Herlig siste kveld

Hei!

I dag stod vi opp seeent.. Vi dro nemlig “ut” i går etter middagen og kom vel ikke hjem før 5-6 tiden på morningen. Først var vi på et lite sted som heter Forum og drakk, og så dro vi til et nytt sted. Der hadde de masse morsomt som biljardbord og dart, dere kan tro det blir stemning av sånt- spesielt med alkohol i blodet! Så da fløy tiden i godt selskap og det ble en sen natt. Det resulterte i en veldig sen start på dagen, men det var like greit fordi det har vært overskyet i dag. Egentlig var planen å stå opp tidlig og ta med Madicken på beach-cluben på Amadores, men det ble jo ikke noe av. Det er nemlig siste dagen hennes her nede, kjempetrist!! Blir rart når hun drar, var så koselig å ha henne her og en uke går altfor fort. Håper på at jeg kan mase meg til at hun kommer igjen om ikke så altfor lenge ♥♥ Siden det var siste kvelden hennes her nede bestemte vi oss for å dra til Meloneras. Det er jo det koseligste og fineste stedet jeg vet om på GC + at der ligger sushi mex som har verdens beste sushi. Så ja, dere gjetter riktig. Det ble nydelig sushi på oss i dag! Får virkelig ikke nok av den sushien der, kunne sikkert spist det hver dag til jeg dør, haha. Velvel, har har dere hvertfall noen bilder fra i dag:

Madicken ♥♥

Se så fint det er der!

Ah…♥ 

Jeg og Madicken rakk å knipse et par bilder av hverandre før vi dro, så her har dere kveldens antrekk:

Topp fra Zara og bukse fra Acne. Elsker denne toppen! Er første gang jeg bruker den, rett og slett fordi jeg får litt pusteproblemer i den. Haha.. Den er nemlig ikke stretchy i det heletatt og altfor stram rundt brystpartiet. Menmen, led litt før skjønnheten i dag :) Dette ble sent, de fleste av dere ligger sikkert å sover søtt allerede.. Nå skal jeg hoppe til sengs selv. Vi snakkes i morgen ♥

56 kommentarer

Siste innlegg