Alenekveld

I kveld tok kjæresten seg en liten tur ut med noen venner og jeg er da alene hjemme med bebissen. Hun er SÅ mye bedre i dag, er så utrolig deilig. I går ville hun verken spise eller drikke noenting og det beskymret meg litt, mest drikken. Men etter å ha googlet litt rundt fant jeg ut at det heldigvis var helt normalt. I dag kom appetitten sakte men sikkert tilbake og nå er hun et matmonster igjen som før operasjonen. Herlig! Formen er også blitt mye bedre. Selvfølgelig fortsatt redusert og hun sover mye, men hun har vært endel våken i dag ♥

I kveld skal jeg se på den nye (?) realityserien “Lindsay”, som handler om Lindsay Lohan. Jeg pleier å like sånne tv-serier, så regner med at denne faller i smak og blir en god underholding for kvelden. Har også kjøpt inn Ben & Jerry og sjokolademelk, så nå skal jeg ha skikkelig alenekos! Er faktisk veldig deilig å være alene i kveld, ha leiligheten for meg selv og kunne se på akkurat hva jeg vil. Haha :)

Ellers flyr jeg hjem til Oslo den 9 juli, altså om under 2 uker nå! Gleder meg faktisk veldig til å komme hjem. Kommer til å bo hjemme hos familien, for nå har vi jo ikke leilighet lenger. Sykt rart å tenke på.. Men tror det skal bli veldig godt å få vært masse med familien og nytt litt sommer i Norge. Gleder meg selvfølgelig også masse til å se vennene mine igjen, selvom desverre ikke alle er hjemme i starten ♥ Kommer akkurat hjem i tide til Madicken og Ulrik sin bursdag (ja, de er tvillinger), det er jeg veldig glad for! Etter bursdagen skal vi en ukes tid på hytta. Der kan jeg virkelig slappe av 100% og få gjort litt andre ting enn hva jeg ellers gjør. Feks spille kort, det er sånt jeg baaare gjør på hytta og jeg elsker det, haha! Får også møtt mine kjære besteforeldre igjen, det er alltid så koselig. Så ja, det blir godt å komme hjem! Skal også få satt på reguleringen før jeg drar tilbake til Spania, jeg er såå spent :)

41 kommentarer
    1. Så utrolig søt hun er, synes det er veldig bra at dere har tatt henne inn hos dere! Og du er utrolig vakker 🙂 kos deg masse med alenekvelden din!

    2. Hei Andrea!
      Jeg lurer på om du har noe tips til interiørbutikker på gc? Skal ned og ta over en leilighet om en ukes tid 🙂 så da skal vi ut å handle møbler osv. Lurer også på om du vet om ikea frakter varer, eller om man bør leie seg bil når man skal dit? På forhånd takk hvis du gidder å svare 🙂 Bloggen din er foresten kjempefin. Har fulgt deg kjempelenge 🙂 veldig fint av dere å adoptere den hunden <3 godt det finnes slike mennesker!

    3. Hei Andrea 🙂 Jeg lurer på om du kan ha en housetour av leiligheten din snart? Er veldig spent på hvordan den ser ut, tipper dere har det kjempe fint 🙂 Håper du koste deg masse på alenekvelden din sammen med verdens nydeligste hund!

    4. Du kommer hjem på bursdagen min (9.juli). Det var litt morsomt at du kommer hjem på akkurat den datoen, haha:-)

    5. Regner med at du kommer til å like Lindsay. Jeg har sett hele, og likte den veldig godt. Jeg liker å se ting fra deres perspektiv. Pressen gjør jo alt for å dra dem ned i dritten. I serien ser du virkelig at L sliter og prøver å gjøre så godt som hun kan, og hun virker som en genuint søt jente som desverre har ett alkoholproblem 🙂

    6. Lindsay Lohan serien er skikkelig morsom å se, hehe 🙂 Elsker sånne serier selv. Skikkelig trash 😀

    7. Nommen så søt hund 🙂 koser meg også hjemme idag, men med katten min 🙂 la ut bildet på bloggen 🙂 Og må bare si at kjolen var utrolig fin! kos deg masse i kveld da, ser ut som du skal det med is og sjokolade melk 🙂

    8. Oh my gosh what a beauty! Jeg blir alltid like godt overrasket over for skjønnheten din for hver gang jeg er innom bloggen din! :O
      Kos deg mye, det er også greit å ha sånne kvelde hvor man er i selskap av seg selv! Eller du har jo den søte hunden da menmen 🙂

    9. Det er alltid koselig å møte på besteforeldrene sine igjen. Selv har jeg kun mormor og morfar igjen, og jeg merker at jeg setter ekstra pris på de nå som det er kun de som er igjen. Veldig glad i de!

    10. Hei!
      Vil bare tipse deg om en toppliste som er kjempebra! Den heter bloggist.no, og viser helt reell statistikk fra din blogg. Ikke så veldig kjent, men det blir flere og flere som bruker den fordi den er så bra! 😀
      Sjekk ut http://bloggist.no 🙂

    11. Fin søndagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke hver om du hadde sett hvem jeg var NÅ, for jeg sitter i skrivende stund her helt utrolig sliten i fingerene. Haha, jeg tuller serriøst ikke! Etter forrige innlegg kjente jeg at jeg hadde antrengt meg for at det skulle bli bra. Jeg har nemlig hatt et internt prosjekt gående i et par måneder der jeg har bestilt sommerklær fra mange forskjellige nettbutikker, og sammenlignet dem. På den måten har jeg kommer frem til den som er best både på pris, kvalitet, levering og kundeservice! 😀 For å finne ut hvem som “vant testen” kan du klikke deg inn på bloggen min, og bla ned til innlegget. Eller du kan komme direkte til det ved å klikke her: http://www.vektlofterjenta.com/2014/06/28/mitt-beste-tips-til-deg-som-vil-friske-opp-sommergarderoben-billig/ )
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig helg videre!

    12. Hei 🙂
      Du har så utrolig fin brunfarge! Er det helt naturlig av mye sol eller bruker du også selvbruning?
      Hvis du bruker det eller har burkt det før, har du noen tips til hvilke type selvbruningskrem som er best? Hvilke typer som gir best resultat og lignende?

    13. Hei du. Før du flyttet så sa du at når du hadde flyttet til GC så skulle du skrive mer om kosthold og trening og sånt. Har ikke sett så mange sånne innlegg enda, så jeg bare lurer på når du skal begynne med det? Digger bloggen din, og du er en så stor inspirasjon for meg så det hadde vært perfekt å få vite om dine vaner når det kommer til mat, trening etc 😀

    14. du er så ekstremt vakker!! misunner utseendet ditt til tusen, virkelig. stå på, Andrea! du fortjener kun det beste og enda mer. håper du får en helt fantastisk sommer<3 klem klem

    15. Hei! Jeg lurte på om du kunne svare meg på noe, selv om det ikke har noe å gjøre med dette innlegget. Hadde blitt veldig glad for svar 🙂 Jeg skal til Torrevieja/Alicante til uka, men lurer på hvordan det er med utesteder/shopping der? Du var jo der i fjor og husker du hvilke butikker det var/hva kjøpesenteret het?
      Takk på forhånd <3

    16. haha så lenge varte det 😉 er du virkelig så pinglete og tafatt som du virker som? Eneste du (nesten) duger til er å blogge, så håper virkelig du kan få fortsette med det resten av livet 🙂

    17. Hei, den nettsiden du ser Lindsay Lohan på, må man legge inn kortnummer og CCV2??
      Skjønner ikke hvorfor man må gjøre dette når det er gratis… Har du noen tips til andre steder jeg kan se det gratis uten å legge til kortnummer osv…?
      Ps. elsker bloggen din, men bildene begynner å bli litt, bare litt kjedelige. det samme hver gang. unntatt hunden din fordi den er sååååå søt!!<3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg