Ut på tur

Hei!

I dag har vært en herlig dag. Sov leeenge og ble vekket med ferdig juice og frokost av kjæresten. Etter frokosten nøt vi litt sol og så la jeg meg på terrassen og leste i boken min. Etterhvert bestemte vi oss for å gå en tur rundt her vi bor og det var superdeilig! Vi tok med oss pizza hjem og kjøpte med et par øl. Vi skal nemlig en liten tur ut i dag! Derfor har jeg bittelitt dårlig tid, men måtte selvfølgelig få blogget litt først. Vet bloggingen min ikke har vært helt på topp de siste dagene, men noenganger må det bare bli sånn. Har ikke vært i verdens beste humør, hatt litt hjememsavn og vært ganske sliten, så da lot jeg heller bloggen ligge litt. Men i dag er formen og blogglysten tilbake heldigvis. Ellers har jeg en fantastisk nyhet! I morgen skal vi dra til det Animal shelteret som jeg snakket om her nede. Vi har bestemt oss for å bli fosterfamilie for en voffs, jeg gleder meg sååå mye! Har stalket facebooksiden deres i flere uker nå, sett på alle de fine hundene og lest deres om deres triste fortid. Føles fantastisk å kunne hjelpe til, er så mange forferdelige skjebner. Så ja, i morgen blir en veldig spennende dag! Gleder meg til å vise dere vårt nye familiemedlem :) Her har dere litt bilder fra i dag:

Haha!  

Sinnsykt god øl ♥

Her har dere dagens:

T-shirt fra Brandy Melville // Shorts fra Runway dreamz

SNEIKS, ønsker dere en flott lørdag!! ♥

24 kommentarer

Siste innlegg