjeringen? JO, regjeringen, for dem skal alltid bestemme. Dem skal bestemme hva vi gjør, bestemme hva som er bra for oss. Det er til og med en synd å ikke gå i barnetog, eller ta del i 17. mai tradisjonen, vel HVA FAEN. Er dere helt skrudd i hodet? Har dere egentlig lært noe av hvordan Norge “EGENTLIG” skal være? Jeg har tatt mitt valg, nå er det din tur til å gjøre det samme.
      Gutt, 17 år.

    18. heyyy
      I loveeeee this outfit!, especially the skirt so i ordered it right away. But when i put it on it was very see-trough in the back. i’m wondering if you got the same problem? and if so, maybe you can give me any tips to kind of fix it i guess? haha.
      keep doing what you do cause your blog is great!
      kisses from Holland!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg